Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yksi Selänteiden pojista on erinäköinen?

Vierailija
25.12.2019 |

Kommentit (324)

Vierailija
21/324 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo kuulu porukkaan, on selvästi Sirpan hairahduksen hedelmä. Sirpa varmaan koki itsensä alussa yksinäiseksi, kun Teemu oli niin paljon poissa pelimatkoillaan. Kun sitten Sirpa sai Eemilin hän ei ollut enää niin yksinäinen ja Teemukin alkoi olla valmis isäksi, joten tekivät loput 3 muuta lasta.

Eemil ei tosiaan esiinny koskaan Leevin ja Eetun kuvissa. Eemilillä ei myöskään ole profiilia instagramissa, mikä kertoo myös erilaisuudesta muuhun porukkaan nähden.

Minusta Eemil on todella vetävän näköinen ja hänen kasvoissaan ja ilmeissään on ihan erilaista lämpöä kuin muissa. Hänestä näkee myös että isänsä on amerikkalainen. Kaiken kaikkiaan sexy nuori mies.

Vierailija
22/324 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta täällä jaksetaan jauhaa!

Tuli mieleen, millainen ihminen on wt.....ja nyt wt:t alapeukuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/324 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahotonta meininkiä.

Vierailija
24/324 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Fore-lehti kertoi viime vuonna, että Eemil lopetti jääkiekon ja panostaa nykyään golfiin."

Tästä voisi päätellä ettei isänsä ole välttämättä edes jääkiekkoilija.

Vierailija
25/324 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi pojista sattumalta miehen parhaan kaverin näköinen

Vierailija
26/324 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi lapsistani ei ole samanmäköinen kuin muut. Kaikilla sama äiti ja isä. Joskus miettinyt vaihtuiko sairaalassa koska oli vauva-ajan hoidossa vauvalassa minun sairastuttua kovaan kuumeeseen ja rintatulehdukseen. Mitä tehdä. Kamalaa olisi lapsellekin jos oma äiti epäilee onko oma lapsi. En tiedä hänen verityyppiään ym.

Missä maassa olet synnyttänyt jos ei ole tiedossa lapsen verityypi?

Ei mullakaan ole. Suomessa olen synnyttänyt. Omani tiedän.

Katso lapsen neuvolakortista.

Vierailija
27/324 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi lapsistani ei ole samanmäköinen kuin muut. Kaikilla sama äiti ja isä. Joskus miettinyt vaihtuiko sairaalassa koska oli vauva-ajan hoidossa vauvalassa minun sairastuttua kovaan kuumeeseen ja rintatulehdukseen. Mitä tehdä. Kamalaa olisi lapsellekin jos oma äiti epäilee onko oma lapsi. En tiedä hänen verityyppiään ym.

Veriryhmää ei rutiinisti määritetä keneltäkään, jos ei ole esim. Vakavasti sairas ja tarvitse verensiirtoa tai joutuu leikkaukseen.

Vierailija
28/324 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää aihe on puitu täällä jo. Poika syntyi jo siinä vaiheessa kun temestä ja Kariyasta tuli kaverit. Ja mitä joku jorisi jostain vieraspeleistä: mitä ne tähän kuuluu, ei Sirpa niissä mukana ollut. Eikä Teemu ja Kariya kavereita olleet kun joukkueissa pelasivat.

Vierailija
29/324 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää aihe on puitu täällä jo. Poika syntyi jo siinä vaiheessa kun temestä ja Kariyasta tuli kaverit. Ja mitä joku jorisi jostain vieraspeleistä: mitä ne tähän kuuluu, ei Sirpa niissä mukana ollut. Eikä Teemu ja Kariya kavereita olleet kun joukkueissa pelasivat.

Ei kai Teemu tuota poikaa ole synnyttänyt?

Tuskin ketjukaveruuskaan mikään edellytys hedelmöittymiselle ole ollut. Teemua ei varmaan ole hommassa tarvittu mihinkään.

Vierailija
30/324 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen veriryhmä määritettiin ennen lapsen synnyttyä RhD-negatiivisilta äideiltä, nykyään sikiön veriryhmä määritetään jo ennen syntymää, jotta tiedetään pitääkö äidille antaa anti-D-suojaus. Lapsen veriryhmä ei suinkaan määritetä rutiinisti kaikilta, vain äideiltä jotka ovat RhD-negatiivisia.

Vierailija
31/324 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen veriryhmä määritettiin ennen lapsen synnyttyä RhD-negatiivisilta äideiltä, nykyään sikiön veriryhmä määritetään jo ennen syntymää, jotta tiedetään pitääkö äidille antaa anti-D-suojaus. Lapsen veriryhmä ei suinkaan määritetä rutiinisti kaikilta, vain äideiltä jotka ovat RhD-negatiivisia.

Siis vain RhD-negatiivisten äitien lapsilta määritetään veriryhmä. Sanoinpa huonosti tuossa ylemmässä.

Vierailija
32/324 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Sen takia minun lapsiltani määriteltiin.

Vierailija
33/324 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin ulkonäkö muuttuu aikuisena. Tiedän itsekin neljän veljeksen sarjan. Lapsena kaikki olivat kuin identtiset neloset. Aikuisena kolme on edelleen samannäköisiä, mutta yksi on muuttunut eniten. Hän on ihan erinäköinen kuin muut. Silti he ovat oikeita veljiä.

Vierailija
34/324 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai Teemu tuota poikaa ole synnyttänyt?

Tuskin ketjukaveruuskaan mikään edellytys hedelmöittymiselle ole ollut. Teemua ei varmaan ole hommassa tarvittu mihinkään.

Voihan siinä ollut koko hyökkäysketju samassa päädyssä samaan aikaan sulassa sovussa ja Paul Kariyan siittiö sitten lipui maaliin.

Vierailija
35/324 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen RhD- neg äiti mutten tiedä lapseni veriryhmää. :(

Vierailija
36/324 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mielestäni Paulin näköinen, vaikkei ole niin Teemunkaan. Samanlaiset kulmat on kuin muillakin lapsilla. Joissain perheissä voi ihan oikeasti olla eripituisia lapsia. Söpö poika joka tapauksessa.

Vierailija
37/324 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös hän ole kuin kopio Teemusta nuorena eli on Liisa mummin näköä.

https://www.is.fi/viihde/art-2000001124923.html?fbclid=IwAR2gtDpP421-aS…

Ehei! Japanilaista perimää on havaittavissa pikemminkin.

Monesti erityisesti vauvana lapset näyttävät isältään. Tuossa IL:n kuvassa laosi on vauva.

Vierailija
38/324 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on niitä ketjuja isyystesteistä, että ehkä Teemu teettää, jos huolettaa. Ennemmin miettisin, onko kuvassa kaikki Teemun lapset. En tiedä mitään mutta nuo komeiksi luokitellut Urheilijat you know tai mitä komeudestakaan.

Vierailija
39/324 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on nuo lapset kuin kopioita isästään ja äidistään. Ei voi erehtyä.

Vierailija
40/324 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eemil on parhaimman näköinen tuosta porukasta.

Niin, se erinäköinen ja kokoinen.

Muut lapset näyttää Teemulta. Tyttö ei valitettavasti kauniin geenejä saanut kummaltakaan puolelta. Urheilulliset geenit sentään.

Ketju on lukittu.