Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihava isosiskoni saa miehiä paljon ja seurustelee, mutta minä laiha en.

Mallinainen
26.12.2019 |

Minua on pitkään vaivannut tämä kysymys. Olen itse 22-vuotias 175cm 50 kg mallin näköinen nainen. Olen jopa tehnyt 17-vuotiaana mallintöitä. En silti saa yöelämässä miehiä mukaani yhtään niin paljon kuin lyhyt 164cm pitkä lihava siskoni. Siskoni on siis aivan ihana ja on 3-vuotta vanhempi. Painoa hänellä on yli 120kg....

Hän saa siltikin enemmän miehiä yöelämässä ja on seurustellutkin minua pidempään. En siis itse seurustele. Tietenkin isosiskollani on myös aivan valtavat rinnat. Kai miehet nykyään pitävät pehmeistä naisista

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavismies ei missiä ja kauneinta naista ota ja huoli, koska pelkää sen menettämistä seuraavassa mutkassa.

Mikä järki on hehkuttaa anorektisia mittojasi foorumilla, jossa on terveitä ihmisiä? Aivan rehellisesti missit näyttävät vielä ihan hyvältä, jotkut erittäin hyvältä, osa hyvin androgyyneiltä osan silmään. Pitkät mallit taas näyttävät yleensä friikeiltä. Mene jollekin proana-foorumille, siellä ajatuksesi saavat ymmärtävämmän vastaanoton.

Sitä paitsi miehiin ei päde tuo tyytyminen menettämisenpelon vuoksi, se pätee naisiin. Miehet eivät jaksa olla mieliksi naiselle, joka saisi helposti parempaa. Mutta hus hus osastolle vaikka.

Siis menettämisen pelko pätee molempiin, kauniimmat ja puoleensa vetävät vetävät aina pidemmän korren, jos sellaista on tarjolla. 

Vierailija
22/30 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavismies ei missiä ja kauneinta naista ota ja huoli, koska pelkää sen menettämistä seuraavassa mutkassa.

Mikä järki on hehkuttaa anorektisia mittojasi foorumilla, jossa on terveitä ihmisiä? Aivan rehellisesti missit näyttävät vielä ihan hyvältä, jotkut erittäin hyvältä, osa hyvin androgyyneiltä osan silmään. Pitkät mallit taas näyttävät yleensä friikeiltä. Mene jollekin proana-foorumille, siellä ajatuksesi saavat ymmärtävämmän vastaanoton.

Sitä paitsi miehiin ei päde tuo tyytyminen menettämisenpelon vuoksi, se pätee naisiin. Miehet eivät jaksa olla mieliksi naiselle, joka saisi helposti parempaa. Mutta hus hus osastolle vaikka.

Siis menettämisen pelko pätee molempiin, kauniimmat ja puoleensa vetävät vetävät aina pidemmän korren, jos sellaista on tarjolla. 

Kauniimmat kyllä, mutta mallit ovat harvoin heteromiesten silmissä kauniita. Misseissä on kauniita, mutta harva poikkeuksellisen kaunis nainen on osallistunut missikilpailuihin vuosikausiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no en tiedä. Mä olen jojoillut painoni kanssa koko ikäni ja silti mulla on aina ollut miehiä vaikka oon pahimmillaan painanut +15kg enemmän. Baarissa miehet eivät toki vonkaa sänkyyn vaan nimenomaan kaikki haluaisi mun kanssa seurustella ja mennä naimisiin. En oo mitenkään erityinen, vähä pyöreähkö aina ollut, tokikin liikakilot mulla on aina ollut pepussa ja reisissä, vatsa semmonen pieni pömppis mutta vyötärö multa on aina erottunut vaikka lihavakin oon ollut. Kasvot mulla on Reese Witherspoon-tyyliset. Nauran paljon ja olen iloinen ja saanut useilta miehiltä siitä kehuja. Ja varsinkin tummia miehiä riittäisi. Kai mä muistuta jotain naapurintyttöä vaikka en ymmärrä mikä siinä niin viehättää. Mulla on ystäviä jotka ovat todella kauniita ja myös malliainesta mutta eivät tunnu löytävän ketään...

Vierailija
24/30 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot liian laiha

Vierailija
25/30 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitty aloitus.

Vierailija
26/30 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla suomalaismiehistä on sellainen itsetunto etteivät uskalla mennä juttelemaan mallin näköiselle naiselle.  Oletko kokeillut jutella kivannäköisille miehille? Voihan olla että pelkäävät lähestyä sinua epäonnistumisen pelossa. Mulle kelpaisi ainakin.

Vierailija
27/30 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskosi on varmaan mukava ja helppo lähestyä, sinä taas kylmä ja ylimielinen?

Vierailija
28/30 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

m43 kirjoitti:

Suurimmalla osalla suomalaismiehistä on sellainen itsetunto etteivät uskalla mennä juttelemaan mallin näköiselle naiselle.  Oletko kokeillut jutella kivannäköisille miehille? Voihan olla että pelkäävät lähestyä sinua epäonnistumisen pelossa. Mulle kelpaisi ainakin.

Ei. Kyse on siitä että aloittaja on vastenmielisen alipainoinen ja mielisairaan tai muuten sairaan näköinen. Jos KUKAAN ei tule pokaamaan naista baarissa, mutta sen sijaan jopa hänen 120-kiloista siskoaan/kaveriaan tullaan pokaamaan (kun aloittaja kertoi, että siskoa lähestytään) niin kyse ei ole vain siitä, että lihava sisko näyttää helpolta vaan ap ei kiinnosta miehiä ollenkaan.

Vierailija
29/30 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valinta pitää suorittaa sairaan laihan ja lihavan välillä!

Niin ehdottomasti muhkeampi nainen, isot tissit ja iso perse, niitä mukava puristella!

Ei mitään tissitöntä ja luisevaa

Vierailija
30/30 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat on leppoisia, ne ei tee kepposia..

Ylipainoisilla naisilla olisi yllättävän paljon kysyntää, jos he lähtisivät avoimin mielin baariin, Tinderiin tai treffipalstoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä