Mies osti minulle joululahjaksi korun, sain myöhemmin kuulla toista kautta tietää, että ne korut olivat -50% alennuksessa
Loukkaantuisitteko jos saisitte tietää tuollaisesta jälkeen päin? Minusta koko lahjan idea jotenkin "katosi" tämän tiedon takia. Että äkkiä nyt muijalle joku lahja ja katos vaan, tuossa onkin joku rihkama alennuksessa.
Kommentit (39)
Jotkut ihmiset osaavat luoda draamaa elämäänsä ihan turhasta. Mitän helkkarin väliä sillä on oliko koru alennuksessa vai ei, jos se on kaunis? Olet idiootti!
Jos menet aleostoksille nyt joulun jälkeen, niin jätätkö tuotteen ostamatta, jos sen hinta on alennettu? Vaaditko kassalla hinnan korotusta? Tuskin vaadit. Nauti kauniista korustasi. Sulla on ihana mies, kun hän ostaa sinulle koruja.
"Ostin ne alennuksesta, koska niin paljon sinua arvostan, rakas! Ja niinhän sinutkin löysin, alelaarista..."
Kun mieheni on minulle ostanut koruja ei ole pieneen mieleenikään ottaa selvää mitä ovat maksaneet.Kultaisia ovat olleet niin laadultaan kuin antajakin.
Olisiko pitänyt jättää ostamatta, jos olisi huomannut jo aiemmin valitsemansa lahjan olevankin alennuksessa?
Itse koitan nimenomaan ostaa lahjat alennuksesta. Näin pystyn antamaan usein paremman lahjan mihin mulla normaalisti ei olisi varaa.
Vierailija kirjoitti:
Pylly
Tämä meni nyt kyllä ihan väärään ketjuun😂 toisaalta parannus tämä oli aloitukseen
Vaikea löytää täyshintaista korua ennen joulua kun joka paikassa on alet.
Miesystävä osti lahjani tarjouksesta ja ihan yhtä paljon pidän siitä kuin sitä avatessani. Ja itsekin ostin miesystävälle lahjan tarjouksella, hyvin sekin kelpasi.
Onneksi en ole mies, en ikinä saisi pidettyä naista tyytyväisenä, kun tekisin kaiken väärin.
Mistä tiedät, että tuote on ollut ostohetkellä tarjouksessa? Myydäänkö sitä vain yhdessä kaupassa? Ei se, että tuote on tänään tai 23.12. tarjouksessa tarkoita, että hinta on ollut sama 20.12. Eri kaupoillakin hinnat vaihtelee.
En loukkaantuisi. Mielestäni vain hyvä jos satasia säästää mutta mieheni ostamat korut harvemmin kyllä on ollut alennuksessa. Ennemmin loukkaantuisin jos ostaisi muutaman kympin korun joka laadultaan huono, vaikka ei olisi edes alennuksessa.
Vuosi sitten minua taas harmitti, kun mies osti mun lahjani (kauan toivomani koru) viikko black fridayn jälkeen, kun oli joutunut maksamaan täyden hinnan. Miestä ei harmittanut kun oli vaan halunnut ostaa sen, mistä olin haaveillut eikä vielä bf:na ollut asiaa sen kummemmin ajatellut, kun ei nuo kaikki aina tajua ajatella joulua jo marraskuussa, kuten me vaimot :D oikein kiitollinen olin silti.
Niin, se koru on nyt alennusmyynnissä. Mistä tiedät, että oli alessa silloin kun miehesi osti sen?
Mun mies, jolla ei todellakaan ole pulaa rahasta on alusta asti aina tehnyt selväksi että "sain tämän sitten halvalla" ja "ostin alennusmyynistä" ja " en halua pistää paljon rahaa lahjoihin" ja kun mentiin naimisiin niin jaettiin pankkitili ja kyllä ne rahat siellä pankkitilillä lämmittää mua paljon enemmän kuin jotkut tilpehöörit että silleen. Ei kande olla niin ahne. Ahneella on paskanen loppu niinkuin sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin, se koru on nyt alennusmyynnissä. Mistä tiedät, että oli alessa silloin kun miehesi osti sen?
Luultavasti joku kaveri näki sen ja sanoi: Aa, sait sitten alennusmyyntikorun. Näinhän naiset toimivat.
Ei haittaisi lainkaan. Meidän rahatilanteessa olisin vain onnellinen ettei olisi suotta mennyt ostamaan kallista korua jos halvallakin saisi. ;)
Minä siis arvostaisin että olisi miettinyt myös taloudellista puolta. Itse hyödynnän alennukset kaikessa jos suinkin mahdollista
Sepä on tuokin asia että miltä kantilta sitä katsoo. Jos on aviossa niin on ihan okei ostaa alennuksesta ja mitä halvemmalla saa niin sen parempi. Itselleni kävi niin että vasta seurustellaan ja mies oli omien sanojensa mukaan tilannut korun netistä. Kuitenkin se oli jotakin rihkamaa ja kaiken lisäksi käytetty. Siinä oli vielä kaiverruskin. Luulen kuitenkin että koru oli joku hänen exänsä hänelle jättämä. Enpä tuntenut itseäni mitenkään arvostetuksi. Ollaan sentään jo kuusikymppisiä. Itse ostin hänelle ihan uusia lahjoja kaupasta koska tämä oli meidän ensimmäinen yhteinen joulumme ja luultavasti myös viimeinen kun ukosta ei ole sen jälkeen kuulunut. Ala arvoista käytöstä mielestäni.
😆😆 pitäisköhän itsekin alkaa kirjotella näitä juttuja, voin kuvitella ku nää vitsiniekat myhäilee kirjottaessaan näitä ku tietää miten saa ihmiset pöyristymään