Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisin lainannut kaverrille lastenvaatteita mutta hän suuttui :(

Vierailija
19.06.2006 |

Kaverille on siis syntymässä kohta lapsi, kysyi meiltä lastenvaatteita. Sanoin, että saa kyllä lainaksi, toisi sitten kun jäävät pieniksi ja ettei haittaa jos tulee tahroja ja kulumaa. Hän sitten kiukkuisesti tiuskaisi ettei hän nyt mitään lastenvaatteita lainaa, ajatteli vaan että meiltä olisi jotain pientä heille liiennyt kun hyviä kavereita ollaan.

Me pikkuhiljaa ryhdymme kokeilemaan josko saisimme toisen lapsen, joten en siksi viitsisi vaatteita vielä pois antaa. Ei vaan haluttaisi tästä kertoa ennenkuin lapsi on jo tulossa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me kavereiden kesken lainaillaan tosi paljon, kun eri-ikäisiä lapsia kaikilla. Minä annan ihan pienen vauvan vaatteita pois ja saan samalla tilalle esikoiselle vaatteita.

Se kannattaa aina muistaa varmistaa, ettei lainaajaa haitaa tahrat ja kulumat.

Vierailija
2/7 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se nyt on aika yleistä, että perheessä on kaksi lasta? Ei kaverisi tarvitse tietää, että jo suunnittelette tai toivotte vauvaa, vaan että JOSKUS teillekin on toinen lapsi tervetullut.

Mulle ei muuten tulisi mieleenkään kysyä yksilapsiselta kaverilta vauvanvaatteita tai muuta tavaraa, OLETAN, ette heille joskus toinenkin tulee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aan.

Vierailija
4/7 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

halunnut vaatteet pitää. Jotkut eivät nimittäin halua lainata vaan pitää vaatteet itsellään.

Mutta ei kait olisi tarvinnut suuttua..

Vierailija
5/7 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan yritäpä siinä muistella mikä vaate oli kenenkin ja mikä oma. Ja jos vaikka useakin vaate hajoaa tai katoaa...

Olen saanut paljon lastenvaatteita sukulaisilta ilmaiseksi ja ilmaiseksi myös olen antanut ne eteenpäin.

Mutta kaverisi ei tosiaan olisi tarvinnut suuttua ja tiuskia. Asian olisi voinut ilmaista kohteliaastikin.

Vierailija
6/7 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkattu (esim. mustalla tussilla kokolappuun) antajan nimikirjain jos on haluttu takaisin. Jotkut sillä periaatteella, että tuo takaisin ne mitkä tuot. Ihan hyvin on sujunut, ei ole tullut valituksia tahroista tai muusta.

Jos ei halua vaatteita lainaan, se on okei, mutta voi sen nätistikin sanoa.

Vierailija
7/7 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin jos sanoit, että sua ei haittaa vaikka tulee tahroja niin en ymmärrä ongelmaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi