Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapset nukahti kesken lahjojen avaamisen :(

Vierailija
24.12.2019 |

Jotenkin pettynyt olo. Nähnyt hirveästi vaivaa valmisteluihin ja nyt kaikki kuin ohi. Tyttö 4v sai 20 lahjaa ja poika 2v hieman vähemmän. Mies on vaan koneella, joulumieli kaukana.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muu kuin sinä innostunut tuosta joulutouhotuksesta...

Vierailija
2/38 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voivoi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, mä kuulun moneen yksinäisyydestä kärsivien ryhmään FB:ssä. Minulla on perhe (olin äitini ja isäni luona syömässä), mutta hyvin monella ei.  Nauttisit nyt edes itse siitä.

Ja nyt on kello melkein yhdeksän. Minulla ei itsellä ole lapsia, mutta olettaisin että 2/4v:t ovat normaalisti tähän aikaan todella väsyneitä, joten ehkä ne lahjat kannattaisi avata aikaisemmin? 

Toivon todella että on provo. Risoo tälläinen ihmisten ajattelemattomuus ja jouluvouhotus. 

Vierailija
4/38 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Vierailija
5/38 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oisko ne lahjat kannattanut avata aikaisemmin, että lapsetkin jaksais? 

Vierailija
6/38 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 11v lapsi avasi lahjat jo kello 14 ja on ollut hyvin tyytyväinen.

Vierailija
7/38 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ostaisit ens jouluna vähemmän lahjoja? Niin jaksais lapsetkin avata. Ja pyydät sen mieheskin mukaan joululahjojen availuun, oikein perheen yhteistä aikaa.

Vierailija
8/38 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. Miehen mielestä ensin syödään rauhassa ja sulatellaan ruokaa ja juodaan kahvit jne. Lahjat päästiin avaamaan klo 20 jälkeen ja lapset nukahti ennen kuin puolet paketeista oli avattu. Mies sitten herätteli lapsia, että nyt täytyy jaksaa, mutta minä ihmettelin, että miksi. Kun miehelle ei sovi, että lapset saa lahjansa ennen päivällistä, niin näin siinä sitten käy. Jatketaan huomenna. Ensi vuonna tilaan pukin ja se saa tulla jo klo 15.

Vierailija
9/38 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aikuinen ja avasin lahjan ennen kolmea xD ei ihmekään, jos lapset ei jaksa odottaa, etenkään kun jännittäny ja oottanu koko pitkän päivän.

Vierailija
10/38 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tämän vuoksi meillä avattiin eka heti herättyään. Sitten joulurauhan julistuksen aikaan ja loput klo 15

Mitä järkeä lahjoissa joista ei voi nauttia?

Vierailija
11/38 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensi jouluna päiväunet.

Vierailija
12/38 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupuuro 9:00, sitten kävely, ruuan esivalmistelya, sauna, pöydän kattaminen ja ruuan laitto. Ruoka 14:40 ja sitten pöydän siivous, kahvit ja lahjat. Suklaata, pelejä ja iltapala 21:30. Lapset 9 ja 12 ja lahjat olleet kuusen alla jo pari päivää ihan rauhassa.

Vierailija
13/38 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Jopa on paljon liköörikarkkeja saaneet ja vetäneet jos uni pukkaa kesken kaiken.

Vierailija
14/38 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo materialismi kurjaa kun ei jaksa kaikkia lahjoja edes avata.

Vierailija
15/38 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tämän vuoksi meillä avattiin eka heti herättyään. Sitten joulurauhan julistuksen aikaan ja loput klo 15

Mitä järkeä lahjoissa joista ei voi nauttia?

Sama täällä, klo 15 avattiin. Täytyyhän niillä ehtiä leikkiä. Äiti uhrautuu, kun on ensin itse ryssinyt aikataulut.

Vierailija
16/38 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3 1/2 vee lapsi ja pukki kävi jo 16.30. Hyvin jaksoi vielä leikkiä uusilla leluillaan ja nyt nukkuu tyytyväisenä uuden pehmokrokon kanssa 😁🐊 Mitäs jos aikaistaisitte lahjojen antoa seuraavana vuonna ja vähemmän paketteja, meillä oli viisi pakettia eikä edes ehtinyt kaikilla leluilla vielä kunnolla leikkiä.

Vierailija
17/38 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden teinin äitinä sanon että lahjat ajoissa. Tästä meilläkin aikanaan riideltiin kun itse halusin antaa jo aamusta.

Nyt puhut miehellesi asiasta ja ensi vuonna toimitte toisin.

Hyvä että lapset saa nyt nukkua.

Inhoan joulua kaiken maailman sääntöjen takia.

Vierailija
18/38 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumiukon ja Joulurauhan julistuksen jälkeen meillä avattiin lahjat eli klo 12:10.

Sitten käytiin pöytään syömään.

Vierailija
19/38 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikymppinen ja lapseton nainen. En kyllä ymmärrä, että lapset, jotka ovat vuoden odottaneet joulupukkia lahjoineen pakotetaan odottamaan vielä aikuisten kahvit ja saunat sun muut. Joulu on lasten juhla, sanoi oma äitini aina. Mitä ne lapset edes muistavat niistä jouluista, jos lahjoja aukovat puoliunessa? Itsekkäitä isiä olette lapsillenne hankkineet, voi voi.

Vierailija
20/38 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko lahjojen määrää vähentää?