Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mona Visuri blogin kaupallisuus

Tiina
27.12.2019 |

Ärsyttääkö muita Monan blogin ja Instan järjetön kaupallisuus? Lähes jokainen sisältö on tuotettu kaupallisessa yhteistyössä. Itseäni on alkanut ärsyttämään suunnattomasti, että lukijoita kohdellaan vaan kuluttajina ja bloggarin rahanlähteenä. Kaikki aitous on kadonnut. Mona olisi hyvä bloggaaja mutta kaupallisuus pilaa kaiken. Itse olen tämän vuoksi lopettanut hänen seuraamisen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan! Pelkästään euron kuvat silmissä bloggaa hän.

Vierailija
2/13 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttävä blogi muutenkin, siksi en ole aikoihin lukenut. jotenkin todella teennäinen ja ärsyttää hammashymy joka kuvassa :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mona on rahanahne ja se näkyy hänen blogissaan.

Vierailija
4/13 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin Monan seuraamisen Instassa, kun koko ajan oli vaan jotain kirjasuosituksia ja sijoittamiseen liittyvää lätinää. Olisin jatkanut seuraamista jos olis ollut enemmän tavallista lapsiperhearkea tai sisustamista.

Vierailija
5/13 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sijoittaminen, raha, vaurastuminen. Hälle raha selkeesti se tärkein. Bloggaa mitä tahansa rahasta.

Vierailija
6/13 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huimannut ihan saman! Instan Storiesissakin jokainen pätkä liittyy johonkin kaupalliseen yhteistyöhön. Ja postauksissa sama homma. Kaikki aitous ja uskottavuus on kadonnut.

Vierailija
7/13 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seuraan häntä satunnaisesti, koska ristiriita omien puheiden ("vaikuttaja, sisällöntuottaja, brändäyksen ammattilainen") ja todellisuuden (roiskitaan hätäisesti kyhättyä sisältöä siitä, tästä ja tuosta eetteriin ja esitetään milloin luonnonkosmetiikka-ammattilaista, milloin asutontosijoittajaa, milloin lukutoukkaa... kirjoitusvirheiden määrästä ja tekstin yleisestä tasosta puhumattakaan) välillä on niin järkyttävä, että se on jo tavallaan kiinnostavaa.

Lapsen ja puolison kaupallistamista en ymmärrä yhtään, enkä pysty katsomaan niitä videoita, joissa jakaa perheensä yksityisiä hetkiä koko maailmalle.

Vierailija
8/13 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lakannut seuraamasta häntä juuri tuon takia. Samoin kaverinsa Char, ei enää muuta kuin yhteistöitä jotka on verhottu pienyrittäjien tukemiseksi.

Ei enää mitään aitoa ja omaa sisältöä. Ei kiitos tällaisille blogeille.

Vierailija
9/13 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kerjää seuraajilta tietoa mitä yrityksiä seuraajat haluaisivat nähdä hänen kanavissaan. Niin ahne rahalle.

Vierailija
10/13 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken huippu mulle oli se miten hän ihailee Maria Nordinia! Haluan todellakin kuulla Monan ylistykset Marian nikseista, kun Lionel saa ekat kihomadot. Antakaa mun siis kaikki kestää...

Vierailija
11/13 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mona on rokotevastainen ja se on tullut selväksi hänen instassa. Seurasin ja lopetin, koska hänessä ei oikein mitään aitoa.

Vierailija
12/13 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mahtavaa, että Mona saa keskenmenon ja Maria Nordin lähettää hänelle saippuaa. Saippuaa. "Kiitos Maria tästä iiiiihanasta lähetyksestä." 

Antakaa. Mun. Kaikki. Kestää.

Vierailija
13/13 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses mikä keskustelu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme