Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset ei huomaa mua

Vierailija
27.12.2019 |

Miten voisin saada ihmiset huomaamaan mut? Tuntuu että kaikki vaan kävelee ohi vaikka itse koitan ottaa heihin katsekontaktia. Haluaisin saada huomioita - vaikka sitten negatiivistakin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä haluat nyt toisilta jotain mitä he eivät halua sinulle antaa. He haluavat kävellä rauhassa omine ajatuksineen eikä huomata sinua. Ihan kaikella ystävyydellä, jätä heidät rauhaan.

Vierailija
2/4 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen tuttu. Ei sitä huomaa, kun se hiippailee niin äänettömästi ja pälyilee muualle vastaantullessa ja väistelee. Puhuukin niin piipittävällä äänellä, että ihmiset eivät oikeasti kuule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on samanlainen tuttu. Ei sitä huomaa, kun se hiippailee niin äänettömästi ja pälyilee muualle vastaantullessa ja väistelee. Puhuukin niin piipittävällä äänellä, että ihmiset eivät oikeasti kuule.

En mä ole tuollainen. Päin vastoin kuljen keskellä jalkakäytävää, hymyilen leveästi ja katson ihmisiä. Olen kauniisti pukeutunut aina. Olen kaunis ihminen katsella. Siltikään minua ei huomata.

-ap

Vierailija
4/4 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerran negatiivinenkin huomio kelpaa niin sitä kyllä takuulla saat. Alota vaikka menemällä ihan ihmisten iholle juttelemaan tai heitä vaikka vaatteet pois. Yleensä siltä poliisipartiolta edes joku mukava sana irtoaa tai jos ei irtoa niin putkavahdilta sit viimeistään kunhan et nyt niitä kohtaan väkivaltaiseksi käy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi