Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheltä lahjaksi taas käytännöllistä ja tylsää

Vierailija
25.12.2019 |

Sain lahjaksi viiden vuoden seurustelun jälkeen sormikkaat, pienen kattilan ja saippuan.
Kuinka viehättävää

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paskat lahjat. Laita ne laatikoon ja palauta miehelle. Saa luvan tunkea ne mihin haluaa. Jos mies ei 5:n vuoden seurustelun jälkeen osaa ostaa kunnollisia lahjoja, niin se ei tunne sinua ollenkan. Haaskattua aikaa. Vihellä peli poikki ja heitä tyyppi ulkoruokintaan!

Vierailija
42/77 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan joka joulu muijalle lahjaksi tiaran morsiusliikkeestä. Loppijoulu menee kivasti vähissä vaatteissa tiara päässä. Välillä vaihdetaan tiaraa. 4 joulua jo takana, pitää varmaan kohta hommata oma kaappi niille tiaroille...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan paskat lahjat. Laita ne laatikoon ja palauta miehelle. Saa luvan tunkea ne mihin haluaa. Jos mies ei 5:n vuoden seurustelun jälkeen osaa ostaa kunnollisia lahjoja, niin se ei tunne sinua ollenkan. Haaskattua aikaa. Vihellä peli poikki ja heitä tyyppi ulkoruokintaan!

Onneksi miehet pääsevät näin helpolla eroon teistä naislapsista. 

Vierailija
44/77 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut mitä haluaisin ja jos mies yhtään, siis yhtään, AJATTELISI, niin tietäisi kyllä mitä haluan tai mistä tykkään.

En arvoista sellaista ” mitä haluat”- kysymystä jossa sitten ostetaan just se mitä vastataan.

Oletan että aikuinen tajuaa mistä kumppani välittää.

Esim, että jos pidän taiteesta ja museoista, voisi museokortti olla hyvä lahja.

Jos pitää matkustelusta, esim lennot tai risteily.

Jos haluaa antaa yhteistä aikaa niin esim illallinen tai teatteri.

Mutta se ettei saatana keksi mitään muuta kun jonkun kattilan ja saippuan, ärsyttäääääää.

Ap

Vierailija
45/77 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattila olis varmasti kiva, Jos MULLA EI OLISI KATTILOITA. mutta kun on !!

Vierailija
46/77 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut mitä haluaisin ja jos mies yhtään, siis yhtään, AJATTELISI, niin tietäisi kyllä mitä haluan tai mistä tykkään.

En arvoista sellaista ” mitä haluat”- kysymystä jossa sitten ostetaan just se mitä vastataan.

Mutta se ettei saatana keksi mitään muuta kun jonkun kattilan ja saippuan, ärsyttäääääää.

Ap

JA MITÄ SINÄ OSTIT MIEHELLE? 

Vierailija
47/77 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me sovittiin, ettei osteta mitään lahjoja jouluksi, kun molempien synttäritkin oli vasta. Aattona tuli kuitenkin sähköpostissa hemmottelulahjakortti spa:han, oli ihana yllätys mutta vähän huono omatunto tuli, kun ei mulla ollut mitään oikeaa. lahjaa. Exän kanssa toivottiin aina jotain ja sitten yleensä jokin niistä toiveista toteutettiin. Sain aina mieleiseni lahjan.

Vierailija
48/77 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan mä tuolla aiemmin kerroin mitä miehelle ostin.

Ap

Vierailija
49/77 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa kun jotain on pakko antaa niin olkoon sitten edes tarpeellista.

Joulu on niin perseestä.

Ja sitten, kun antaa jotain niin sekään ei kelpaa ja valitetaan. En vietä joulua ikinä.

Vierailija
50/77 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Selkeesti oletat liikaa. Ensi kerralla toivot suoremmin.

Mistä tiedät, että sun antamat neule, kirja ja viini oli oikeesti miehen mieleen? Jokainen noista edustaa itselleni sellaista kategoriaa, jonka mieluiten ostan ne ihan itse.

Vierailija
51/77 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita saamiani lahjoja:

-Pullo viskiä ja musaleffa dvd

- Kuntopyörä (olin itse toivonut ja tuli heti käyttöön, olin onnessani. Mies epäröi hankkimista etten ottaisi nokkiini, oli siis toiveenani vuosia ja tuo oli kovassa käytössä vuosia)

- Pistosaha

- Pahvilautasia lokeroilla :D (koska kasaan lautasella eri ruuat omiin kekoihinsa)

- Kirves ja röökiaski. Kummatkin tuli käyttöön.

-Nyt sain parinkympin paistinpannun, jota oon vuoden verran ihaillut. Pääsi heti käyttöön ja arvostan.

