Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miniä päästi lapsensa joulupöytääni lökävaatteissa

Vierailija
24.12.2019 |

Kyllä on aika loukattu olo kun monen monta päivää olen joulua laittanut ja tänäänkin aikaisin noussut. Kun kaikki ruuat olivat valmiina tarjoilua varten, miniän lapset tulivat aivan arkiverryttelyhousuissa pöytään. Eikö mitään kunnioitusta voi osoittaa joulun laittanutta kohtaan?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniän lapset? Ai niin, uusioperheitäkin on olemassa...

Vierailija
2/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minun pojan ja miniän lapset.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja räpläsivät tietysti puhelinta joulupöydässä.

Vierailija
4/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset istuvat yksin taloissaan itkemässä ja sinä valitat... Niin mistä sinä nyt oikeastaan valitat?

Vierailija
5/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se poikasi sitten tämän vääryyden korjaamiseksi teki?

Vierailija
6/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään.

Ap

Vierailija
7/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis minun pojan ja miniän lapset.

Ap

Hahaa :)

Vierailija
8/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kanssa että äidinkö joka asiassa on vastuu.Varmaan poikasi tiesi sinun ajattelu maailmasi ja etikettisi.Lökärit on nyt muotia eikä kai vapaa-ajalla tarvitse mihinkään pukuihin pukeutua.Ole onnellinen että ees tulivat tai älä enään järjestä näitä perhejouluja.

Vierailija
9/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kertonut etukäteen pukukoodin, jos se sinulle on noin tärkeä. Toiset ei ehkä siitä tiedä. Voihan sinun poikasikin ohjata lapsiaan, kun sinut kerran tuntee.

Vierailija
10/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kutsut vieraita, jos kerran haukut heidät takanapäin? Eivät varmasti tulisi, jos tietäisivät ajatuksesi.

Vierailija
11/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset välit sinulla on omiin lapsenlapsiin, jos et itse voi heille sanoa mitä toivot heidän pukeutumiselta? Kyllä meillä isovanhemmat ovat aina voineet opastaa lapsenlapsia, jos ovat tarpeelliseksi kokeneet. Turha on yksin miniää syyttää ja onhan lapsilla myös isä.

Vierailija
12/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään.

Ap

Eihän miesten tarvitsekaan tehdä muuta kuin istua valmiiseen pöytään. Naiset voivat valmistaa ruuat ja huolehtia samalla lapsista.

PS. En käy enää anopin luona syömässä.

Vierailija
13/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä poikasi on ollut tänään?

Vierailija
14/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tainnut jotenkin epäonnistua poikasi tapakasvatuksessa.

Vierailija
15/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiset välit sinulla on omiin lapsenlapsiin, jos et itse voi heille sanoa mitä toivot heidän pukeutumiselta? Kyllä meillä isovanhemmat ovat aina voineet opastaa lapsenlapsia, jos ovat tarpeelliseksi kokeneet. Turha on yksin miniää syyttää ja onhan lapsilla myös isä.

Pitäisi olla tilannetajua, jos katsoo vaikka isäntäväen pukeutumista.

Ap

Vierailija
16/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikset vaadi tilannetajua lasten isältä? Vai onko sillä liian kiire istua sohvalla selaamassa somea ja raapimassa munia?

Vierailija
17/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja minkä taikapeilin avulla olisi pitänyt osata etukäteen katsoa isäntäväen pukeutumista...?

Vierailija
18/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Keneltä tässä nyt se tilannetaju puuttuu? Olisihan sinunkin tilannetaju voinut kertoa, että muut eivät hoksaa pukeutumista, mutta hei, voit ITSE avata suun.

Vierailija
19/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten ei tarvitse nykyään kunnioittaa ketään eikä mitään. Niiden vanhemmat ovat samanlaisia, kuten tämänkin palstan talking back-meininki osoittaa.

Vierailija
20/22 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pekko takki, lyhyet rippipuvun lahkeet ja rouvan silitetyt farkut, avokkaat ja tuulitakki on ihan samaa verryttelytasoa.