Raskaus ja orgasmi
Hei,
kuinka teidän orgasmin saaminen on muuttunut raskauden aikana?
Itse en saa enää sellaisia mahtavia värisyttäviä orgasmeja, ongelma alkoi jo heti alkuraskaudesta. Orgasmin siis saan jotenkuten, mutta se ei tunnu yhtään miltään... Jotenkin orgasmiini kuuluu lantionseudun/kohdun supistaminen, eli puristan jalat yhteen ja koko alaosa jännittyy orgasmi hetkellä ja nyt se on raskauden vuoksi mahdotonta. En ole koskaan kuullut tälläisestä, eli onko muilla samaa ongelmaa? ja jos jollakin on kokemusta, niin onhan ongelma hävinnyt synnytyksen jälkeen...?
Kommentit (2)
Olen itse kokenut ja myös muilta kuullut, että orgasmi on voimakkaampi raskauden aikana, jotkut väittävät, että varsinkin 5kk kohdalla. Itselläni ensimmäinen raskaus menossa ja nautin täysillä rakastelusta. Oli kyllä aikaisemminkin orgasmin saaminen helppoa, en tiedä vaikuttaako. Toivon, ettei synnytys vaikuta liiaksi rakastelusta nauttimiseen jatkossa, paikat kun tuppaavat venymään...
kovasti raskauden aikana. Ne oli jotenkin sellasia " ai tässäkö se muka oli" -juttuja. Imetyksen jälkeen tilanne on palautunut ennalleen