Vanha papparainen täällä 70-vuotias olen. Kysy mitä tykkäät!
Kommentit (13)
Joulu meni hyvin. Koko suku oli koolla mun vaimoni siskon luona. Lahjojakaan ei ollut liikaa. En ole niiden perään. Ruoka oli hyvää. Joku konjakki olis kruunannut ruuan, mutta sitä ei ollut tarjolla.
Perse, ykköne ehtisit sit ykköseks. Grr...
Palstan vakiotrolli..avannut näitä jo useita. Ilmoitettu ylläpitoon
Milloin elit elämäsi parasta aikaa?
No varmaan 30-vuotiaana. Olin rahoissani.t.ap
Oletko koskaan ollut epäkunnioittava naisia kohtaan, oliko se aiemmin yleisempää
Olen tosiaan sovinisti. En kunnioita naisia. Vihasin jo äitiäni. t.ap
Miksi aloitit keskustelun, mitä siitä saat?
Meidän isoäiti sanoi n. 80-vuotiaana elävänsä elämänsä parasta aikaa. Oli mukava talo, paljon rakkaita, jotka poikkesivat, mutta eivät olleet vaivana. Oli hyvin rahaa
Eikä tarvinnut passata enäää ukkoloita, kuten sanoi :D
Ja 70-vuotiaana et kyllä ole mikään papparainen, jos olet itsestäsi huolehtinut eikä muita vaivoja ole kuin tuo kuulo-ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Meidän isoäiti sanoi n. 80-vuotiaana elävänsä elämänsä parasta aikaa. Oli mukava talo, paljon rakkaita, jotka poikkesivat, mutta eivät olleet vaivana. Oli hyvin rahaa
Eikä tarvinnut passata enäää ukkoloita, kuten sanoi :D
Ja 70-vuotiaana et kyllä ole mikään papparainen, jos olet itsestäsi huolehtinut eikä muita vaivoja ole kuin tuo kuulo-ongelma.
Fingerpori taitaa olla pilannut minut kun jäin ekaksi miettimään sitä laumaa poikkeavia vieraita.
Vierailija kirjoitti:
Olen tosiaan sovinisti. En kunnioita naisia. Vihasin jo äitiäni. t.ap
Miksi vihasit äitiäsi? Pystytkö näkemään että hänkin kuten useat naiset, on ollut alistetussa asemassa?
Mitä tykkäät?