Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksilelu joululahjaksi

M&N
24.12.2019 |

Kuka nainen on saanut tänä jouluna lahjaksi jonkun seksilelun? Kertokaapa ajatuksia miten suhtauduitte.
Kiitos

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisen kokoisen mustan dildon sain poikakaverilta..

On puhuttu pitkään ostamisesta kun hän on reissu hommissa.

Nyt voimme sekstailla videpn välityksellä.

Vierailija
2/5 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miesystäväni osti minulle 3 vuotta sitten Womanizerin. Se meni rikki kaksi viikkoa sitten. Hän avasi sen ja sanoi, ettei sitä voi korjata. Nyt sain joululahjaksi Satisfyerin. Kiva sekin, mutta siinä ei ole lämmitystä eikä valoa ja maksaa satasen vähemmän. Olen jo kokeillut soolona ja toimii muuten yhtä hyvin ... Mutta mitä pitää ajatella siitä, että hän nuukailee?? Vaihtoonko? Toisaalta, taitaa olla vaikea löytää ihanampaa rakastelukumppania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satisfyer 2 oli paketissa ja mies sai Fleshlightin. Testattu on ja toimii kumpikin.

Vierailija
4/5 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Sinfullin joulukalenteri lasketaan joululahjaksi niin sain 24 lelua, joita tietty testailtiin eilen ja huomenna testit jatkuu. Suosikkini on käsi ja jalkakahleet yhdistettynä suupalloon, pieneen anustappiin ja vagina vibraan kauko-ohjauksella.

Vierailija
5/5 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin tälläsen Citymarketista ostetun vibraattorin:

https://www.cultbeauty.co.uk/smile-makers-the-tennis-coach-vibrator.html

Oli vähän liian pieni naiselle. Nainen ei tykkää vibraattori tärinästä vaan käyttää sitä vain dildona. Liian lyhyt ja liian ohut ja liian kova.

Pitää varmaan etsiä jostain isompi pehmeämpi ja isompi dildo.