Miksi mä en voita ikinä mistään mitään? Arpajaiset, Veikkauksen pelit jne. Voitatteko te?
Lotonnut olen noin 20 vuotta, kerran tuli 5 oikein, 4 oikein tulee ehkä kerran vuodessa. Sama rivikin on ollut jo vuosia ja vuosia... Lisäksi viime vuosina oon ostellut eri porukkapeleihin osuuksia eli "nostanut voiton todennäköisyyksiä", silti mitään ei tule mistään.
Sama facebook- ym. arvonnoissa - eipä ole voittoa näkynyt, vaikka varmasti satoihin olen osallistunut.
Miten voi olla näin huono tuuri?
Kommentit (15)
Oon voittanut kerran cd-levyn Radio jyväskylän Arvaa ohjelmasta, kerran kossupullon viikkoarvonnasta ja kaksi kertaa blogiarvonnasta. Ja oon jo keski-ikäinen, kuten varman noista kahdesta ekasta voi päätellä.
Koska olet syntynyt kultalusikka suussa, et tarvi oikeestaan mitään lisää, sulla on jo kaikki.
Veikkauksessa voittaminen ei ole mitenkään ihmeellistä. Menee vaan rahaa kookomuslaisille, kun todennäköisyys voittaa on niin pieni.
Itse ihmettelen miksei netissä pelaamalla ikään voita mitään Veikkauksella. Varmaan 80% voitoistani on tullut kun olen kaupasta/kioskista ostanut kupongin ja usein siis itse täyttämällä numerot. Paljon enemmän olen kuitenkin pelannut netissä. Ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Koska olet syntynyt kultalusikka suussa, et tarvi oikeestaan mitään lisää, sulla on jo kaikki.
Olisinkin! Tosiasiassa olen kahden lapsen totaali-yh, maksan helvetillistä asuntovelkaa ja palkka riittää niukin naukin. Veikkauksen tilille siirrän max 10 euroa viikossa, joten pelaamiseen ei mene omaisuuksia. Tuon summan sijoittaminen johonkin muuhun ei tuottaisi yhtään sen enempää.
Lisäraha olis siis tarpeen. Ja arvontavoitot olis helppo muuttaa rahaksi :)
ap
Aiemmin voitin lotossa 4 oikein tasaisin väliajoin, joskus useammankin kerran kuussa. Tätä jatkui vuosia, kunnes stoppi tuli noin puoli vuotta sitten. Syksyn aikana olen voittanut ehkä kaksi kertaa 4 oikein, yhden kerran voitin Jokerissa alimman voittoluokan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelen miksei netissä pelaamalla ikään voita mitään Veikkauksella. Varmaan 80% voitoistani on tullut kun olen kaupasta/kioskista ostanut kupongin ja usein siis itse täyttämällä numerot. Paljon enemmän olen kuitenkin pelannut netissä. Ihmeellistä.
Tämä on vähän sama kuin nämä päävoitot jotka lähes poikkeuksetta on pelattu kaupassa. Tässä alkaa vähän epäillä Veikkauksen nettisysteemiä.
Ap:n tuuri on oikeastaan erittäin hyvä.
Itse pelaan moninkertaisesti, mutta voittoja ei todellakaan osu arvontapeleissä noin usein.
Paf on Veikkausta parempi saitti pelata.
Itse en voita Lotossa ikinä mitään. :( Onni sen sijaan potkii mukavasti nettikisoissa Arvontahullut-sivujen kautta. Joulukuussakin on tullut voittoina esim. 100 euron K-lahjakortti, kampaamon hiustuotepaketti, jättimäinen tuoksukynttilä, vitamiineja ja lahjakortteja useampaankin kahvilaan! :)
Eli suosittelen Arvontahulluja!
Ruletista ja pokerista, peliautomaatteja, harvakseltaan pelaan silloinkun on ylimääräistä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisinkin! Tosiasiassa olen kahden lapsen totaali-yh, maksan helvetillistä asuntovelkaa ja palkka riittää niukin naukin. Veikkauksen tilille siirrän max 10 euroa viikossa, joten pelaamiseen ei mene omaisuuksia. Tuon summan sijoittaminen johonkin muuhun ei tuottaisi yhtään sen enempää.
Lisäraha olis siis tarpeen. Ja arvontavoitot olis helppo muuttaa rahaksi :)
ap
Tuohan on 40€ kuukaudessa. 520€ vuodessa. Kymmenessä vuodessa 5200 ja kahdessakymmenessä vuodessa 10400€ ilman korkoja. Korkojen kera ja korkoa korolle -efektin kanssa paaaaaljon enemmän.
Jos taas tuon 40€ laittaa kulutukseen, niin sillä pääsisitte joka kuukausi Hoplopiin, elokuviin, kiipeilypuistoon yms.
Tai kylpylälomalle 1-2 kertaa vuodessa, lastenhoitoa, lisäharrastuksia...
Tuntuu, että samat ihmiset voittavat aina. Rahapelikoneissa tai arvonnoissa. Minä en ikinä ole voittanut mitään noissa automaateissa ja kappas, kun kaveri tulee minun jälkeen, laittaa 2e ja ottaa alas 50e. Sama kaveri, joka voittaa aina useita kymppejä, jopa satasia. Miksen minä voita ikinä?? Alkaa tympiä paska tuuri.
Vedönlyönti! Perustuu tietoon, ei tsägään.