Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheltä lahjaksi taas käytännöllistä ja tylsää

Vierailija
25.12.2019 |

Sain lahjaksi viiden vuoden seurustelun jälkeen sormikkaat, pienen kattilan ja saippuan.
Kuinka viehättävää

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut yhtään mitään mieheltäni. Enkä ole ikinä saanutkaan. Todella loukkaavaa.

En enää viime vuosina itsekään ole ostanut hänelle mitään. Ikävä fiilis etten voi, koska haluaisin.

Koko asia vaikuttaa negatiivisesti suhteeseemme, vaikka olen luovuttanut aiheesta keskustelemisen. Kommunikaatiolla kun tämä ei ratkea. Hän ei muka ymmärrä, mikä on ongelma.

Ehkä ero on ratkaisu.

Vierailija
62/77 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitää erota kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivoin kaikenlaista käytännöllistä ja tekemistä. Sain yli hintaisen koriste esineen jota en edes toivonut.

Vierailija
64/77 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun ukon naama venähtäisi jos antaisin sille lahjaksi kattilan ja saippuan. Miksi naisen pitäisi niistä innostua? Ihan paskat laajathan ne on.

Vierailija
65/77 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan aina jotain helppoa, mitä ei ole sen kummemmin ajateltu. Mies menee kauppaan viime hetkillä ja ostaa jotain, mitä nyt eteen sattuu. Jos olen toivonut jotain tiettyä, eikä juuri sitä osu silloin kohdalle, ostaa jotain sinnepäin, ehkä. 

Ihan sama, ei mun elämääni kaada. Mukavaa, että jotain lahjaa hankkii.

Vierailija
66/77 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lahjan pitäisi olla epäkäytännöllinen ja tarpeeton. Ihmeellinen ajatusmaailma.

Vierailija
67/77 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän molempia osapuolia. Jotenkin hellyttävää kuitenkin, että mies ylipäätään on etsinyt jopa 3 erilaista lahjaa, joista vain yksi liittyy kotitöihin, joten kaksi ainakin on henkilökohtaisempaa. Paljon yleisempää on kuitenkin, ettei aikuiset ostele lahjoja jouluna ollenkaan tai ostavat yhden.

Vierailija
68/77 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saanut yhtään mitään mieheltäni. Enkä ole ikinä saanutkaan. Todella loukkaavaa.

En enää viime vuosina itsekään ole ostanut hänelle mitään. Ikävä fiilis etten voi, koska haluaisin.

Koko asia vaikuttaa negatiivisesti suhteeseemme, vaikka olen luovuttanut aiheesta keskustelemisen. Kommunikaatiolla kun tämä ei ratkea. Hän ei muka ymmärrä, mikä on ongelma.

Ehkä ero on ratkaisu.

Siis tarkoitatko, ettet saa lahjoja minään merkkipäivinäsi?

Vai että et saa joululahjoja?

Vierailija
69/77 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lahjan pitäisi olla epäkäytännöllinen ja tarpeeton. Ihmeellinen ajatusmaailma.

Esim koruja minulla ei ole ja niitä toivoisin. Olisivat siis minulle käytännöllinen ja hyvä lahja.

Kuten tuolla aiemmin kerroin, kattila olisi hyvä lahja jos minulla ei olisi kaapillista kattiloita...

saippua ihan ok, mutta ei nyt niin tarpeellinen sekään.

Vierailija
70/77 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain mieheltäni blenderin. Rakastan sitä 😁

Vierailija
71/77 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korut on ilmeisesti ainut oikea lahja näille, jotka ei halua käytännöllistä.

Ehkä joku hajuvesi.

Vaatteet on suurimmalle osalle liian vaarallinen ja vaikea osasto, kun sormikkaat ei kelpaa.

Tehkää joku lista näistä. Meillä toisinpäin, mies suuttuu kaikista järkevistä lahjoista. Haluaa kuulemma kultaisen hilavitkuttimen.

Vierailija
72/77 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei olla moneen vuoteen ostettu lahjoja toisillemme, mutta mies on silti itsepintaisesti ostanut minulle suklaata, mistä en ole pahastunut. Viime jouluna kannustin miestä kovasti ostamaan itselleen jotain kivaa. Minä ostin itselleni joululahjaksi palapelin ja mies osti itselleen iPad Pro:n, joka on ollut huomattavan vähällä käytöllä. Sen verran kuuli vuoden mittaan kettuilua tuosta itselle ostetusta 1400€ joululahjasta, että tänä vuonna osti maltillisemman 80€ Lego-paketin.

Nuorempana ne lahjat oli tärkeämpiä ja usein mies osti juuri jotkut korvakorut. Minä en oikein missään vaiheessa ole oppinut ostamaan miehelle mieluista ja sopivaa lahjaa. Ei niitä viskipullojakaan loputtomiin voi antaa. Nyt ollaan viisikymppisiä eikä meiltä mitään puutu. Ja jos puuttuukin niin ostetaan kun tarvetta ilmenee. Ei ole mitään paineita joululahjojen suhteen. Synttäritkin kuitataan yleensä fine diningilla.

Ap:lle sanoisin että osta itse tai anna miehelle selkeä lista. Ihan turhaan odottelet että miehestä kehkeytyy joku ajatustenlukija, jos ei ole tähänkään mennessä sellaisesta ollut näyttöä. Lahjat on monelle miehelle todella vaikeita ja vielä enemmän on näitä miehiä jotka ei muista vaimon syntymäpäivää tai hääpäivää ollenkaan. 

Vierailija
73/77 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä Lahjan ostaminen ei ole vaikeaa, kunhan hieman ajattelee. Mutta se on ilmeisen vaikeaa monelle miehelle

Vierailija
74/77 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään käytännöllisistä lahjoista. Kelpaisi tuollainen mies.

Vierailija
75/77 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain mieheltä porakoneen (toivoin koska olin käyttänyt miehen porakoneen aikalailla loppuun, Toinen vaihde ei enää toiminut).

Edellisenä vuonna toivoin moottorisahaa ja sain sen.

Joskus olen saanut toivomani kalliin paistinpannun.

Eli minä olen tyytyväinen lahjoihini. Mielummin jotain tarpeellista kuin turhaa.

N 42

OOH! Nainen joka osaa käyttää porakonetta! Olet ihmeellinen ja erityinen!!! Kommenttisi on totta kai aivan turha tässä keskustelussa, mutta nyt kaikki tietävät että osaat käyttää jopa MOOTTORISAHAA!

Vierailija
76/77 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerroin silloiselle miesystävälleni, että haluaisin puisen korurasian lahjaksi. Huomasin, että oli löytänyt hienon rasian arvokelloilleen. Näytin myös muutaman esimerkkikuvan toivomastani tyylistä.

Paketista paljastui punaruskealla tekonahalla päällystetty hirvitys! Punaruskea on inhokkivärini enkä arvota tekonahkaa, muovia tai ylipäätään mitään feikkiä. Tuli tunne, että mies on pihi eikä ole kiinnostunut tuntemaan mua oikeasti. Olisi vaikka ostanut kirjan, jos ei halua käyttää rahaa. Itse ostin miehelle aktiivisuusrannekkeen. Ei mennyt kuukauttakaan kun mies oli entinen.

Vierailija
77/77 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sain mieheltä porakoneen (toivoin koska olin käyttänyt miehen porakoneen aikalailla loppuun, Toinen vaihde ei enää toiminut).

Edellisenä vuonna toivoin moottorisahaa ja sain sen.

Joskus olen saanut toivomani kalliin paistinpannun.

Eli minä olen tyytyväinen lahjoihini. Mielummin jotain tarpeellista kuin turhaa.

N 42

OOH! Nainen joka osaa käyttää porakonetta! Olet ihmeellinen ja erityinen!!! Kommenttisi on totta kai aivan turha tässä keskustelussa, mutta nyt kaikki tietävät että osaat käyttää jopa MOOTTORISAHAA!

OOH! Nainen, joka osaa ilkeillä! Olet ihmeellinen ja erityinen!!! Kommenttisi on totta kai hyvä lisä tässä keskustelussa, sillä sen luettuaan viimeistään käsittää, että joka asiassa on vähintään kahdenlaisia ihmisiä! Arkisia ja tyylikkäitä esimerkiksi tai viattomia ja pisteliäitä. Nyt kaikki tietävät, että osaat käyttää jopa kirjoitusohjelmaa ilkeytesi välineenä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän