Synnytys pelottaa voinko
Kommentit (9)
Kertokaa joku tähän liittyen, voiko ihminen nykyään Suomessa saada keisarinleikkauksen?
Tiedän toki siihen liittyvät riskit, mutta onko se mahdollista
Ja ap. minulla oli ihan suhteellisen helppo synnytys, joten sekin on mahdollista. olin sairaalassa vain kolme tuntia ja synnytin ilman lievityksiä.
Lähtökohdista riippuen voi saada keisarileikkauksen, mutta jos äidin ja lapsen lähtökohdat alatiesynnytykselle ovat hyvät ja äidin ja lapsen lähtökohdat sektiolle huonot niin sektiota ei saa ihan helpolla.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa joku tähän liittyen, voiko ihminen nykyään Suomessa saada keisarinleikkauksen?
Ja ap. minulla oli ihan suhteellisen helppo synnytys, joten sekin on mahdollista. olin sairaalassa vain kolme tuntia ja synnytin ilman lievityksiä.
Sektio on kamala. Minulla 3, joten tiedän mistä puhun. En suosittele missään nimessä.
Sitä paitsi jokaista normaalia ihmistä pelottaa ja jännittää synnytys. On luonnollista pelätä tilanteita mistä ei tiedä mitä tulee tarkalleen käymään etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sektio on kamala. Minulla 3, joten tiedän mistä puhun. En suosittele missään nimessä.
Näin olen itsekin ymmärtänyt. Olen itse syntynyt keisarinleikkauksella, ja äitini harmitteli ettei esim. imetys onnistunut. Mutta tämäkin lienee tapauskohtaista? Ja toisaalta jos en olisi syntynyt keisarinleikkauksella olisi äitini luultavasti kuollut olin yli 5 kiloinen ja äitini todella pieni.
et voi juoda mitään. Älä myöskään syö paljoa. Pyydä puudutetta tarpeeksi ajoissa.