Lopettaisitko suhteen mieheen, joka uhkaa väkivallalla?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta, lopeta suhde heti! Ei kannata jäädä hukkaamaan aikaa. Itse jätin väkivaltaisen, uhkailevan miehen vuosi sitten. Myös hän yritti vierittää syyn niskoilleni. Sain muistoksi rikkinäisen olkapään.
Nostitko syytteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta, lopeta suhde heti! Ei kannata jäädä hukkaamaan aikaa. Itse jätin väkivaltaisen, uhkailevan miehen vuosi sitten. Myös hän yritti vierittää syyn niskoilleni. Sain muistoksi rikkinäisen olkapään.
Nostitko syytteen?
En. Halusin unohtaa koko tyypin mahd. nopeasti. Ja ei minulla olis mitään todisteita ollut esittää.
Kyllähän tuollainen tuo jännitystä elämään. Muistan kotona kun isä oli täysin arvaamaton, miten kaikkia jännitti joka päivä että mitä tänään tulee tapahtumaan. Äiti joskus kertoikin, että elämä olisi ilman isää aivan liian tylsää.
En tietenkään. Tykkään elää vaarallisesti veitsenterällä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nostitko syytteen?
En. Halusin unohtaa koko tyypin mahd. nopeasti. Ja ei minulla olis mitään todisteita ollut esittää.
Onhan toi nyt hanurista, että sulla olkapään pskana ja tyyppi ei joutunut vastuuseen mistään.
Vierailija kirjoitti:
Kun ymmärrät ja hyväksyt että sinä et aiheuta sitä väkivaltaa vaan tän miehen omat traumat niin silloin varmaan ymmärrät että se väkivallan uhka tulee aina olemaan olemassa. Jos mies ei halua työstää traumojaan niin sitten ei ole muuta vaihtoehtoa kuin jättää hänet.
Mitkä traumat tuollaista aiheuttaa?
Mikä aiheuttaa miesten väkivaltaisuuden?
Osaisko joku valaista. Onko se joku kotoa opittu malli, vai jotain patoutunutta turhautuneisuutta...?
Vierailija kirjoitti:
Ensin tulee uhkaus, sitten paiskotaan tavaroita tai heilutaan puukon kanssa, sitten hakataan kodin lemmikki, sitten hakataan vaimo ja/tai lapset, sitten tapetaan. Missä vaiheessa ajattelit lähteä ja pelastaa itsesi? Vai kuvitteletko, että ei sun miehes eikä sun elämäs mene näin? Missä on itsetuntosi ja suojeluvaistosi?
Anna rakkaudellenne mahdollisuus ja opettele hieman kuuliaisuutta tuon pikkusieluisen negatiivisuuden ja uhman sijaan. Annetaan miesten olla miehiä ja naisten naisia ja nautitaan yhdessä luonnollisesta, meille luodusta arvojärjestelmästä.
riippuu tilanteesta ja onko ihminen tosissaan vai vitsillä vai varoittaa, että tekee mieli lyyä.
ei kaikki oo niin yksiselitteistä. hyvin voi kumppanin tehdä mieli lyyä, mut ei se tarkota et lyö.
Riippunee tilanteesta. Onko uhkaus tullut silloin kun on itse heitellyt miestä esineillä ja hän on todennut että jos touhu ei nyt lopu niin tulee takaisin? Vai onko uhkaus tullut kun tilattu päivällinen on myöhästynyt vartilla?
Up