Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä joulu? Normipäivä siinä kuin muutkin.

Vierailija
24.12.2019 |

En vietä joulua, en palvo sikaa tai kuusta, en joulusauno, kirkkoile, laula, tonttuile enkä lahjo ketään.

Suklaat, tortut ja mausteinen mehu sinänsä maistuu.

Isänpäivät, äitinpäivät, kodittomien kissojen päivät ja turhat festarit menee kuin vesi hanhen selässä.

En ikinä äänestä enkä aio pariutua pariutumisen vuoksi. En katso telsua, kuuntele radiota, meikkaa, harrastele rändomtyyppejä, matkustele tai lajittele roskia.

Jos joku kitisee koirani pissittämisestä väärään paikkaan joko en kuule, ymmärrä tai välitä. Tai pidän viiden minuutin saarnan ongelmajätteestä nimeltä ihminen.

Ihanaa kun on kivaa💖

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin kukin elämänsä tykkää tehdä. Elä ja anna toisten elää, kulunut klisee, mutta kuitenkin osuva.

Vierailija
2/7 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

💖💖💖

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta av-palstalla sentään kirjoittelet

Vierailija
4/7 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tähän asti joka vuosi viettänyt joulun suvun kanssa. Tänään päätin että lapsettomana sinkkuna on parempi että vietän illan kokkaillen ihan itsekseni ja menen aikaisin nukkumaan... Minulla ei tunnu olevan mitään merkitystä sille tuttavaperheelle jossa olen ennen aaton viettänyt.

Sanoisin että nyt n. 22:45 olo on varsin tyytyväinen. Ei pönötystä. Ei ongelmia sukulaislapsien kanssa toimimisessa (olen jotenkin ihan liian jäykkä lasten kanssa toimiakseni) jne.

Vierailija
5/7 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutta av-palstalla sentään kirjoittelet

Joka päivä on av ja pa...

🤭

Ap

Vierailija
6/7 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tähän asti joka vuosi viettänyt joulun suvun kanssa. Tänään päätin että lapsettomana sinkkuna on parempi että vietän illan kokkaillen ihan itsekseni ja menen aikaisin nukkumaan... Minulla ei tunnu olevan mitään merkitystä sille tuttavaperheelle jossa olen ennen aaton viettänyt.

Sanoisin että nyt n. 22:45 olo on varsin tyytyväinen. Ei pönötystä. Ei ongelmia sukulaislapsien kanssa toimimisessa (olen jotenkin ihan liian jäykkä lasten kanssa toimiakseni) jne.

Kuulostaa hyvältä!

Vierailija
7/7 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mistäkin tykkää. Minusta on kiva, ettei joka päivä ole "ihan tavallinen". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän