Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näitkö jouluna sisaruksiasi?

Vierailija
25.12.2019 |

Mä näin. Nähdään suunnilleen muutamia kertoja vuodessa. Entä sinä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nähnyt. Sisar suuttui niin perinnönjaosta ettei halua nähdä minua enää vaikka kaikki meni oikkeudenmukaisesti. Ei voi mittään. 

Vierailija
2/16 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mikä harmi et sisko niin suuttui. Ehkä sitten myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näemme siskoni kanssa 1-3 kertaa vuodessa, mutta ei juuri jouluna enää, kun asumme kaukana toisistamme. Kumpikin viettää joulunsa oman perheensä kanssa kotonaan. Kun asuimme lähekkäin, siskoni pyysi meidät syömään yleensä joulupäivänä tai tapanina, mutta pitkästä matkasta siinä ei oikein ole itua.

Vierailija
4/16 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

En ole nähnyt siskoani n.10-vuoteen, veljeni näin viimeksi äitimme hautajaisissa tasan 14v sitten.

Vierailija
5/16 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ovat minulle ihan yhdentekeviä, sama kuin olisivat kuolleet. 

Vierailija
6/16 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi.

Vierailija
7/16 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain. Veli perheineen oli meillä joulua viettämässä. Nähdään kyllä muutenkin usein, ainakin kerran kuukaudessa. Miehen veli perheineen kävivät aattona joulupuurolla.

Vierailija
8/16 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin jos näkisin sillä minulla ei ole sisaruksia.

Vierailija
9/16 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Emme ole yhteydessä.

Vierailija
10/16 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kyllä näin kaikki kolme, kerrankin yhtä aikaa paikalla. Emme asu lähekkäin. Näemme kyllä yleensäkin noin 1-2 kk välein.

Vierailija
11/16 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin, onneksi molemmat! Veljen kanssa näen normaalisti vain 3-5 kertaa vuodessa. Välit ovat hyvät, mutta vasta viime aikoina lähentyneet - asuu kuitenkin kaukana. Monta vuotta välissä näimme vain sukujuhlissa.

Siskoni on läheisin ihmiseni, tietyin tavoin läheisempi kuin miehenikin, näemme ainakin kerran kuussa.

Joka joulu emme ole olleet yhdessä kaikki samalla paikkakunnalla, mutta tänä vuonna oli pitkästä aikaa isompi porukka. Säilön sydämeeni.

Vierailija
12/16 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nähty. Eiköhän se löhönnyt perheineen vanhoilla vanhemmillamme ja passuuttanut heitä. Siellä istuu soffalla koko perhe tölläämässä telkkaria, kun äiti häärii keittiössä. Onneksi en ole näkemässä, vois tulla sanottua pari valittua sanaa.

Vierailija
13/16 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Sisarukset viettävät joulua vanhempiemme kanssa, enkä minä taas ole heidän kanssaan väleissä.

Vierailija
14/16 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, hyvä niin. Olen kuunnellut tähän ikään ihan riittävästi sitä niiden ylimielistä itsekehua, lyttäämistäni ja arvosteluani että haluaisin vielä joulunkin sillä pilata. tai no mitään muutakaan päivää kyllä.

Vierailija
15/16 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 😍 Kokoonnuttiin vanhemmille koko lauma.

Vierailija
16/16 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi nähnyt pelottavaa siskoa, mutta vanhemmat oli meillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi