Joko olette paukutelleet raketteja :)
Mies ja lapset lähtivät muutaman kokeilemaan. Saa nähdä jääkö mitään ensi viikolle :D
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen vuotta sitten penikat räiskivät paukkujaan koiraani kohtaan ja nauroivat räkäisesti, nyt yksi näistä silloisista penikoista asuu naapurissani ja tällä on koliikkivauva, on pyytänyt ja sittemmin raivonnut ettemme naapurissa ampuisi raketteja koska hänen lapsensa tulee niistä hysteeriseksi eivätkä he saa nukkua päiväkausiin. Ammun läjäpäin isoäänisiä raketteja tyypin ikkunan alla ja nautin, kosto on niin suloinen :D
Oletpa lapsellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä32441 kirjoitti:
Aina vaan jaksaa ihmetyttää ihmiset jotka ehdoin tahdoin kehuskelee ja ylpeilee omalla tyhmyydellään, junttiudellaan ja moukkamaisuudellaan.
On kyllä niiiin moukkamaista vähän ilotulituksia ampua ennen huomista?
Ooookooo. On sullakin ongelmat.
Ei vain moukkamaista vaan myöskin laitonta. Ilotulitteita saa ampua vain uudenvuodenaattona klo 18.00-02.00.
Mitä väliä?
Myös alaikäisten ryyppäminen ja vaikka vaimon hakkaus on laitonta, sitä silti koko ajan tapahtuu.
Et varmaan sitten pistä pahaksesi, jos vaikkapa minä tai joku mun kavereista tai joku tuntematon ryöstää sinut ja pahoinpitelee sairaalaan, koska "mitä väliä" ja "sitä koko ajan tapahtuu vaikka se on laitonta"?
Ai saman tasoinen asia sivun mielestäsi? 😂
Nimenomaan nyt vähän perspektiiviä kehiin. Raketteja pauketellaan pari päivää vuodesta.
Joo mä tossa ammuin "ziljoona miljardi patapommia pohjois-koreaan" -pommin. Ei maksanu kun satasen. Sitten join tietysti ns. venäläistä shampanjaa päälle. Puin muuten ihan paidankin: Suomi forever. Ja näin aivan juhlan kunniaksi puin isoisän kultaketjun ranteeseen ja ajattelin notta jos sitä tohtisi laittaa ihan kynttilän maksalaatikon päälle. En tiedä kyllä uskallanko.
Et varmaan sitten pistä pahaksesi, jos vaikkapa minä tai joku mun kavereista tai joku tuntematon ryöstää sinut ja pahoinpitelee sairaalaan, koska "mitä väliä" ja "sitä koko ajan tapahtuu vaikka se on laitonta"?