Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi ihan oikeasti tahdot naisen

Kertokaa9999
24.12.2019 |

Mä olen vaan jotenkin tipahtanut kärryiltä vuosien mittaan. Seksiä saa kyllä sinkkukin, on friends with benefits-järjestelyjä jne. Ajatteletko että naisen myötä rahatilanteesi paranisi? Et osaa laittaa itse ruokaa tai siivota? Haluat epätoivoisesti äkkiä isäksi? Koska kaikilla kavereilla on nainen? Koska koet että sosiaalisessa mediassa naisen kainalossa oleminen nostaa statustasi? Koska äitisi kyselee miksei sinulla ole jo joku? Koska sinulla ei ole kavereita ja toivot että tyttöystäväsi tarjoaisi sinulle sosiaalisen elämän? Koska toivot yh-isänä että joku tulisi hoivaamaan kersaasi?

Niin, miksi?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin lähes viiskumppisenä täytyy myöntää etten nuorempana tiennyt sitä, etten tarvitsisi oikeastaan mihinkään. Parhaaseen flaksikkaaseen pimppijahtiaikaan erehdyin jumittamaan tähän, seurauksena perkeleenmoinen rahanmeno ja ajanmeno.

Vierailija
42/64 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin puolisoa ja jakamaan arkea, keskustelemaan, harrastamaan, läheisyyteen, jne. Ruuanlaittoon, siivoamiseen tai pyykkäämiseen en naista tarvitse. Osaan tehdä nuo hommat itsekin ja harrastan kokkailua. Olisi mukava tehdä sitäkin muillekin kuin pelkästään itselle.

M37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säännölliseen seksiin

Sellaiseksi Haptiseksi runkkausvälineeksi, ei naista muuhun tarvitse. Ruuan osaa itsekin laittaa, pestä pyykkinsä sekä niistää nokkansa ja pyyhkiä perceensä. Runkkailukin onnistuu ilman naista, mutta se ei aivan tunnu samalta kuin naaraaseen tarpeensa tekemällä. Siksi nainen, ei muusta syystä.

Jos miehellä ei ole tarjota muuta kuin krpä, niin miehellä ei tee mitään. Miksi ottaisin krpätelineen itsensä tyydyttämään kun dldo tekee sen paremmin. Ettekö te Vttu miehet vihdoin Älä tajuta, että jos teillä ei ole muuta naisille tarjota kuin mlkkunne, niin teistä tulee tarpeettomia. Dldo tekee sen paremmin, 1000 X paremmin kuin kukaan mies. Pitäkääpä mielessänne

Vierailija
44/64 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että saa usein seksiä ja on toinen tekemässä kaverina kotihommia. Helpottaa arkea.

Vierailija
45/64 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 30v mies, kolme parisuhdetta takana, en halua naisen kanssa parisuhteeseen.

Olen ihan tyytyväinen itsekseni ja tulen toimeen oikein hyvin. Luulen, että miehillä yleistyy tällainen ajattelu ja asennoituminen.

Vierailija
46/64 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska biologia

Niin tahdon isäksi. Toinen on ettei tarvitsisi nukkua yksin. Olen monena yöänä nähnyt unta että seurustelisin. Etten olisi enää yksin. Joskus olen yön aikana siirtynyt sängyn toiselle puolelle.

Vierailija
47/64 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopimppi täytyy pestä itse, tämä puhdistaa itse itsensä.

Vierailija
48/64 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole FWB kuin naisille - jotka ei halua sitä...

Vierailija
49/64 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ei naisella oikeastaan ole muuta funktiota kuin että se on tällä hetkellä teknisesti pisimmälle kehittynyt itsetyydytysväline samalla myös yksi huonoimpia vaikempia hallita. Lasten  tekoon tietenkin kätevä, jos nyt haluaa ympäristöongelmia lisätä. Henkisesti niin eri taajuudella ettei sen takia oikein perusteltavissa. Lisäksi hankala hankittavuus on ongelma se vie suhteettomasti aikaa

Vierailija
50/64 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekopimppi täytyy pestä itse, tämä puhdistaa itse itsensä.

Sieltä voi löytyä kuppaa ja 66 muuta, hiivaa eikä unohdeta kasvavaa alkiota joka saatetaan pitää. Korvike näyttäytyy tässä valossa katsottuna yllättävän hyvänä vaihtoehtona.

Vierailija
51/64 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panemiseen tarvitsen, muuten saa pysyä kotonansa

Vierailija
52/64 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ei naisella oikeastaan ole muuta funktiota kuin että se on tällä hetkellä teknisesti pisimmälle kehittynyt itsetyydytysväline samalla myös yksi huonoimpia vaikempia hallita. Lasten  tekoon tietenkin kätevä, jos nyt haluaa ympäristöongelmia lisätä. Henkisesti niin eri taajuudella ettei sen takia oikein perusteltavissa. Lisäksi hankala hankittavuus on ongelma se vie suhteettomasti aikaa

Jos krpätelinettä eli miestä etsit niin naisilla on hyvä tilanne, kun voit valita vaan ne parhaat eli isolla varustetut, aina valmiit ja semmoidet jotka tyydyttää naisen. Lisäksi voit ottaa komean, sporttinen ja lihaksikkaan. Muilla miehillä kuin tuollaisille ei ole mitään käyttötarkoitusta ja voivat olla ilman ja kuolla sukupuuttoon

Vierailija
53/64 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säännölliseen seksiin

Sellaiseksi Haptiseksi runkkausvälineeksi, ei naista muuhun tarvitse. Ruuan osaa itsekin laittaa, pestä pyykkinsä sekä niistää nokkansa ja pyyhkiä perceensä. Runkkailukin onnistuu ilman naista, mutta se ei aivan tunnu samalta kuin naaraaseen tarpeensa tekemällä. Siksi nainen, ei muusta syystä.

Jos miehellä ei ole tarjota muuta kuin krpä, niin miehellä ei tee mitään. Miksi ottaisin krpätelineen itsensä tyydyttämään kun dldo tekee sen paremmin. Ettekö te Vttu miehet vihdoin Älä tajuta, että jos teillä ei ole muuta naisille tarjota kuin mlkkunne, niin teistä tulee tarpeettomia. Dldo tekee sen paremmin, 1000 X paremmin kuin kukaan mies. Pitäkääpä mielessänne

Turhaa sä lehmä kilahtelemaan alat, tuohan on ihan ok. Mutta ei se sitä tosiasiaa muuta, että naisilla ei ole kuin yksi funktio mihin ovat tarpeellisia ja se on tuo yllämainittu mälliränniys.

Ja turhaan sä sika toistat tuota sanomaasi kun sinä et kelpaa krväksi kun sinusta parempia siihen hommaan on tarjolla. Että onanoi vain yksiksesi kuten olet tähänkin asti tehnyt.

Vierailija
54/64 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin siinä on varjopuolena se, että olen alkanut katkeroitua,  halveksia ja vihata naisia  kun samalla tulee kuitenkin sellainen tunne ettei kelpaa, vaikka ei haluaisikaan. Erityisesti vihaan halveksin juuri teitä jotka tunnistatte kyllä itsenne, olitte onnistuneesti sammuttamassa viimeisenkin toivonkipinän joka miehessä viimeiseen asti kyti. Ehkä teillä on nyt hieman parempi olla siellä murusenne kainalossa kuin ilman kiusaamistani ja turhan toivon antamista. Ei se haittaa, annan anteeksi. Meitä kaikkia kuitenkin odotetaan mullan alla. God Jul

Miksi alat oksentamaan muiden naisten päälle siitä syystä ettet saa itse aikaiseksi lähdettyä joko ulkomaille tai leikittyä ihmenaisen kanssa siihen päivään asti kunnes työllistyt ja voit lähteä muualta etsimään onnea? Tuontivastaisuus on sinänsä naurettavaa, koska ihan tilastoja katsomalla voi havaita Suomessa olevan vähän naisia suhteessa miehiin. Tästäkin syystä osa porukasta joutuu muutenkin siirtymään muualle tykkäsivät siitä tai eivät.[/quote

Sinne oksennetaan minne oksennus kuuluu. Eihän ne edes ymmärrä hävetä. Perisyntisiä ovat naiset ja kadotukseen joutuvat.

Älä hyvä mies katkeroidu, silloin heität elämäsi hukkaan. Siitä ei ole mitään hyötyä. Opi arvostamaan yksinäisyyttä ja sitä, että pystyt selviämään yksin. Kanna sitä taakkaa ylpeydellä.

-Yksinäinen susi

Selviän mä yksin. Siinä on vain katkera sivumaku.

-Toinen yksinäinensusi

Vierailija
55/64 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kumppanin jonka kanssa rakentaa ihana elämä yhdessä. Ja olen about hetero niin sittenhän sen on nainen oltava...

Vierailija
56/64 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säännölliseen seksiin

Ei mieskään tarvitse naista seksuaalisten tarpeidensa tyydyttämiseen. Asian voi hoitaa omatoimisestikin. En vaivautuisi tulemaan edes luoksesi yöksi yhden panon vuoksi.

Vierailija
57/64 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä hyvä kysymys ja maksaisin muutaman satasen oman mieheni rehellisestä vastauksesta :D Oma kokemukseni nimittäin on, että mieheni tarvitsee minua:

1) Seksiin 

2) Sosiaalisen statuksen nostamiseen (mies on sitä tyyppiä, joka kokee jotenkin pitkän parisuhteen sosiaalista statusta nostavana seikkana ja esimerkiksi avioero on kauhistus) - tai sitten kyse on vai siitä, että kaikki muutos pelottaa, ja kun kerran on parisuhteeseen päädytty niin siinä sitten ollaan!

Mitään keskusteltavaa meillä ei ole, yhteisiä harrastuksia ei ole, kumpikin elää täysin omaa elämäänsä. Kumpikin hoitaa omat käytännön asiansa, työnsä jne. Yhdessäolo on väkinäistä ja kumpikin on onnellisin puuhatessaan omia juttujaan omien ystävien kanssa tai ihan yksin. Näin on jatkunut 15 vuoden suhteesta jo pari vuotta (aina toki ei ole ollut näin, ennen oli enemmän yhteistä). Silti jos koitan ottaa eron puheeksi, mies järkyyttyy syvästi ja on ehdottomasti sitä mieltä että kannattaa pysyä yhdessä. Itse välitän kyllä hänestä vaikka yhdessäolo ei minulle enää mitään annakaan, ja siksi olisi mielenkiintoista tietää, mitä ihmettä hän tästä suhteesta saa? Ja ei, kysymällä ei saa ainakaan mitenkään todellisuuden kanssa korreloivaa vastausta.

Vierailija
58/64 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoamiseen

Mies51v

Vierailija
59/64 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pimppi kiihottaa ulkonäöllään (paitsi karvaton viivapimppi) ja tuoksullaan (paitsi sillinhajuinen).

Vierailija
60/64 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkin ja hellan väliin tietysti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä