Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on tekosyysi, ettet osallistu tapanin päivän Body Combat tunnille?

lady kombat
26.12.2019 |

Nyt käsi pois suklaarasialta ja reippaasti mukaan. Ajattelin tunnin toisen puolikkaan "improvise zonella" kokeilla mieheni minulle opettamia varjonyrkkeily tekniikoita. Tästä tulee hyvä päivä!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vielä 1,5 konvehtirasiaa jäljellä. Syön ne ensin ja torttuja. Pröyh.

Vierailija
2/17 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaninpäivä on yhdyssana.

Ja mikä helvetin tekosyy? Voi hyvä luoja :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti. Onko mun sali siirtynyt tännekin painostamaan treeneihin. Tuun tammikuussa! Ok!?

Vierailija
4/17 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mennyt salille, en siis millekään tunnille, mutta kurkku kipeä ja huomenna työpäivä, joten en viitsi ottaa riskiä. Käyn vähän kävelemässä kohta.

Vierailija
5/17 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaninpäivä on yhdyssana.

Ja mikä helvetin tekosyy? Voi hyvä luoja :D

Täällä tehdään aina tuollaisia aloituksia.

Vierailija
6/17 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta tulee ilmaisia jumppatunteja

Vierailija
7/17 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden mieluummin koiran kanssa ulos pariksi tunniksi kävelemään

Vierailija
8/17 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse tekosyitä enkä tekosyitä. Liikuntaa ja ulkoilua harrastan virkistyäkseni, perheen kanssa. En missään saleilla.

Vierailija
9/17 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene huomenna ohjaamaan jumppatunnin. Tänään taidan käydä kävelyllä ja avata suklaarasian.

Vierailija
10/17 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body combatissa ei ole nahkasakkea jonka kanssa voisi hässäköidä niin täytyy lähteä ravinteliin!

Vierailija
11/17 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan oikea syy. Palvon nimittäin Saatanaa ja se vie kaiken aikani valmisteluinee. Mikä on sinun tekosyysi olla tulematta mustaan messuumme tänäiltana?

Vierailija
12/17 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ihan oikea syy. Palvon nimittäin Saatanaa ja se vie kaiken aikani valmisteluinee. Mikä on sinun tekosyysi olla tulematta mustaan messuumme tänäiltana?

Ei kiinnosta teidän kilju jengin sekoilut. Lopettaisit sinäkin dokaamisen ja treenaisit itsesi kuntoon.

Vierailija
13/17 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Briteillä tää päivä on hämärästi boxsin day. Siis nyrkkeily päivä. Tää jätkä on vielä eilisestä aika promilleissa. Lisää menee ettei pääse krapula kimppuun. Olo on niin vahva että rollaattori mummeli varmaan jyräisi mut.

En kyllä missään oloissa tai todellisuudessa löisi naista. Vielä vähemmän jotain mummelia. Oma sanotaan vaikka miehinen kunnia vaatii että vastustajan pitää olla samaa kaliberia tai reilusti isompi.

Enkä myöskään harrasta tekosyitä. Vedän keittoa eli kaljaa ihan vaan siksi kun tekee mieli. Aikuisena jätkänä tarvin vain yhdeltä luvan ja se ruma näkyy peilistä.

Vierailija
14/17 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta teidän kilju jengin sekoilut. Lopettaisit sinäkin dokaamisen ja treenaisit itsesi kuntoon.

Minä en ole juonut pisaraakaan alkoholia sen jälkeen kun myin sieluni herralleni Luciferille. Me saatananpalvojat olemme vahvoja, toisin kuin kaltaisesi salilla itseään valokuvaavat luuserit.

Vierailija
15/17 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tuolla tunnilla kerran. En mene enää koskaan. Oli outoa kohellusta.

Vierailija
16/17 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tekosyysi tehtailla näitä typeriä tekosyyaloituksia?

Vierailija
17/17 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta oli unohtunut ”p a s k a v a m m a i n e n” tekosyy-sanan edestä. Ei jatkoon!