Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en jaksa enää

Vierailija
27.12.2019 |

Tuntuu että joulu oli nyt tässä ja koko elämä oli tässä. En ole tänään jaksanut edes suihkuun. Vähän siivoilin ja keitin puuron. Mun pää ei kestä enää tätä elämää, olen peiton alla pahalta piilossa. Joka paikkaa kolottaa ja kaipaan niin kuolemaa, että tämä kaikki loppuisi joskus. Mun mt-ongelmat ei kestä näitä välivaiheita. Tasaisen tappava arki on vielä jotenkin siedettävää. Mitähän tässä tekisi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia minua armokuoleman ehdottelemiset PM tasolta pelottavatkin. On niin helppoa saada ihminen uskomaan arvottomuutensa etenkin kun Jumalaa ei ole tukena, vaan se sosialismilla häädettiin jo lapsena pois.

Vierailija
2/3 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu ja kevät taitavat aiheuttaa aina 1tsemurhapiikkejä, enkä ihmettele asiaa. Mullakin on mt-ongelmia, enkä meinaa enää jaksaa. Haaveilen vain siitä, että kävelen metsään ja elän siellä, kunnes kuolen kylmyyteen, nälkään, tulehtuneeseen haavaan tai johonkin vastaavaan. Ei se varmaan kauaa kestäisi. Kestän vielä, koska mulla on läheisiä, jotka mua tarvitsevat ja vannoin yhdelle, etten tapa itseäni.

Sitä sanotaan, että toivoa on niin kauan kuin on elämää. Ehkä se on niin. Koitan löytää pieniä juttuja, jotka tekevät asioista vähän helpompia. Olen aina voinut sitä paremmin, mitä lähempänä luontoa olen. Koitan aina pyrkiä eri tavoin siihen. En tiedä, onko se vain kaupunki vai koko tämä elämä, mitä en kestä. Kumpaakaan en tunnu pääsevän pakoon.

Mutta itsekin olen tosi väsynyt juuri nyt. En osaa muuta kuin koittaa jutella jotain, mutta halusin kuitenkin vastata. Et ole yksin. Kyllä saat myös olla siellä peiton alla tänään.

Kokeile kaikkea, mitä et ole kokeillut, jos sillä on pienikin mahdollisuus auttaa. Mua on aina auttanut eniten luontoa lähemmäs meneminen. Mut jätettiin usein teininä pitkiksi ajoiksi perheen mökille yksin ilman sähköä tai juoksevaa vettä. 13-vuotiaana olin siellä kolme viikkoa yksin. Se oli ensimmäinen kerta. Silloin tunsin todella itseni vahvaksi ja olin elossa. Kukaan ei oakottanut mihinkään järjettömyyksiin, mitkä syö kaiken energian Kaipaan sellaista elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen saa itse päättää elämästään. Itsensä saa tappaa jos haluaa.