Mieheltä lahjaksi taas käytännöllistä ja tylsää
Sain lahjaksi viiden vuoden seurustelun jälkeen sormikkaat, pienen kattilan ja saippuan.
Kuinka viehättävää
Kommentit (77)
Jaa... ehkä et vinkannut tarpeeksi mitä toivoisit. Itse sain mitä toivoin.
Oma mieheni on samanlainen lahjoja - tosin panostaa laatuun tietäen, etten itse raaskisi ostaa niin hyvää. Olen saanut itsekin laadukkaan kattilan sekä sormikkaat, molemmat nappivalinta. <3 On kurjaa, kuinka jotkut sokaistuvat yltäkylläisyydestä niin, etteivät osaa arvostaa ajatuksella ja tarpeeseen hankittua.
Itse sanoin kauniisti aikanaan kun miehen kahden ensimmäisen joulun lahjat olivat pussilakana, herätyskello, pyyhe ja kiharrin, että jos lahjoja haluaa ostaa, toivoisin niiden olevan jotakin muuta kuin kodin tarve-esineitä. Hyvin on muistanut jo 35 v 😊
Ja mitähän rouvalle olisi pitänyt olla ja kuinka kerroit sen miehelle?
Se on vain miehen tapa kertoa, että sinä olet hänestä tylsä mutta käytännöllinen. Et (enää) herätä mitään intohimoja tai tuota jännityksen tunnetta.
Olin kyllä vinkannut monestakin asiasta ja olen myös sitä mieltä, että osaisi Kyllä ostaa lahjan, jos hieman miettisi...
ei liene epäselvää mistä pidän tai mikä kiinnostaa.
Kattilalle ei ollut edes tarvetta. Ei myöskään sormikkaille.
Harmittaa kun jotain on pakko antaa niin olkoon sitten edes tarpeellista.
Joulu on niin perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Se on vain miehen tapa kertoa, että sinä olet hänestä tylsä mutta käytännöllinen. Et (enää) herätä mitään intohimoja tai tuota jännityksen tunnetta.
Näinhän se varmasti on. Mun vika tämä.
Me olemme sopineet miehen kanssa jo vuosia sitten, ettemme osta toisillemme mitään joululahjaksi ja tämä on pitänyt.
Olemme olleet yhdessä kohta 40 vuotta ja meillä on kaikkea ihan riittävästi ja jos jotain tarvitsee, saa sen ostettua itsekin kaupasta.
Aikuisilta lapsiltamme sain muutaman ihan tarpeellisen ja minulle sopivan jutun, nämä riittivät lahjoiksi minulle oikein hyvin.
Minä annan toivelistan ja mies on hienosti antanut aina toivomani asiat: tänä vuonna yöpuku, suklaata, kylpyvaahtoa ja pötköpaplarit :)
Mun mielestä on hieman mautonta ja myös tylsää antaa joku lista kumppanille.:
Vie ne tylsät lahjat kierrätyskeskukseen heti perjantaina.
Annoin hänelle cashmereneuleen ja kirjan ja lisäksi hänen suosimaa viiniä, Amaronea.
Olen sinkku. En saanut mitään joululahjaksi. Mikään ei harmita, joulu ollut mukava.
Me mentiin yhdessä kaupungille. Mies valitsi mitä halusi ja minä maksoin, sitten toisessa kaupassa toisinpäin. Kivaa ja helppoa.
Sain lahjakortin kauneushoitolaan. <3
Kai aikuiset ihmiset nyt voivat itsekin ostaa mitä haluavat. Mikä pakko sitä on puolison niskoille jättää?
Oma mieheni antoi joululahjaksi kassillisen netistä tilaamiaan seksiasuja. Pitänee testata vaikka osa olikin hard corea ja kaukana tyylistäni
Käytännöllinen mies. Itse valitsit sen.