Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinipoika, 15v, sanoi, että saisiko hänkin pari olutta, kun kaverit saa?!

Vierailija
25.12.2019 |

Eli 15-vuotiaan samanikäiset kaverit sai muka vanhemmiltaan jouluna olutta juotavaksi. Joku myös viiniä.
Olemme kuulemme ihan mummoja, kun emme anna hänellekin.
Siis, mitä? Onko tuo ihan tavallista, että vanhemmat antavat 15-vuotiaalle teinille alkoholia? Miten teillä?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia ostaa alaikäiselle alkoholia. Typeriä vanhempia ketä näin tekee.

Vierailija
42/46 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona saunan jälkeen saa 15 vuotias yhden kaljan jos haluaa. Näin jouluna saa lasin viini illalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se ettei tarjoa lapselle alkoholia tekee alkoholista tabun? Itsellä alkoholin käyttö jäänyt lähes kokonaan. Pitäisikö minun alkaa vetämään kalsarikännejä jos tulen isäksi ettei muodostu tätä paljon puhuttua haitallista tabua? Miksei voi näyttää esimerkkiä miten eletään ja rentoudutaan ilman päihteitä?

Vierailija
44/46 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä alotin tuon ikäsenä ottamaan ja lopetin touhun 21v. Kaikkea muutakin tuli koklailtua. Nyt absolutisti. Huvittaa katsoa näitä aikuisia jotka hullun kiilto silmissä vaahtoaa alkoholin ihanuudesta ja joka viikonloppu juoksevat baareissa. Eivät kasva koskaan aikuiseksi. Minä kasvoin ulos siitä touhusta.

16v pystyin juomaan litran votkaa.

Sinä oletkin yli-ihmine, täydellinen ja viisas. Saanko suudella maata jota olet tallonut oi ylhäisyys?

Vierailija
45/46 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ketkä annatte alaikäiselle alkoholia niin kertokaa että miksi? Miksi annatte? Mikä syy?

Miksi ette odota että nuori on 18v.?

Miksi alaikäinen tarvitsee alkoholia?

Mä en tiedä yhtäkään syytä.

Vierailija
46/46 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona saunan jälkeen saa 15 vuotias yhden kaljan jos haluaa. Näin jouluna saa lasin viini illalla.

Minkätakia? Miksi vesi tai limsa ei riitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi