Oletko rakastunut varattuun ja mennyt sänkyyn- kannattiko?
Oikeita kokemuksia pyydän, ei mutuilua tai moralisointia.
Kommentit (20)
Kyllä. Ihastuin täysillä erääseen varattuun mieheen ja mitäpä siitä seurasi. No salasuhde..tajuttoman hyvää ja antoisaa seksiä, jota harrastettiin sitten aina tilaisuuksien tullen ja kaikissa asennoissa. Se kesä oli kyllä kaikin puolin kuuma. En kadu, vaikka tästä ei sen suurempaa rakkaustarinaa tullutkaan. Ihanaa oli - sänkyhommat on parhaita silloin kun tunnepuoli natsaa molemmilla osapuolilla ja toista haluaa eniten maailmassa.
Olen parhaillani ihastunut naimisissa olevaan mieheen. Seksisuhdehan tämä käytännössä on mutta kelpaa mulle nyt tähän hetkeen, kun ei tässä elämäntilanteessa juuri itse eronneena jaksa katsella mitään vakavaa suhdetta. Nähdään kerran-pari viikossa ja sekstataan. That’s it.
Rakastuin täysillä, lopputuloksena kasa p a s k a a. Mies valehteli olevansa vapaa.
Olin kyllä vähän ihastunut, mutta avovaimosta sain tietää vasta seksin jälkeen. Ja oli yksi surkeimmista panoista ikinä. Mies pyysi useasti kehumaan hänen varustuksensa kokoa, mutta jouduin pidättelemään naurua, kun varustus oli oikeasti kokoa naisen etusormi. Enkä kehunut. Esileikki oli sylkäisy häpyhuulille.
Mies olisi halunnut aloittaa salasuhteen, minä säälin avovaimoaan ja häpesin itseäni, kun olin antaunut tuollaiseen.
Sänkyyn olen mennyt, mutta en ole rakastunut. Opiskeluaikoina tapailin varattua kiinteistövälittäjää, jonka yhdessä asunnossa asuin hyvin edulliseen hintaan. Oikein mukava ja hyvin varusteltu mies, joten kyllä kannatti enkä ole katunut, kun hieman seksihulluna sain niin paljon hyötyä kaikinpuolin.
Sain säännöllistä seksiä ja lisäksi rahallista hyötyä.
Kyllä ja kannatti. Suhde tosin kaatui myöhemmin omaan mahdottomuuteensa, mutta hauskat pari vuotta oli.
Valitettavasti. Olin todella rakastunut erittäin komeaan varattuun mieheen. Hän oli unelmieni mies kaikilla tavoilla. Tosin en koskaan olisi riittänyt hänen tasolleen pysyvään parisuhteeseen. Mieskin taisi hetken oikeasti vähän tykätä minusta. Intohimo leiskui. Jälkikäteen kyllä harmittaa tämän miehen kumppanin puolesta eli koen vähän syyllisyyttä asiasta. Mutta onpahan tuollainenkin koettu enkä lähtisi enää kenenkään varatun kanssa suhteeseen.
Olen mennyt varatun kanssa sänkyyn, mutten ole rakastunut.
Olin kyllä jonkin verran ihastunut työkaveriini, mutta järki pysyi sen verran päässä, etten rakastunut. Ei rakastumisesta mitään hyvää olisi seurannut, paha mieli vain. Molemmilla oli vetoa toisiaan kohti, mutta heti kättelyssä oli selvä, että kyseessä ei ole vakava suhde. Seksiä oli yhden kivan romanssin verran eikä työpaikkakaan tuntunut liian pieneltä edes tuon episodin jälkeen. Halu molemminpuolin vain hiipui muutamassa kuukaudessa.
Olen
Ei kannattanut. Menetin sen hyvän suhteen joka meillä oli keskenämme. Mutta olosuhteiden pakosta meidän on oltava yhä tekemisissä ja näyteltävä että mitään ei ikinä ollut.
Aika kepeitä kommentteja vakavasta aiheesta.
En ikinä koskisi varattuun mieheen, koska tiedän miltä tuntuu olla se petetty vaimo. Eniten harmittaa lasten puolesta, kun perhe särkyi. En tiedä mitä sanon, jos joskus tulee vastaan se salanainen, jolla on jo uusi varattu kierroksessa juorujen mukaan.
Joo. Oltais varmaan yhdessä, jos olisin muuttanut hänen maahansa (Euroopassa). Nyt pitää tyytyä lomailuun muutaman vuoden välein.
En, koska en riko toisten suhteita omien tunteiden takia.
Olen rakastunut naimisissa olevaan naiseen, mutta hän haluaa odottaa eronsa lopullisuutta. Meillä oli lyhyt suhde nuorina ja olen odottanut siitä asti. En tiedä vielä kannattiko, mutta uskon niin.
Menin sänkyyn ja vasta myöhemmin selvisi, että on varattu.
En nyt rakastunut, mutta todellakin ihastuin.
Söpö perhe, joten se siitä 🙂
Kannatti. Mulla on vihdoin oma perhe eikä enää yksinäisiä jouluja sun muita.
Ihastuin. Ei edes koskettu toisiimme. Ei kannattanut.
Olen ja menin sänkyyn ja menisin edelleen, mutta hän olikin pelimies ja kiinnostuksensa sammui nopeasti.
Kyllä!
Molemmat tahoillamme naimisissa, kuudes vuosi menossa.
Piristää elämää, aina yhtä juhlaa, eikä edes kaduta.
.