Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuri muutos deittailussa: naisilla ei ole enää vipuvaikutusta. Treffisovellukset antoivat kaiken voiman viehättäville miehille, jotka saavat valita.

Vierailija
26.12.2019 |

Treffisovelluksien myötä naiset menettivät vipuvoimansa. Voima on nyt viehättävillä miehillä. Huom. ei miehillä yleisesti, vaan VIEHÄTTÄVILLÄ miehillä, jotka saavat toden teolla valita.

Viehättävät miehet ovat nyt niitä valitsijoita. Kiitos deittiäppsien.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia te vastailette ihan tosissaan näille äijä trolleille? Ettekö huomaa että pakonomaista jankkaamista samoilla deitti sitä-tätä aiheilla joka päivä. 

Dont feed the trolls..

Vierailija
42/70 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö kaikki tinder käyttäjät mun profiilin vai voinko rajata sieltä iän ja alueen mukaan kenelle näkyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti.

Ensin valkkaavat naiset. Miehiä on tarjolla valtavasti, eikä naisen todellakaan tarvitse olla fitnesskissa tai missi. Matcheja, viestejä ja treffitarjouksia sataa.

Miehet keräävät ensin verkot täyteen ennen kuin valkkaavat. Sitten alkaa jako. Tuo tiistaille, tuo keskiviikolla, tuo perjantaille kun on työreissu Turkuun. Tuon jätän varalle jos panettaa ja kauniimmilta ei saa. Nuo oli hutimatcheja, tuolle en viitsi vastata, jne. Tuohon ehkä voisi tutustua paremminkin...tai ei.

Naiset eivät ymmärrä ettei miehillä ole samaa "kiinnostaa/ei kiinnosta"-jakoa. Miehille se on kuin spektri jonka vasemmalla on voisin panna kännissä, sitten voisin panna selvin päin, sitten voisin ottaa FWB-suhteeseen, ja lopulta äärioikealla on vaimomatsku.

Miehiä, jotka tommoiseen pystyvät on ehkä pari. Ja mistä tiedät, että naiset eivät harrasta samaa? Et mistään. Et ole nainen ja nämä miesten jutut tiedetään: ne on samaa tasoa todellisuuden kanssa kuin teidän kala- ja armeijajutut. Naisilla tuohon garysellin pyörittämiseen on mahkut, ihan jopa melko tavallisen näköiselläkin, sen sijaan perus- pertillä ei.Ihan tiedoksesi vaan, että usea nainen tuttavapiirissä harrastaa tuota. Ne vaan pitää suunsa kiinni siitä. Miksi? Kun miehet eivät kestä sitä, kun saavat tietää. Puhun ihan kokemuksesta. Kuvitteletteko te, että ensimmäiseen miehern, jonka Tinderissä tapaa pitäisi tyytyä? No ei todellakaan.

Vierailija
44/70 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut Tinder 5 viikkoa ja 3,5 vkoa Tinder gold. Ikäraja 22-25, itse olen 23-vuotias nainen. Minusta on reaaliajassa tykännyt näistä 22-25-vuotiaista miehistä 1088. :) jos ikäraja olisi vaikka 18-30, paljonkohan tykkäyksiä olisi. En kyllä tätä oikeassa elämässä hiero miesten naamaan, koska hyvännäköisilläkin miestutuilla on vaikeuksia saada matcheja. Edes kymmenissä.

Omat asetuksesi ei rajaa kenelle profiilisi näytetään ja kuka likeää. Noista tykkäyksistäsi valtaosa on 30+ v setämiehiä sinne 60v asti.

Kuvani näytetään vain niille, joiden kanssa ikähaarukkamme kohtaavat. Esim. gold-palvelussa näen, että minusta on tykännyt juuri sen ikäiset, joita etsin. Kuvaani ei todellakaan näytetä naapurin teineille tai naapurin papalle.

Vierailija
45/70 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti.

Ensin valkkaavat naiset. Miehiä on tarjolla valtavasti, eikä naisen todellakaan tarvitse olla fitnesskissa tai missi. Matcheja, viestejä ja treffitarjouksia sataa.

Miehet keräävät ensin verkot täyteen ennen kuin valkkaavat. Sitten alkaa jako. Tuo tiistaille, tuo keskiviikolla, tuo perjantaille kun on työreissu Turkuun. Tuon jätän varalle jos panettaa ja kauniimmilta ei saa. Nuo oli hutimatcheja, tuolle en viitsi vastata, jne. Tuohon ehkä voisi tutustua paremminkin...tai ei.

Naiset eivät ymmärrä ettei miehillä ole samaa "kiinnostaa/ei kiinnosta"-jakoa. Miehille se on kuin spektri jonka vasemmalla on voisin panna kännissä, sitten voisin panna selvin päin, sitten voisin ottaa FWB-suhteeseen, ja lopulta äärioikealla on vaimomatsku.

Miehiä, jotka tommoiseen pystyvät on ehkä pari. Ja mistä tiedät, että naiset eivät harrasta samaa? Et mistään. Et ole nainen ja nämä miesten jutut tiedetään: ne on samaa tasoa todellisuuden kanssa kuin teidän kala- ja armeijajutut. Naisilla tuohon garysellin pyörittämiseen on mahkut, ihan jopa melko tavallisen näköiselläkin, sen sijaan perus- pertillä ei.Ihan tiedoksesi vaan, että usea nainen tuttavapiirissä harrastaa tuota. Ne vaan pitää suunsa kiinni siitä. Miksi? Kun miehet eivät kestä sitä, kun saavat tietää. Puhun ihan kokemuksesta. Kuvitteletteko te, että ensimmäiseen miehern, jonka Tinderissä tapaa pitäisi tyytyä? No ei todellakaan.

Itse harrastan juuri tätä. Tinderi on kuin karkkikauppa- voi valita parhaat herkut päältä. Olen juuri eronnut, joten en halua vielä mitään vakavaa. Miehet vaan alkaa luulemaan liikaa, eli kun olet käynyt kaksilla treffeillä, niin ne alkaa omimaan ja kyllä suuttuvat, kun saavat tietää, että eivät ole ainoita. Ja loukkaantuvat. Miksi?

Vierailija
46/70 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset luulee, että miehet pitää niitä jotenkin erikoisina, kun saavat matcheja. Me miehet tiedämme että se ei ole totuus. Miehet on aina sikoja ja panevat vaikka eläimiä, joten turha ylpistyä senkin pikku emakot!

Ei mitään väliä, jos mies hoitaa hommansa kunnolla seksin suhteen. Jos ei hoida, niin sitten vaihtoon yksinkertaisesti. 

Vierailija
47/70 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeekö kaikki tinder käyttäjät mun profiilin vai voinko rajata sieltä iän ja alueen mukaan kenelle näkyy?

- iän perusteella valitaan, ketkä näkevät toisensa

- sijainnin perusteella voi selata vaikka lontoolaisia, jos haluaa (gold-palvelu), eikä pysty estää ketään näkemästä sijainnin perusteella. Ja sijainti vaihtuukin jatkuvasti, kun liikkuu maailmalla.

- mutta itse voi selata vain esim. 10 km säteellä olevia. (mutta ei voi estää 100 km päässä olevia tykkäämästä itsestä)

Vierailija
48/70 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on nykyään vanhempien naisten markkinat, joka toinen kolli haaveilee kunnon puumasta. Mätsejä ropisee toinen toistaan komeammilta ja osa näistä haluaa myös parisuhteen.

N46

Vierailija
49/70 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ovatkin, siksi naisten pitäisi tajuta nostaa standardejaan jos eivät halua pelkkää seksiä.

Vierailija
50/70 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Viehättävät miehet valitsee panoseuraa sieltä, kuten myös viehättävät ja ehkä myös tavikset naiset. Seurustelusuhdetta siellä ei pysty solmimaan juuri kukaan. Tämä "kostautuu" naisille vähän useammin, koska lähes kaikki naiset haluaisi jotain pysyvämpää. Lähes kaikkia miehiä kiinnostaa myös irtoseksi, oli itsellä seurustelun halua tai ei. Parhaiten Tinder palvelee hyvännäköisiä miehiä (ja toki niitä harvoja naisia) joilla tavoite on panot. Huonosti toimii minkä tahansa näköisille naisille, jotka yrittävät saada parisuhdetta.

Tämä on huomattavasti parempi analyysi kuin ap:n.

Vierailija
51/70 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on vipuvoima?

Googleta "leverage".

Miesasiamiesten kannattaisi todellakin lakata postaamasta google-kääntäjällä käännettyjä jenkkijuttuja.

Vierailija
52/70 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut Tinder 5 viikkoa ja 3,5 vkoa Tinder gold. Ikäraja 22-25, itse olen 23-vuotias nainen. Minusta on reaaliajassa tykännyt näistä 22-25-vuotiaista miehistä 1088. :) jos ikäraja olisi vaikka 18-30, paljonkohan tykkäyksiä olisi. En kyllä tätä oikeassa elämässä hiero miesten naamaan, koska hyvännäköisilläkin miestutuilla on vaikeuksia saada matcheja. Edes kymmenissä.

Omat asetuksesi ei rajaa kenelle profiilisi näytetään ja kuka likeää. Noista tykkäyksistäsi valtaosa on 30+ v setämiehiä sinne 60v asti.

Rajaahan. Niistä kaikki on 22-25-vuotiaita. :) laitoin nyt sen lilan hyrrän mikä lie päälle, ja Tinder sekosi, tulee joka sekunti tykkäyksiä xD kilometrietäisyys ei välttämättä aina ole 40 km, joskus esim. 45 km, koska tykkäyshetkellä etäisyys on ollut se max 40 km, mutta saattaa asua pidemmällä.

Vierailija
53/70 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Viehättävät miehet valitsee panoseuraa sieltä, kuten myös viehättävät ja ehkä myös tavikset naiset. Seurustelusuhdetta siellä ei pysty solmimaan juuri kukaan. Tämä "kostautuu" naisille vähän useammin, koska lähes kaikki naiset haluaisi jotain pysyvämpää. Lähes kaikkia miehiä kiinnostaa myös irtoseksi, oli itsellä seurustelun halua tai ei. Parhaiten Tinder palvelee hyvännäköisiä miehiä (ja toki niitä harvoja naisia) joilla tavoite on panot. Huonosti toimii minkä tahansa näköisille naisille, jotka yrittävät saada parisuhdetta.

Hyvinpä toimi Tinder mulle naisena, löysin 3v sitten miehen jonka kanssa ollut naimisissa yli vuoden :D Ennen häntä tapasin sieltä myös ihan muutaman muunkin miehen jotka metsästivät parisuhdetta. Pikkuserkkuni on myös naimisissa Tindermiehen kanssa, ja heillä on jo lapsikin :D :D Ainiin, mutta mehän ollaankin varmasti ne ainoat naiset ketkä sieltä suhteen löysivät XD XD

Vierailija
54/70 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi että siihen tykkäyslistaan tulee kaikki sinusta tykkääjät, eivät vain ne sinun asettamat 22-25 ikärajan sisällä olevat. Siihen tulee myös kaikki tykkääjät, kilometreistä huolimatta, ei vain sen sinun kilometriasetuksen sisällä olevat.

Jos avaisit niitä 1000+ miehiä siitä listasta, huomaisit tämän saman asian itse.

Mutta kiitos tiedosta, että nuoret naiset maksavat n. 35e kk tinder goldista. Kertoo siitä kuinka hyvä sijoitus tinderin takana oleva yhtiö olisi ollut. Luulin että vain miehet ovat niin epätoivoisia, että maksavat tinderistä. Mutta naiset näköjään onkin se syy, miksi tuo osake on menestynyt noin hyvin. 

Jatkakaa karusellia, teette osakkeen omistajat tyytyväiseksi! :)

16e yhden kk ajan Tinder gold. Jos haluaa useamman kuukauden, kuukausihinta on halvempi. Ja todellakin olen katsonut kaikki ne Tinder-goldin musta tykkääjät. KUKAAN ei ole ollut alle 22 eikä kukaan yli 25. Kysy vaikka Tinderin asiakaspalvelusta.

Vierailija
55/70 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder etsii tämän jälkeen potentiaaliset kumppanit, jotka käyttäjä on määritellyt haluamansa iän ja sijainnin perusteella. Wikipedia-artikkelista, kun Tinderin sivulta ei löydy tietoa. Tämänhän voi jokainen kokeilla itse. Sijainti ja ikä on ne perusteet, joilla profiilisi näkyy. Jos en ole valinnut 30-vuotiaita ikähaarukkaani, en näy 30-vuotiaille. Miehet ei voi oikein tätä testata goldin kanssa, koska miehet ei saa muutenkaan matcheja.

Vierailija
56/70 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, viehättävillä miehillä on vipuvartta tämän takia: https://pbs.twimg.com/media/EMsVdgHU8AEomHK?format=jpg&name=900x900

Viehättävät miehet nimittäin pysyy viehättävänä. Useimmiten. Naiset taas kokee sen kuuluisan "seinän".

Siksi naisilla ei ole enää vipuvaikutusta, eli leverage.

Yllättävän paljon alapeukkuja...miksi?

Naiset ovat katkeria siitä, että Tom Cruise on planeetan ainoita todellisia movie staroja, ei ole pelkkä näyttelijä vaan on toden teolla leffatähti, instituutti.

Ja on vieläpä helvetin hyvännäköinen ikäisekseen ja hänen rinnallaan näytelleet naiset on ajan saatossa kokeneet seinän.

Tom Cruise on lienee koko planeetan tunnetuin ihminen, jos ollaan objektiivisia. Missä päin maailmaa häntä ei tunnettaisi nimeltä?

Huono näyttelijä, jos ois hyvä, niin olisi jo voittanut Oscarin. ja ei ole hyvännäköinen- liian vanha hyvännäköiseksi

Ja vaikka olisi millainen naama, niin äijä on lyhyt. En pysty katsomaan edes leffojaan.

Vierailija
57/70 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vipuvoiman siirtyminen miehille loi mielikuvan miehestä vääntämässä jotain pulleaa naista rautakangella maasta irti, eipä käy kateeksi.

Tai otoksen normi suomalaisesta makuukamarista : mies repii ketjutaljan rallatuksen saattelemana akkaansa ympäri / kyljeltä toiselle, niin että kattotuolit nitisee ja natisee. Sänkykin narisee ja valittaa.

Vierailija
58/70 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on vipuvoima?

Googleta "leverage".

Miesasiamiesten kannattaisi todellakin lakata postaamasta google-kääntäjällä käännettyjä jenkkijuttuja.

No ompa yllätys, kun se totuus sattuu, osuu ja uppoaa kotimaisiin naaraisiin. Ei se tosiasioita miksikään muuta että ne sanotaan ulkomaisella kielellä, tai jätetään sanomatta. Totuushan tunnetusti ei pala edes tulessakaan.

Vierailija
59/70 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on vipuvoima?

Googleta "leverage".

Suomen vipuvoimaa ei voi käyttää yksi yhteen englannin leveragen kanssa.

Vierailija
60/70 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on vipuvoima?

Googleta "leverage".

Suomen vipuvoimaa ei voi käyttää yksi yhteen englannin leveragen kanssa.

Olet tyhmä, vai ihan rehellisesti vain kehariautisti ? Voi käyttää koska se tarkoittaa 1 = 1 :teen samaa suomeksi. DumbAss Bitch !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan