Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten maailma on muuttunut viimeisen 25 vuoden aikana

Vierailija
26.12.2019 |

https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/8f398b2d-802c-45f4-8d8e-d460c688…

Olipas paljon outoja asioita. Itse en ole vielä käyttänyt kuin youtubea ja Wikipediaa. Mikä ihme on tuo netflix kun siitä niin moni puhuu?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixissä on sarjoja ja elokuvia. Voi katsoa telkasta, tietokoneelta ja puhelimesta. Meillä on sonera tv ja ostettu hbo- ja netflix- kanavat. Ei tule juuri "tavallista" telkkaa enää katsottua.

Onhan noita tullut kaikkia. On maailma kyllä muuttunut. 25-vuotta sitten olin 12-vuotias enkä ollut edes kuullut internetistä tai kännyköistä! Autopuhelimet muistan. Ekat kännykät ilmestyi kaveripiiriin ylä-asteella ringon muodossa. Itse sain ekan puhelimen ylä-asteen jälkeen. Silloin puhelimet oli vain yhteydenpitoon ja soittaminen kallista.

Nettikin maksoi ja oli aina puhelin varattuna kun nettiä käytti. Netti tuli meille kun olin 18-vuotias. Tietokone oli ollut jo muutaman vuoden. Kaverilla oli netti jo kun oltiin ylä-asteella. Olikohan se kiss-fm joku chat missä oltiin?

Kirjeenvaihto oli yleisempi tapa pitää yhteyttä kaukana asuviin kavereihin. Ja teksti-tv ja lehtien kaveripalstat. Sinä&minä, suosikki mekakx lehtien palstat siis 😊

Vierailija
2/3 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin itse kokemani muutos on commodore 64:n palikkaukkojen muuttuminen lähes fotorealistisiksi virtuaalihahmoiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on eri tuoli kuin 25 vuotta sitten. Mutta saman pöydän ääressä istun edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi