Mitä te siellä kotona sohvalla mätänette
nyt äkkiä ylös ja vaikka ulos liikkumaan, ettei läskit pääse kertymään!
Kommentit (45)
Toihan on se Andy mcoyn kuuluisa kommentti sieltä 2000-luvun mobiili-aikakauden alusta, kun sai ostaa näitä kuuluisuuksien kommentteja puhelinvastaajaan.
No en varmasti mee. Kävin eilen illalla salilla. Nyt pysyn sisällä, lämmitän saunan, luen kirjaa ja parantelen 39 asteen kuumetta, joka nousi yöllä.
Ei tässä flunssassa pysty. Saa vielä sydärin.
Ei ne kerry. Se on ihan se ja sama mitä syö ja miten liikkuu joulun ja uuden vuoden välissä. Sillä on merkitystä mitä syö ja miten liikkuu uuden vuoden ja joulun välissä.
mitä siellä ulkona,ei mitään,pimeetä ja märkää,ei kiinnosta
Puoli tuntia ja salille. Jos ne ei siinä ajassa liiaks kertyis.
Liian kylmä, eikä huvipuisto ole auki.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Liian kylmä, eikä huvipuisto ole auki.
Eikös tuo Flamingo ole ihan normaalisti auki tänään?
Hajusta päätellen peppuni on homeessa. Huomenna olisi tarkoitus katsoa ikkunasta ulos. Ihan jännittää pystynkö niin valtaisaan ponnistukseen?
Kävin jo kampaajalla ja sen jälkeen Ikessa. Eli liikuin sekä ulkona että sisätiloissa kaikkineen noin kolme tuntia. Riittään oikein hyvin tälle päivälle!
Meinasin mennä lenkille, mutta kun oli liukasta kävelin. Sen sijaan vedetään teinin kanssa death by leuanveto renkailla ja ehkä vähän soutuintervalleja täällä kotona.
Eilen olin lenkillä 2 x.
Nyt pitäis käydä pesulla ja kauppakeskuksessa hetki asioida, autolla meen kun siellä hyvä halli.
Jää kyllä lenkki, mutta siellä pystyy vähän askeleita saamaan. Huomenna alkaa uus lenkkiviikko askelmittarin mukaan.
Kinkkupiarua soffalla, ruskeaa läikkää on.
Vierailija kirjoitti:
No en varmasti mee. Kävin eilen illalla salilla. Nyt pysyn sisällä, lämmitän saunan, luen kirjaa ja parantelen 39 asteen kuumetta, joka nousi yöllä.
Mitä kirjaa luet:)?
Vierailija kirjoitti:
Oi :-( Paranemista! Ja mä mätänen masennuksen takia. Oikein mikään ei auta tai en saa hoitoa, joka auttaisi kun yksityiseen ei ole varaa. sängyssä mädäten siis menee nämä viimeiset vuodet. Pikku hiljaa kertyvät läskit onkin siis mun pienin murhe tällä hetkellä.
Samoin...