Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuoden asumisen jälkeen näin ensimmäisen heippalapun naapurilta! :D

Vierailija
27.12.2019 |

Olen innoissani, odotan sotaa. Jätin viinipäissäni siihen viereen vastauslapun, mutta muutaman tunnin kuluttua molemmat oli otettu pois.

Alkuperäisessä lapussa kiellettiin "suihkun avaaminen" klo 22 jälkeen, sillä yh-äiti (mainittu lapussa) ja hänen lapsensa häiriintyvät moisesta. Myöskin yläkerroksesta kuuluu kuulemma kellarikerrokseen asti jotain patterien paukuttelua öisin. Sellainen tietysti häiritsisikin, mutta kun talossa on öisin hiirenhiljaista.

Toivottavasti tämä ei jää tähän, kaipaan äksöniä kun muuten niin rauhallinen ja mukava asuinalue kyseessä. :D

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Sitä on herätty porvoossakin. 

Vierailija
2/14 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon kamppulassako asut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuun saa mennä milloin tahansa, ihan turha valittaa siitä. Jos tulee kotiin jostain fyysisistä/likaisista töistä keskellä yöllä niin pitäisikö silloin mennä iho ja tukka paskaisena nukkumaan ettei vaan naapurin lapsoset herää?

Vierailija
4/14 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ilmoitustaululle lappu, jossa kehotat naapuria soittamaan poliisille, jos joku käy suihkussa 22:n jälkeen. Ilmoita myös, että jos kuulet vielä, että lapsia hakataan, niin soitat hätäkeskukseen ja teet lasun.

Vierailija
5/14 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkuun saa mennä milloin tahansa, ihan turha valittaa siitä. Jos tulee kotiin jostain fyysisistä/likaisista töistä keskellä yöllä niin pitäisikö silloin mennä iho ja tukka paskaisena nukkumaan ettei vaan naapurin lapsoset herää?

Niin saa! Kirjoitin sen siihen vastauslappuun jouluntoivotusten kera. :D Tuossa talossa suihkun ääni ei myöskään kuulu yhtään mihinkään, ei siis aiheuta mitään kolinaa tai muutakaan mikä oikeasti edes voisi häiritä. Siksi tuntuu oudolta, että jollain menee moisesta yöunet. 

Kihisen myös uteliaisuudesta tuon yöllisen, joka kerroksen läpi kuuluvan patterien paukutuksen suhteen. Minä tai mieheni ei olla kuultu sellaista kertaakaan. Ja minä valvon usein öisin gradun parissa, eli luulisi kuuluvan sitten meillekin.

Ap

Vierailija
6/14 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä ilmoitustaululle lappu, jossa kehotat naapuria soittamaan poliisille, jos joku käy suihkussa 22:n jälkeen. Ilmoita myös, että jos kuulet vielä, että lapsia hakataan, niin soitat hätäkeskukseen ja teet lasun.

Hitto kun ei siinä viinipöhnässä tullut moinen mieleen. :D 

Ap

Vierailija
7/14 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No, ensi kerralla sitten. ;)

Itse olin joskus osana ilmoitustaululla käytyä itse aloittamaani sarjakuvasotaa yhdessä opiskelijakämpässä asuessani. Piirrettiin vastapuolen kanssa sarjakuvia ja pilakuvia toisistamme. Se oli oikeasti hauskaakin välillä odottaa vastausta. Siellä oli aina karikatyyrejä musta ja kämppiksestäni tekemässä kaikkea älytöntä ja mä piirsin sitten vastauksen. Lopulta se oli semmoinen nippu, josta olisi vpinut tehdä vaikka kirjan.

Siinä oppi käyttämään luovuuttaan ja välillä rapussa käyvät ihailikin oikein meidän taidetta.

Toivottavasti pääset osalliseksi johonkin vastaavaan.