Kaula-ja rannekorut on olleet lahjoista pskimpia. Olen kaikille tehnyt selväksi etten osaa käyttää mitään koruja jotka ei ole ihossa kiinni ja aina joko rikon tai hukkaan ne.

Joskus sain teini-iän eksältä kortin johon oli piirtänyt meidät käsikkäin tikku-ukkoina. Arvostin, koska oli nähnyt vaivaa tehdessään kummatkin tunnistettaviksi eikä tosiaan omannut mitään taiteellista puolta.

Eikö me naiset voida ostaa omat lahjamme jos jotain tiettyä halutaan?

Vierailija
52/77 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mistä tiedät, että sun antamat neule, kirja ja viini oli oikeesti miehen mieleen? Jokainen noista edustaa itselleni sellaista kategoriaa, jonka mieluiten ostan ne ihan itse.

Niin edustaa sulle, mutta en ostanutkaan niitä sinulle. Koska vietän aikaa mieheni kanssa, tiedän mistä hän pitää ja mitä arvostaa. Yksinkertaista.

Vierailija
53/77 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi, minä taas rakastan miehessäni sitä, että hän ostaa käytännöllisiä lahjoja jotka kertovat, että hän ajattelee hyvinvointiani ja sitä miten tekisi elämästäni helpompaa <3 

Vierailija
54/77 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni myös harmitti aikoinaan kun ex antoi aina jotain käytännöllisiä ja tarpeellisia lahjoja. Joku hajuvesi tai koru olisi ollut paljon kivempi lahja. Itse asiassa sanoinkin, että haluaisin saada lahjaksi jonkin korun. Näytin eräältä sivustolta aika halpoja koruja joista pidin. Mikä tahansa koru olisi kyllä käynyt. Mies ei kuitenkaan koskaan koruja antanut. En hänen mielestään ilmeisesti ansainnut mitään sellaisia turhuuksia.

Vierailija
55/77 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain mieheltäni lahjaksi uuden auton ja kellon. Kummatkin käytännöllisiä, mutta olen todella tyytyväinen.

Olen meidän perheessä se, joka kuskaa lapsia harrastuksiin, ja uusi auto on tilavampi kun edellinen. Se tosin saapuu vasta uuden vuoden jälkeen, koska mies oli tilannut sen lempivärissäni (shampanja) ja muutamalla lisävarusteella.

Kellon sain jo nyt. Vanha olikin vähän turhan sporttinen. Tämä uusi on älykello, kuten edellinenkim, mutta naisellisempi malliltaan.

Vierailija
56/77 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin edustaa sulle, mutta en ostanutkaan niitä sinulle. Koska vietän aikaa mieheni kanssa, tiedän mistä hän pitää ja mitä arvostaa. Yksinkertaista.

Aika itsevarma. Kuitenkaan et ole viiden vuoden aikana oppinut, millaisia lahjoja mies ostaa vaan odotat joka kerta jotain aivan muuta.

Vierailija
57/77 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minä ja mies puhuttiin ennen joulua joululahjoista, ja selvittiin sillä. Suosittelen.

Sukulaisilta toki tuli vähän jotain tavaraa jota ei tarvita, saatiin esim kaukaisemmilta sukulaisilta irtoteen haudutuspannu (tms) vaikka kumpikaan ei teetä edes juoda, se nyt valitettavasti menee kirpparille. Mutta keskinäiset lahjat oikein hyviä.

Vierailija
58/77 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on oltu yhdessä miehen kanssa yli 3,5v. En saanut hältä mitään nyt jouluna. Mut se kompensoi, että tossa syksyllä mies osti mulle veronpalautuksistaan läppärin.:) Itse ostin sille nyt jouluna Bulbasaur-svetarin ja Detective Pikachu-mukin. Se rakastaa Pokemoneja ja Bulbasaur on sen lempistartteri. Ja tuo Detective Pikachu käytiin ihan yhdessä katsoon leffassa ja oli aivan huippu kummankin mielestä.:)

Vierailija
59/77 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain 3kk seurustelun jälkeen herkkukorin . Ei nyt juuri sykähdyttänyt mutta muisti sentään.

Ja mitä sinä annoit hänelle?

Vierailija
60/77 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain mieheltä porakoneen (toivoin koska olin käyttänyt miehen porakoneen aikalailla loppuun, Toinen vaihde ei enää toiminut).

Edellisenä vuonna toivoin moottorisahaa ja sain sen.

Joskus olen saanut toivomani kalliin paistinpannun.

Eli minä olen tyytyväinen lahjoihini. Mielummin jotain tarpeellista kuin turhaa.

N 42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi