Suuri muutos deittailussa: naisilla ei ole enää vipuvaikutusta. Treffisovellukset antoivat kaiken voiman viehättäville miehille, jotka saavat valita.
Treffisovelluksien myötä naiset menettivät vipuvoimansa. Voima on nyt viehättävillä miehillä. Huom. ei miehillä yleisesti, vaan VIEHÄTTÄVILLÄ miehillä, jotka saavat toden teolla valita.
Viehättävät miehet ovat nyt niitä valitsijoita. Kiitos deittiäppsien.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkansa. Olen ihan tavis nainen, mutta kun ehdotan seksiä näille komeille ja nuorille miehille, niin ovat jonossa oven takana. En halua mitään seurustelusuhdetta vaan pelkkää seksiä ja sen takia tämä sopii minulle oikein hyvin.
Ja iältäni olen jo 49-vuotias. Kiitos Tinderin, näin vanhempikin rouva saa vielä ilakoida helposti.
Nyt on ollut jo kaksi vuotta seksisuhde muutaman vuotta nuorempaan mieheen.
Tässäpä puhuttiin viehättävistä miehistä.
Vain epätoivoiset simpit edes harkitsee jotain 49-vuotiasta, ellet sitten ole Melania Trump.
Viehättävillä miehillä lienee se 25 raja näissä deittisovelluksissa. Koska kuten japanilaiset sanovat; naiset ovat kuin joulukeksejä, menevät piloille 25 päivä eli 25 vuotiaana.
Kuule, jos tietäisit! Itse olen 40+ sinkku nainen. Niin eniten baarissa tulevat iskemään 10 vuotta nuoremmat. Kehuvat, että vanhemmat naiset ovat parempia, vapautuneempia, taitavampia ja halukkaampia kuin nuoret tytöt. Itse olen vastikään eronnut ja tämä on tullut minulle täytenä yllätyksenä, että olen kuumaa kamaa nuorten silmissä. Toki en parisuhdetta heidän kanssaan ole perustamassa, mutta enpä ole baarissa muutenkaan kenenkään kanssa mitään vakavampaa löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkansa. Olen ihan tavis nainen, mutta kun ehdotan seksiä näille komeille ja nuorille miehille, niin ovat jonossa oven takana. En halua mitään seurustelusuhdetta vaan pelkkää seksiä ja sen takia tämä sopii minulle oikein hyvin.
Ja iältäni olen jo 49-vuotias. Kiitos Tinderin, näin vanhempikin rouva saa vielä ilakoida helposti.
Nyt on ollut jo kaksi vuotta seksisuhde muutaman vuotta nuorempaan mieheen.
Tässäpä puhuttiin viehättävistä miehistä.
Vain epätoivoiset simpit edes harkitsee jotain 49-vuotiasta, ellet sitten ole Melania Trump.
Viehättävillä miehillä lienee se 25 raja näissä deittisovelluksissa. Koska kuten japanilaiset sanovat; naiset ovat kuin joulukeksejä, menevät piloille 25 päivä eli 25 vuotiaana.
No voin vain sanoa, että komeita miehiä ovat ja lisäksi vielä fiksuja ja mukavia. Mutta tämä on vain oma kokemukseni enkä kyllä yhtään valita. Mutta näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut puoli vuotta tinderissä. Asun pienemmällä paikkakunnalla, joten osumat ovat useimmiten 50-100 km päässä. Johtuuko tästä vai mistä, mutta KUKAAN ei lähetä viestiä tai aloita keskustelua. Nyt itsellekin tullut "mitäväliä" -fiilis koko Tinderistä. En jaksa sitä selailla. Katson välillä goldista, kuka on minusta tykännyt. Osumia on 55 kpl tällä hetkellä, ja ehkä 2 on aloittanut viestittelyn. Minä olen aloittanut ehkä 10 kanssa.
Baarissa, tapahtumissa ym saan aina mukavaa seuraa (varatuista tai 10 v nuoremmista miehistä). Ehkä joka 20. mies saa minulta tykkäyksen tinderissä. Nyt en kuukauteen ole jaksanut selailla edes, kun ei kukaan kuitenkaan laita viestiä tai vastaa viestiin. Että ei se naisellekaan mikään kultakaivos ole, vaikka kuinka saisi tykkäyksiä.
t. tavallinen mukavannäköinen N40
Tuo on kyllä kummallinen suomalainen ilmiö, jos matchit on liian läheltä niin eihän siinä kehtaa mitään tehdä, kun ne voi joutua vaikka näkemään. Sitten jostain 500km päästä kyllä pälpätetään kuin viimeistä päivää, kun ilmeisesti ei ole pelkoa että joutuisi treffaamaan. Nykyään porukka tuntuu hakevan vain jotain kirjeenvaihtosuhteita.
Kieltämättä tuo on totta. Jostain syystä satojen kilometrien päässä olevien kanssa on parempaa juttua. Niiden kanssa on rohkeammat jutut, kun niitä ei ainakaan toistaiseksi näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Viehättävät miehet valitsee panoseuraa sieltä, kuten myös viehättävät ja ehkä myös tavikset naiset. Seurustelusuhdetta siellä ei pysty solmimaan juuri kukaan. Tämä "kostautuu" naisille vähän useammin, koska lähes kaikki naiset haluaisi jotain pysyvämpää. Lähes kaikkia miehiä kiinnostaa myös irtoseksi, oli itsellä seurustelun halua tai ei. Parhaiten Tinder palvelee hyvännäköisiä miehiä (ja toki niitä harvoja naisia) joilla tavoite on panot. Huonosti toimii minkä tahansa näköisille naisille, jotka yrittävät saada parisuhdetta.
Niin, viehättävillä miehillä on vipuvartta tämän takia: https://pbs.twimg.com/media/EMsVdgHU8AEomHK?format=jpg&name=900x900
Viehättävät miehet nimittäin pysyy viehättävänä. Useimmiten. Naiset taas kokee sen kuuluisan "seinän".
Siksi naisilla ei ole enää vipuvaikutusta, eli leverage.
Yllättävän paljon alapeukkuja...miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Viehättävät miehet valitsee panoseuraa sieltä, kuten myös viehättävät ja ehkä myös tavikset naiset. Seurustelusuhdetta siellä ei pysty solmimaan juuri kukaan. Tämä "kostautuu" naisille vähän useammin, koska lähes kaikki naiset haluaisi jotain pysyvämpää. Lähes kaikkia miehiä kiinnostaa myös irtoseksi, oli itsellä seurustelun halua tai ei. Parhaiten Tinder palvelee hyvännäköisiä miehiä (ja toki niitä harvoja naisia) joilla tavoite on panot. Huonosti toimii minkä tahansa näköisille naisille, jotka yrittävät saada parisuhdetta.
Niin, viehättävillä miehillä on vipuvartta tämän takia: https://pbs.twimg.com/media/EMsVdgHU8AEomHK?format=jpg&name=900x900
Viehättävät miehet nimittäin pysyy viehättävänä. Useimmiten. Naiset taas kokee sen kuuluisan "seinän".
Naiset ovat katkeria siitä, että Tom Cruise on planeetan ainoita todellisia movie staroja, ei ole pelkkä näyttelijä vaan on toden teolla leffatähti, instituutti.
Ja on vieläpä helvetin hyvännäköinen ikäisekseen ja hänen rinnallaan näytelleet naiset on ajan saatossa kokeneet seinän.
Tom Cruise on lienee koko planeetan tunnetuin ihminen, jos ollaan objektiivisia. Missä päin maailmaa häntä ei tunnettaisi nimeltä?
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. Vännis on taas koko joulun yksin itkenyt, kun ei saanut pllua ja nyt purkaa katkeruuttaan
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut Tinder 5 viikkoa ja 3,5 vkoa Tinder gold. Ikäraja 22-25, itse olen 23-vuotias nainen. Minusta on reaaliajassa tykännyt näistä 22-25-vuotiaista miehistä 1088. :) jos ikäraja olisi vaikka 18-30, paljonkohan tykkäyksiä olisi. En kyllä tätä oikeassa elämässä hiero miesten naamaan, koska hyvännäköisilläkin miestutuilla on vaikeuksia saada matcheja. Edes kymmenissä.
Omat asetuksesi ei rajaa kenelle profiilisi näytetään ja kuka likeää. Noista tykkäyksistäsi valtaosa on 30+ v setämiehiä sinne 60v asti.
Miksi naiset aina törmäävät lasikattoon?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut Tinder 5 viikkoa ja 3,5 vkoa Tinder gold. Ikäraja 22-25, itse olen 23-vuotias nainen. Minusta on reaaliajassa tykännyt näistä 22-25-vuotiaista miehistä 1088. :) jos ikäraja olisi vaikka 18-30, paljonkohan tykkäyksiä olisi. En kyllä tätä oikeassa elämässä hiero miesten naamaan, koska hyvännäköisilläkin miestutuilla on vaikeuksia saada matcheja. Edes kymmenissä.
Tiedoksi että siihen tykkäyslistaan tulee kaikki sinusta tykkääjät, eivät vain ne sinun asettamat 22-25 ikärajan sisällä olevat. Siihen tulee myös kaikki tykkääjät, kilometreistä huolimatta, ei vain sen sinun kilometriasetuksen sisällä olevat.
Jos avaisit niitä 1000+ miehiä siitä listasta, huomaisit tämän saman asian itse.
Mutta kiitos tiedosta, että nuoret naiset maksavat n. 35e kk tinder goldista. Kertoo siitä kuinka hyvä sijoitus tinderin takana oleva yhtiö olisi ollut. Luulin että vain miehet ovat niin epätoivoisia, että maksavat tinderistä. Mutta naiset näköjään onkin se syy, miksi tuo osake on menestynyt noin hyvin.
Jatkakaa karusellia, teette osakkeen omistajat tyytyväiseksi! :)
Miehiä vs naisia on kaikissa deittisovelluksissa moninkertainen määrä enemmän. Ja kaikki sen tietävät, että niissä on paljon miehiä vonkumassa pldee, varattuja, sinkkuna jne. Panomarkkinoilla naiset valkkaa, koska kysyntä ja tarjonta on sitä että noin tuhatta pllua haluavat miestä kohden on vain ehkä yksi nainen, joka haluaa krpää.Mutta on siellä miehiä myös tosissaan liikkeellä, myös Tinderissä. Myös parisuhde markkinoilla valta on naisilla, koska myös näillä markkinoilla miehiä on enemmän kuin naisia.
Usea ystäväni on löytänyt nettideiteiltö elämänkumppanin, myös Tinderistä, ja kyllä , tiedoksi teille üleille, oman tasoisensa: sama koulutustaso, ikö, ulkonäkö jne.
Aloittaja, laittaisitko muutaman kuvan sinun mielestäsi viehättävistä miehistä?
He ovat niin harvinaisia, että haluaisin nähdä valitsemiasi esimerkkejä, jotka inspiroivat ja/tai kiihottavat sinua.
Kiitos!
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat katkeria siitä, että Tom Cruise on planeetan ainoita todellisia movie staroja, ei ole pelkkä näyttelijä vaan on toden teolla leffatähti, instituutti.
Ja on vieläpä helvetin hyvännäköinen ikäisekseen ja hänen rinnallaan näytelleet naiset on ajan saatossa kokeneet seinän.
Tom Cruise on lienee koko planeetan tunnetuin ihminen, jos ollaan objektiivisia. Missä päin maailmaa häntä ei tunnettaisi nimeltä?
Huono näyttelijä, jos ois hyvä, niin olisi jo voittanut Oscarin. ja ei ole hyvännäköinen- liian vanha hyvännäköiseksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi että siihen tykkäyslistaan tulee kaikki sinusta tykkääjät, eivät vain ne sinun asettamat 22-25 ikärajan sisällä olevat. Siihen tulee myös kaikki tykkääjät, kilometreistä huolimatta, ei vain sen sinun kilometriasetuksen sisällä olevat.
Jos avaisit niitä 1000+ miehiä siitä listasta, huomaisit tämän saman asian itse.
Mutta kiitos tiedosta, että nuoret naiset maksavat n. 35e kk tinder goldista. Kertoo siitä kuinka hyvä sijoitus tinderin takana oleva yhtiö olisi ollut. Luulin että vain miehet ovat niin epätoivoisia, että maksavat tinderistä. Mutta naiset näköjään onkin se syy, miksi tuo osake on menestynyt noin hyvin.
Jatkakaa karusellia, teette osakkeen omistajat tyytyväiseksi! :)
Ja yllikset onnettomaksi, kun eivät taaskaan pääsee tähän "tarunhohtoiseen gülligaruselliin" garysellin pitäjäksi.🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
He ovat niin harvinaisia, että haluaisin nähdä valitsemiasi esimerkkejä, jotka inspiroivat ja/tai kiihottavat sinua.
Kiitos!
N
No jos katsotaan mistä naiset tykkää yleisesti juuri nyt, niin tuskin on suurempaa seksisymbolia kuin Henry Cavill.
Ei tarvitse kuin vähän katsella naisten kommentteja tuosta hänen uusimmasta lihaspiru roolistaan: https://www.youtube.com/watch?v=ne5xD5XrzOc
Niin ymmärtää sen, että nykypäivänä naisille merkkaa lihaksikas mies niin valtavasti, että lihaksikas Henry Cavill on tämän päivän suurin seksisymboli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat asetuksesi ei rajaa kenelle profiilisi näytetään ja kuka likeää. Noista tykkäyksistäsi valtaosa on 30+ v setämiehiä sinne 60v asti.
Tätä te aina yritätte näissä väittää, mutta se ei pidä paikkaansa. Itse olin tinderissä kuukauden goldin kanssa ja tykkäyksiä tuli siinä ajassa n. 6000. Kaikki mahtuivat iän suhteen aina omiin kriteereihini, joita vaihtelin välillä.
Tietysti.
Ensin valkkaavat naiset. Miehiä on tarjolla valtavasti, eikä naisen todellakaan tarvitse olla fitnesskissa tai missi. Matcheja, viestejä ja treffitarjouksia sataa.
Miehet keräävät ensin verkot täyteen ennen kuin valkkaavat. Sitten alkaa jako. Tuo tiistaille, tuo keskiviikolla, tuo perjantaille kun on työreissu Turkuun. Tuon jätän varalle jos panettaa ja kauniimmilta ei saa. Nuo oli hutimatcheja, tuolle en viitsi vastata, jne. Tuohon ehkä voisi tutustua paremminkin...tai ei.
Naiset eivät ymmärrä ettei miehillä ole samaa "kiinnostaa/ei kiinnosta"-jakoa. Miehille se on kuin spektri jonka vasemmalla on voisin panna kännissä, sitten voisin panna selvin päin, sitten voisin ottaa FWB-suhteeseen, ja lopulta äärioikealla on vaimomatsku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos!
N
No jos katsotaan mistä naiset tykkää yleisesti juuri nyt, niin tuskin on suurempaa seksisymbolia kuin Henry Cavill.
Ei tarvitse kuin vähän katsella naisten kommentteja tuosta hänen uusimmasta lihaspiru roolistaan: https://www.youtube.com/watch?v=ne5xD5XrzOc
Niin ymmärtää sen, että nykypäivänä naisille merkkaa lihaksikas mies niin valtavasti, että lihaksikas Henry Cavill on tämän päivän suurin seksisymboli.
Sinua näköjään kiihottaa lihaksikas mies. Miehillä on niin erilaisia makuja.
Äärettömän yllättävää, että hän on Tinderissä suomalaisnaisten jahdattavana.
Haahaa! Naiset on tyhmiä, ne ei ymmärrä miesten ajatustenjuoksua kyllä ollenkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos!
N
Sinua näköjään kiihottaa lihaksikas mies. Miehillä on niin erilaisia makuja.
Äärettömän yllättävää, että hän on Tinderissä suomalaisnaisten jahdattavana.
Joo, miehet itse pitävät lihaksikkaita miehistä, ja koska useimmat miehet ovat sellaisia, että pystyvät ajattelemaan asioita vain omasta näkökulmastaan, niin ne kuvittelevat, että naisetkin pitävät sellaisista miehistä, joihin itse tuntevat homo€roottista vetoa vrt miten miehet ihailevat bodareita, joista suurin osa naisista ei pidä
Ihan samanlainen kokemus, olen samanikäinen nainen. Miehet ei vastaa viesteihin, eivät laita itse viestejä. Kait odottavat sitä täydellistä parikymppistä. ärsyttää kun valitetaan kuin naisilla on helppoa. Ei ole.