Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka eivät ole tottuneet juomaan alkoholia jouluna?

Vierailija
24.12.2019 |

Minulle on aina ollut selvää, että joulu vietetään selvinpäin ja viikko siitä eli uuden vuoden aatto ollaankin sitten kännissä. 😂

Vappu ja juhannus on myös selkeitä kännäyspäiviä. Sen sijaan joulu ja myös esim. pääsiäinen eivät mielestäni ole ollenkaan kännäyspäiviä, mutta monille tuntuu olevan eikä siinä siis mitään pahaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lasissa punkkua, eka lasillinen tänään. Aamupäivällä join saunassa siiderin. Alkoholi siis kuuluu jouluuni, mutta EN kännää. En kännää myöskään uutena vuotena tai vappuna... Kohtuudella oikeastaan aina. Ehkä kerran tai kaksi vuodessa juon hiukan enemmän, mutta ajatuksena humalahakuinen juominen ei ole mun juttu.

Vierailija
2/8 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon vain Absinttia en alkoholia ja on kyllä ihan kiva joulufiilis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko lailla samoilla linjoilla kuin aloittaja. Jouluna tykkään syödä liikaa ja lukea kirjoja. Uutenavuotena, vappuna jne. tulee otetuksi viskiä. En ole koskaan juonut jouluna alkoholia.

Vierailija
4/8 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vietän kaikki juhlapyhät ilman alkoholia.

Vierailija
5/8 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo viinaa, en edes kaljaa, sen enempää arkenä kuin juhlapäivinäkään. 

Vierailija
6/8 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaverini on ihan samanlainen, lisäksi "ei kehtaa" juoda alkoholia vanhempiensa nähden, ikää on vaatimattomasti 35.

Vierailija
7/8 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, jotenkin alkoholi ei kuulu jouluaaton "valoisaan" aikaan eli ei iltapäivän glögiä terästettynä eikä alkoholia jouluruuan kanssa eikä edes saunakaljaa.  Sen sijaan olen hyvinkin tottunut juomaan jouluaattoiltana kun nuorempana tuli yleensä lähdettyä baariin ja vedettyä oikein kunnon känni.

Enää en käytä alkoholia lainkaan.

Vierailija
8/8 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo alkoholia ollenkaan, niin ei kuulu jouluunkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme