Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jokin unelmasi käynyt joskus toteen?

Vierailija
27.12.2019 |

Mikä se oli? Miltä unelman toteutuminen tuntui?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanouduin edellisestä pitkäaikaisesta työpaikasta. Oletin että viimeiseen päivään olisi liittynyt suurempia tunteita mutta ei. Palautin tietokoneen ja avaimet konttorille ja lähdin kotiin kuten muinakin päivinä. Ehkä koska olin niin innoissani uusista tehtävistä.

Vierailija
2/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa kaikki.

Johtuu ilmeisesti siitä, että haaveeni ovat aika maanläheisiä :-)

Nuorena haaveilin pimpasta, kun en sitä saamattomana nuorena saanut.

Karma laittoi minut menemään naimisiin kolmen naisen kanssa ja seurustelemaan vielä useamman kanssa, ennenkuin löysin nykyisen, jota rakastan :-)

Haaveilin myös matkailuautosta, toteutin haaveeni ja ostin sellaisen.

Vm. 76, ruostetta täynnä, savuttava dieseli, mutta matkailauto kuitenkin, jolla ylitettiin muutamia kertoja Alpit ja matkailtiin 10 vuodessa varmasti enemmän kuin suurin osa koko elämänsä aikana.

Vanhemmiten haaveilin moottoripyörästä ja ostinkin sellaisen. Epäkuntoisen ja vanhan, jonka laittelin ajokuntoon ja vuosien mittaan vaihdoin varallisuuden salliessa aina suurempaan. Nyt tallissa odottaa kesää 1100cc Yamaha :-)

Sairastuin syöpään, vittumaista ja herkästi uusiutuvaa lajia. Haaveilin jonain päivänä olevani terve.

Ei se ole toteutunut, sillä todennäköisesti kuolen tähän tautiin jonain päivänä.

Nyt tällä hetkellä kuitenkin kaikki ok, joten aika näyttää toteutuuko tämä toiveeni.

Haaveiden kannattaa olla realistisia, sillä niiden totoutuminen tuo suunnattomasti iloa elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan tammikuussa unelmieni työssä, johon pääsemiseen olen panostanut vuosia. Tuntuu yllättävän luonnolliselta, siinä missä joskus aiemmin olisin hyppinyt riemusta. Nyt tuntuu vaan siltä, että näin olisi aina ollut.

Vierailija
4/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole

Vierailija
5/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa kaikki.

Johtuu ilmeisesti siitä, että haaveeni ovat aika maanläheisiä :-)

Nuorena haaveilin pimpasta, kun en sitä saamattomana nuorena saanut.

Karma laittoi minut menemään naimisiin kolmen naisen kanssa ja seurustelemaan vielä useamman kanssa, ennenkuin löysin nykyisen, jota rakastan :-)

Haaveilin myös matkailuautosta, toteutin haaveeni ja ostin sellaisen.

Vm. 76, ruostetta täynnä, savuttava dieseli, mutta matkailauto kuitenkin, jolla ylitettiin muutamia kertoja Alpit ja matkailtiin 10 vuodessa varmasti enemmän kuin suurin osa koko elämänsä aikana.

Vanhemmiten haaveilin moottoripyörästä ja ostinkin sellaisen. Epäkuntoisen ja vanhan, jonka laittelin ajokuntoon ja vuosien mittaan vaihdoin varallisuuden salliessa aina suurempaan. Nyt tallissa odottaa kesää 1100cc Yamaha :-)

Sairastuin syöpään, vittumaista ja herkästi uusiutuvaa lajia. Haaveilin jonain päivänä olevani terve.

Ei se ole toteutunut, sillä todennäköisesti kuolen tähän tautiin jonain päivänä.

Nyt tällä hetkellä kuitenkin kaikki ok, joten aika näyttää toteutuuko tämä toiveeni.

Haaveiden kannattaa olla realistisia, sillä niiden totoutuminen tuo suunnattomasti iloa elämään.

Tsemppihalit! Syrämmen laittaisin tähän jos tältä näppikseltä sen osaisin

Vierailija
6/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa herrasväen kakaroiden unelmoida työmiehen kakaroilla on liian kiire pitää tätä maata pystyssä

Vierailija
7/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkin ovat, mutta suurimmat eivät. Ja olen huomannut, että jos joku unelma toteutuu, maksan siitä n. 1kk sisällä erittäin kalliisti.  Paskan määrä lienee siis vakio.

Vierailija
8/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa herrasväen kakaroiden unelmoida työmiehen kakaroilla on liian kiire pitää tätä maata pystyssä

Tämä.

Vierailija
9/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt. Jo seurusteluaikoina kerroin miehelle, että haluan perheen ja lapsia.  Lopulta se unelma toteutui. Kaikille ei valitettavasti onnistu.

Vierailija
10/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole suuria haaveillutkaan, mutta mistä olen on toteutunut. Oma perhe, hyvä mies, ihanat lapset, mieluinen työ, kaunis koti, siinäpä ne.

Olen onnellinen, ja tuntuu että olen juuri siinä missä pitääkin - en enää tavoittelemassa jotain kuten nuorena, vaan nauttimassa elämästäni.

Vierailija
11/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki, mutta ei mikään suoraa siinä muodossaan vaan erilailla mutkien kautta ja yllättäen. Nykyään olen hyvin varovainen unelmissani

Vierailija
12/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sit kun eroan, tuosta talosta haluan asunnon itselleni"  Kauhistuin ajatustani, en ymmärtänyt mistä se tuli ja laitoin työstressin piikkiin.

Meni vuosia eteenpäin, lapset kasvoivat ja se erokin realisoitui.  Uuden kodin ostin juuri siitä talosta josta olin "unelmoinut".

Vierailija
13/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman naisen haaremista  kotitalouspartiosta olen haaveillut sellaisella mukavilla vaihtelu variaatioilla: baba lybecin tyylisestä kantturasta hieman vähemmän tuhdin pienempi rintaisen katri kulmunin, Jenni Pääskysaaren, Vappu Pimiän kautta ja jotai siltä väliltä päätyen tuollaiseen Anna Abreu tyyliseen pienempään peppupäivä latinoon, japanilaiseen , thaikkuun jne sellainen viisi kuusi ja yksi isotissinen lihava, vääräsäärinen, hikinen, kiukkuinen ruma akka, että osaisia aina arvostaa noiden muiden kauneutta ja kiltteyttä. Tai sitten sen verran itselle  pituutta ja notkeutta lisää, että voisi ottaa itseltään suihin. Lottovoittokin olisi ihan kiva.

Vierailija
14/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä.

Vierailija
15/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain yhden yön unelmieni ihmisen kanssa rakastumisen huumasta sekaisin. Harmi, etten enempää, ja että koko unelma valkeni kokonaan vasta myöhemmin.

Vierailija
16/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin unelma on toteutunut, mutta ei itsekseen. Olen ponnistellut ja ottanut riskejäkin.

17/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiusata enää päivittäin ja sain kavereita, lapsuuden haaveeni siis toteutui. Muut haaveet ovat vielä toteuttamatta.

Vierailija
18/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman naisen haaremista  kotitalouspartiosta olen haaveillut sellaisella mukavilla vaihtelu variaatioilla: baba lybecin tyylisestä kantturasta hieman vähemmän tuhdin pienempi rintaisen katri kulmunin, Jenni Pääskysaaren, Vappu Pimiän kautta ja jotai siltä väliltä päätyen tuollaiseen Anna Abreu tyyliseen pienempään peppupäivä latinoon, japanilaiseen , thaikkuun jne sellainen viisi kuusi ja yksi isotissinen lihava, vääräsäärinen, hikinen, kiukkuinen ruma akka, että osaisia aina arvostaa noiden muiden kauneutta ja kiltteyttä. Tai sitten sen verran itselle  pituutta ja notkeutta lisää, että voisi ottaa itseltään suihin. Lottovoittokin olisi ihan kiva.

PS: Voitin 10e joten osittain on toteutunut.

Vierailija
19/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetis 17v kirjoitti:

Minua ei kiusata enää päivittäin ja sain kavereita, lapsuuden haaveeni siis toteutui. Muut haaveet ovat vielä toteuttamatta.

Vierailija
20/33 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PS: Voitin 10e joten osittain on toteutunut.

❤❤❤

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän