Onko LINDEXILLÄ jo alkanut ALE?
Omalla paikkakunnalla ei Lindexiä ole ja lehdissä ei näy mainoksia...
Kommentit (7)
Varsinainen ale varmaan alkaa kuitenkin vasta juhannuksen jälkeen, mutta tosiaan jotain oli jo nyt isolla prosentilla.
Tyttöjen ja poikien puolella, mutta mitään ei tarttunut mukaan koska samat vaatteet jotka on ollut jo pitempään alessa, eli esim kesävaatteita tms uutta ei vielä ollut.
Ne tulee vasta varmaan juhannuksen jälkeen...
Hauska juttu oli kun katoin jotakin paitaa jossa ovh oli jotain 14-15e ja siinä oli vanha alehinta 3,95e ja viereen lätkästy -70%, jolloin alehinnaksi tuli ovh:sta jotain 5e eli siis kalliimpi kuin aikaisemmassa alessa!
Eli ei siis kannata hämääntyä että kun on -70% on TOOSII halpaa:)
Se -70% alehinta muuten laskettiin, ainakin joensuussa, siitä entisestä aletarran hinnasta. Eli ei tullut kallimmaaksi, edelliseessä alessa.
Ainakin täällä Lindexissä se -70% laskettiin nimenomaan siitä ovh:sta! Kävin nimittäin kassalla kysymässä jolloin kassatyttö nappasi sen vanhan alehinnan pois ja sanoi että kyllä siitä ovh:sta se lasketaan:) Sanoin et ai jaa, toi hinta oli halvempi, johon tokaisi että niin no, eipä se hinta oo nytkään korkea!
:) No, eihän se tietty ollutkaan mutta periaate vähän hämmästytti ja hymyilytti, oli kaikista muista vaatteista jo otettu pois se edellinen alehinta (joissakin oli mustetta lähtenyt teipin mukana niin näki)...
Mukavia alelöytöjä siitä huolimatta!
Olisin kyllä jättänyt ostamatta, jos olisi nykyinen alehinta ollut korkeampi kuin edellinen. Mun mielestä tuo on kyllä aika outoa toimintaa että ensin myydään halvemmalla ja sitten nostataan hintaa takaisin, vaikka ei ole edes pienemmällä hinnalla mennyt kaupaksi. Voihan olla että Joensuussakin oli niin tehty,mutta muutamaan vaatteeseen oli vielä alehinta jäänyt, ja kassalla oli minun kohdalla joku kesäsijainen tms.
Ja aina on alennus laskettu jo alennetusta hinnasta (siis jos on ollut kyseessä ns. lisäale). Keväällä varsinkin oli muutaman kerran -50% jo alennetuista tuotteista (esim. Bamse puku ovh 20e, hinnaksi jäi n. 5e). Todella edullisia löytöjä olen tehnyt, varsinkin siis silloin kun on ollut tuo lisäale. Ja Helsingin keskustan Lindex-liikkeissä olen ostoksia pääasiassa tehnyt ja niissäkin on ollut alennuksia eri aikaan. Viimeisin löytö oli välikausitakki (Fix), jolle jäi hintaa n. 8e (ovh n. 27e).
viitsisi kertoa alen alkamisesta =)