Mieheltä lahjaksi taas käytännöllistä ja tylsää
Sain lahjaksi viiden vuoden seurustelun jälkeen sormikkaat, pienen kattilan ja saippuan.
Kuinka viehättävää
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitäköhän ap antoi miehelle?
Tuskin edes pilua, vaikka siinä olisi kaikki mitä se kaveri edes haluaisi. Ja olisi varmasti oikein tyytyväinen eikä valittaisi pätkääkään.
Nii, vaikka onkin jo tylsä. Silti käytännöllinen.
Sain muovisen ison vedenkeittimen. En tykkää sellaisesta yhtään, koska pöydällä koko ajan näkyvillä.
Miehet nyt vaan tuppaa olemaan käytännöllisiä ja tylsiä.
Mies oli kyllä saanut pimpukkaa jo hyvinkin paljon
Mitä ap. toivoit?
Entä mitä annoit miehellesi? Pitikö hän lahjastaan?
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni on samanlainen lahjoja - tosin panostaa laatuun tietäen, etten itse raaskisi ostaa niin hyvää. Olen saanut itsekin laadukkaan kattilan sekä sormikkaat, molemmat nappivalinta. <3 On kurjaa, kuinka jotkut sokaistuvat yltäkylläisyydestä niin, etteivät osaa arvostaa ajatuksella ja tarpeeseen hankittua.
Miksi oletat että ap:lle ostettiin ajatuksella ja tarpeeseen? Ei kuulosta siltä.
Mäkin sain käytännöllisiä lahjoja. Kyllä mulla on ihana ja fiksu mies joka ymmärtää kunnon lahjojen päälle. Itekki ostan käytännöllisiä lahjoja.
Minä arvostan myös käytännöllisiä lahjoja. Olen saanut koruja, mutta joka vuosi ja joka merkkipäivä saatuna niitäkin kertyy aika paljon. Alusvaatteet ostan mieluiten itse. Vaihteen vuoksi oli kiva saada lahjaksi vedenkeitin, tarkkaan valittu seinäkalenteri tai muistitikkurannekoru, jonka sain tänä vuonna. Yhtenä vuonna saamani viinipulloa en edes avannut, ei ollut sopivaa tilaisuutta ja fiilistä paremmalle viinille.
Mieleen ei ole tullut valittaa lahjoista kuin kerran, jolloin sain yhtenä lahjoista vitsikästä vessapaperia, joka oli ohutta ja karkeaa. Ohuus ja korkeus olivat ne valituksen aiheet. Aina ei osu nappiin, mutta ei se ole niin vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni on samanlainen lahjoja - tosin panostaa laatuun tietäen, etten itse raaskisi ostaa niin hyvää. Olen saanut itsekin laadukkaan kattilan sekä sormikkaat, molemmat nappivalinta. <3 On kurjaa, kuinka jotkut sokaistuvat yltäkylläisyydestä niin, etteivät osaa arvostaa ajatuksella ja tarpeeseen hankittua.
On kurjaa, miten jotkut eivät kykene käsittämään että kaikki eivät arvosta samaa kuin he itse.
No helvetti juuri toisessa ketjussa haukutte jonossa miestä joka osti vaimolleen korsetin :D
Mitä perkelettä pitäisi paketissa olla ettei naama olisi norsunvitulla?
Alpakka?
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni antoi joululahjaksi kassillisen netistä tilaamiaan seksiasuja. Pitänee testata vaikka osa olikin hard corea ja kaukana tyylistäni
Nyt nopeasti ketju pystyyn missä tämänkin miehen pääsee haukkumaan itsekkääksi siaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin sain käytännöllisiä lahjoja. Kyllä mulla on ihana ja fiksu mies joka ymmärtää kunnon lahjojen päälle. Itekki ostan käytännöllisiä lahjoja.
Aloittaja kertoi haluavansa juuri niitä epäkäytännöllisiä lahjoja. Luit kommentin etkä muuttunut. Sinä haluat edelleen käytännöllisiä lahjoja. En usko, että aloittaja myöskään muuttuu toiseksi ihmiseksi, vaikka lukisi kommenttisi.
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen valittaa tavarapaljoutta joten käytännölliset tarvelahjat hyviä
Mistä päättelet aloittaja sellainen valittaja
Vierailija kirjoitti:
No helvetti juuri toisessa ketjussa haukutte jonossa miestä joka osti vaimolleen korsetin :D
Alpakka?
Alpakka olisi täydellinen lahja!!
Mielummin se kattila, kuin jotkut pörrösukat tai joku polyesterisatiinikammotus saati joku huono markettihajuvesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alpakka?
Alpakka olisi täydellinen lahja!!
Aikuiselle, erityisesti kaupunkilaisnaiselle jonkun alpakan hankkiminen on vähän sama kuin hommaisi marsun 7-vuotiaalle tytölle.
"Hoidathan sen sitten itse? JUUHOIDANHOIDANHOIDAN!!!"
Ja sitten kuukauden päästä äiti hoitaa marsua ja kaupunkilaisnaisen miesystävä lapioi alpakan paskaa.
nimim. kokeMusta on
Vierailija kirjoitti:
Alpakka?
Palstahuomio: mitä enemmän miesoletettu kiroilee kommentissaan, sitä enemmän sitä peukutetaan.
Sain 3kk seurustelun jälkeen herkkukorin . Ei nyt juuri sykähdyttänyt mutta muisti sentään.
Moni nainen valittaa tavarapaljoutta joten käytännölliset tarvelahjat hyviä