Vierailija
8/14 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itse olin joskus osana ilmoitustaululla käytyä itse aloittamaani sarjakuvasotaa yhdessä opiskelijakämpässä asuessani. Piirrettiin vastapuolen kanssa sarjakuvia ja pilakuvia toisistamme. Se oli oikeasti hauskaakin välillä odottaa vastausta. Siellä oli aina karikatyyrejä musta ja kämppiksestäni tekemässä kaikkea älytöntä ja mä piirsin sitten vastauksen. Lopulta se oli semmoinen nippu, josta olisi vpinut tehdä vaikka kirjan.

Siinä oppi käyttämään luovuuttaan ja välillä rapussa käyvät ihailikin oikein meidän taidetta.

Ihan mahtavaa. :D Just tällasta äksöniä kaipaan! Harmi etten osaa piirtää. Ja mahtaakohan lapun jättäjä jättää leikin sikseen heti alkuunsa? Toivottavasti ei. Voisin kutsua sen vaikka kahville ja kertoa vähän faktoja kerrostaloasumisesta.

Ap

Vierailija
9/14 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihan mahtavaa. :D Just tällasta äksöniä kaipaan! Harmi etten osaa piirtää. Ja mahtaakohan lapun jättäjä jättää leikin sikseen heti alkuunsa? Toivottavasti ei. Voisin kutsua sen vaikka kahville ja kertoa vähän faktoja kerrostaloasumisesta.

Ap

Toivottavasti vastustajallasi ei tosiaan mene pupu pöksyyn. Voisitte kehittää kauniin ilmoitustaulusuhteen.

Tuossa meidän sodassa me oltiin kämppikseni kanssa se valittajaosapuoli. Hänellä meni hermo meteliin ja mä piirsin ensimmäisen sarjakuvan. Siihen tuli vastaus hyvin pian. En tiedä, mitä kämppikseni oli tehnyt (mitä nyt viskellyt kännissä munia ikkunoihin yöllä, mutta ihan syystä kai) mutta mut oli piirretty sellaiseksi isoksi muskelinaiseksi ja mä kannoin häntä siinä kuvassa. Hahmot oli tunnistettavia. Ihan parasta.

Opiskelija-asuminen oli aika jännää. Joskus on tosissaan ikävä niitä aikoja.

Vierailija
10/14 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Toivottavasti vastustajallasi ei tosiaan mene pupu pöksyyn. Voisitte kehittää kauniin ilmoitustaulusuhteen.

Tuossa meidän sodassa me oltiin kämppikseni kanssa se valittajaosapuoli. Hänellä meni hermo meteliin ja mä piirsin ensimmäisen sarjakuvan. Siihen tuli vastaus hyvin pian. En tiedä, mitä kämppikseni oli tehnyt (mitä nyt viskellyt kännissä munia ikkunoihin yöllä, mutta ihan syystä kai) mutta mut oli piirretty sellaiseksi isoksi muskelinaiseksi ja mä kannoin häntä siinä kuvassa. Hahmot oli tunnistettavia. Ihan parasta.

Opiskelija-asuminen oli aika jännää. Joskus on tosissaan ikävä niitä aikoja.

Teillä oli sit ihan syykin käydä sotaa. :D Tässä mun tilanteessa parasta on se, että valittamisen aihetta ei oikeasti ole.

Ap

Vierailija
11/14 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö elämässäsi ole muuta äksöniä kuin naapuririidat? Mun mielestä se olis pelkästään kiusallista.

Vierailija
12/14 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö elämässäsi ole muuta äksöniä kuin naapuririidat? Mun mielestä se olis pelkästään kiusallista.

Totta kai on muutakin. Ei kai äksönit toisiaan pois sulje? :D Musta on vaan jännittävää että meidänkin yhtiössä tapellaan tyhjästä, ennen olen vain lukenut kauhutarinoita vinkuvista naapureista tältä palstalta.

Ap

Vierailija
13/14 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että et voi mitään sille jos yläkerran kummitus paukuttaa yöllä pattereita.

Ja että siitä kannattaa valittaa kummitukselle suoraan.

Vierailija
14/14 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano, että et voi mitään sille jos yläkerran kummitus paukuttaa yöllä pattereita.

Ja että siitä kannattaa valittaa kummitukselle suoraan.

Joo. :D Harhaiset valitukset osoitetaan suoraan harhalle itselleen.

Ap