Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lempiruokasi?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Maksakastike, jonka päälle ripotellaan raakaa sipulia.
Chicken fajitas ravintolassa, tärisevän kuumana parilalla. Nakkikastike ja perunamuusi kotona, heinzin ketsupilla.
Flambeerattu paviaani, jota on ensin marinoitu selluperseisen koloratuurisopraanon kankkujen välissä.
Uunilohi ja perunamuusi/uunijuurekset
Papucurry riisillä
Katkarapuwokki
Kana-pestopasta fetalla
Lasagne
Halloumsalaatti kvinoalla ja avokadolla
Jne
Alue: Aihe vapaa
Lämminsavulohi tai burgundinpata
Kasviscurry on myös yksi suosikkejani.