Syöttekö taas uutena vuotena nakkeja ja perunasalaattia?
Kommentit (11)
Syön niinkuin vappunakin, jouluna söin kinkkua ja laatikoita niin oli rosolliakin.
Kyllä vaan pitää olla. Äitini juuri eilen muistutti.
Joten teen sushia päivälliseksi perheelle ja iltapalaksi ennen raketteja on nakkeja ja perunasalaattia.
Tuskin - en liiemmin perusta nakeista enkä majoneesisalaateista. Varmaankin laitan nugetteja ja tacomaustettuja ranskiksia (uppopaistaen).
Voisin syödä niitäkin. uusivuosi on tuollainen vähän sinnepäinjuhla. Mutta toki mielelläni otan vastaan vaihtoehtoja.
Mitä suosittelette? mitä ap. syö?
Vierailija kirjoitti:
Tuskin - en liiemmin perusta nakeista enkä majoneesisalaateista. Varmaankin laitan nugetteja ja tacomaustettuja ranskiksia (uppopaistaen).
Ei perunasalaatinkaan tarvitse olla majoneesisalaatti.
En.
Mridän lapset eivät ole koskaan syöneet kaupan perunasalaattia. Sinänsä ei mikään periaatejuttu. Teen itse perunasalaatyia silloin tällöin.
Syömme itsetehtyä pizzaa, tortilloja, uuniperunoita katkarapukastikkeella, kanasalaattia tai muuta mikä on meidän mielestä herkkua. Yhdessä mietitään ruoka.
Perunasalaatin ideahan on se että se valmistetaan edellisenä päivänä, eikä tartte kuin laittaa pöytään.
Meillä on perinne, että juhlimme uuttavuotta meillä ja grillikodassamme. Ruuat siis tosi alkeellisia, mm. salaattia, pihvejä, perunanyyttjä jne. Uusivuosi ei ole meillä ruualla brassailujuhla.
Varmaan juu. Koska se on hyvää. Skumppaa ja nakkeja.
Keksisin kyllä vaikka mitä muuta, mutta näillä mennään. Salaatin toki teen itse.
Terv. kokki
Itse siis laitan italiansalaattia ja eineslihapullia, se on mielikuvituksellisempaa.