Tytölle nimeksi Jorja. Mielipiteitä?
Kommentit (23)
Jorja? Onko kyseessä Jorman ja Marjan risteytys?
Onko isä kreikkalainen Horgos Manolos...?
Kiva jos on ainutlaatuinen nimi, ja omasta mielestäni kaunis, mutta toivon kovasti että tytöllä ei ole veljeä/serkkua/ukkia/isää/muuta läheistä miestä/poikaa jonka nimi on Jorma.
En tykkää. Vähän kuin orja. Tai Jorma. Jotenkin miehekäs. Parempi olisi vaikka Sorja, Jarna, Jonna tai joku tyttömäisempi versio kuten Jorella, Jorelia, J
Vierailija kirjoitti:
Ei ole nimi. Mutta nykymaailmassa, kun halutaan ainutlaatuinen nimi, niin tämä käy hyvin.
No on, mutta ei ehkä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää. Vähän kuin orja. Tai Jorma. Jotenkin miehekäs. Parempi olisi vaikka Sorja, Jarna, Jonna tai joku tyttömäisempi versio kuten Jorella, Jorelia, J
Hyi Jorella tai Jorelia. :D tulee mieleen Jore, jolla on mekko ja korkkarit.
Jorja on foneettisesti eli väärin kirjoitettu Georgia.
Vierailija kirjoitti:
Tytölle nimeksi Jorja. Mielipiteitä?
Englanninkielisessä maailmassa tuota näkee, kun ääntämys on aivan eri kuin kirjoitusasu. Siellähän tuo ääntyy suunnilleen kuten Georgia.
Sama tapauksessa Kaley. Ruma nimi kuin mikä. Samoin tai lähes samoin ääntyy esim. Cailey, Caley, Kailey, Kaileigh, Kayleigh jne.
Mieluummin Orja kun tytöstä on kyse ja pojasta sitten Jorma.
No jos haluaa lapselleen nimen, jonka ääntäminen kuulostaa lähinnä oksentamiselta?
Vierailija kirjoitti:
On sitten kiva esiintyä paikallislehdessä, kun on syntynyt kahdeksas lapsi, ja vanhemmat on nimiltään Jorma ja Orja.
Mä olin poika nimeltä Päivi....
Tässä tapauksessa: Mä olin Jorja, jolla oli haaravälissä jorma, enkä tiennyt oliko se oma vaiko veljeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sitten kiva esiintyä paikallislehdessä, kun on syntynyt kahdeksas lapsi, ja vanhemmat on nimiltään Jorma ja Orja.
Onko sulla jotain orjia vastaan? Oletko rasístí?
Ei ole nimi. Mutta nykymaailmassa, kun halutaan ainutlaatuinen nimi, niin tämä käy hyvin.