Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tottunut gourmet-pizzoihin mutta äsken oli pakko tilata "tavallinen" pizza kun toinen paikka kiinni, aikamoinen järkytys!

Vierailija
24.12.2019 |

Huh huh mikä ero kun on pitkään tilannut vain aitoja napolilaisia pizzoja ja nyt tilasi tavallisen. Tosin se napolilainen margherita on alkaen 15e ja tämä oli jotain 10e joten on hinnassakin eroa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmassa osassa on palanut lätty, minkä päällä kasa juustoa. Sitten päällä saattaa olla pari katkarapua. Ottaen huomioon, että olet tilannut kuohkean italialaisen pizzan 5 täytteellä. Mutta silti jotkut kehuvat paikkaa! Itse olen hölmistynyt mistä olen oikein maksanut ja kaverit syövät hymyssä suin. En voi ymmärtää, miksi jotkut suostuvat maksamaan tuollaisesta.

Vierailija
2/26 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö sinä nolla jaksat vinkua samasta asiasta. Ole ilman, jos ei maistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se pizza jäähdy tosi pahasti matkalla? Aidon napolilaisen pizzanhan saa vain Italiasta.

Vierailija
4/26 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmassa osassa on palanut lätty, minkä päällä kasa juustoa. Sitten päällä saattaa olla pari katkarapua. Ottaen huomioon, että olet tilannut kuohkean italialaisen pizzan 5 täytteellä. Mutta silti jotkut kehuvat paikkaa! Itse olen hölmistynyt mistä olen oikein maksanut ja kaverit syövät hymyssä suin. En voi ymmärtää, miksi jotkut suostuvat maksamaan tuollaisesta.

Napolilaisessa pizzassa täytteet on enemmän sivuasia. Siinä se pizzapohja + tomaatti + juusto on se koko juju. Täytteet on sitten ekstraa.

Vierailija
5/26 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se pizza jäähdy tosi pahasti matkalla? Aidon napolilaisen pizzanhan saa vain Italiasta.

Kyllä Helsingissä esim. Luca (löytyy Woltista) toimittaa ihan todella aidon napolilaisen. Kalliita kyllä ovat.

Vierailija
6/26 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mistä tahansa tilattu pizza mene pilalle, kun se höyrystyy ja jäähtyy jossain pahvilaatikossa?

Vierailija
7/26 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Napolilaisessa pizzassa täytteet on enemmän sivuasia. Siinä se pizzapohja + tomaatti + juusto on se koko juju. Täytteet on sitten ekstraa.

En tiedä, mitä nyt yritit päteä tai miksi. Ap kuitenkin sanoi tilanneensa tavallisen pizzan napolilaisen sijasta. Kommentin tarkoituksena olikin kommentoida ihan tavallisten pizzojen tilannetta ja sitä mihin suomalaiset ovat tottuneet. 

Vierailija
8/26 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö mistä tahansa tilattu pizza mene pilalle, kun se höyrystyy ja jäähtyy jossain pahvilaatikossa?

Kyllä ne säilyy aika hyvin. Kuljettajilla on sellaiset kunnolliset laukut. Riippuu tietysti vähän matkan pituudestakin.

Vierailija
9/26 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tehdä itse niin saa juuri sellaista kuin haluaa, pizzan teko on tosi helppoa.

Vierailija
10/26 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras tehdä itse niin saa juuri sellaista kuin haluaa, pizzan teko on tosi helppoa.

Tuollaista napolilaista ei pysty tekemään varmaan edes erikoisuunia. Ja lisäksi osata tehdä sellainen.

Vierailija
11/26 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisille kelpaa huonompikin, miksipä tehdä parempaa. Pääasia että paljon täytteitä, muulla ei väliä.

Vierailija
12/26 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö näkkileipä ketsupilla, se on sulle riittävän vähätäytteinen ja rapea

Vierailija
13/26 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

menikö kinkku pilalle, kun piti pizza tilata :D

Vierailija
14/26 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista napolilaista ei pysty tekemään varmaan edes erikoisuunia. Ja lisäksi osata tehdä sellainen.

Siis osata tehdä erikoisuuni?

Vierailija
15/26 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö tilata kans pizzaa....joyluruoat ei oikein nappaa tänään.

Vierailija
16/26 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy, karmea kohtalo. Käy äkkiä ostamassa jotain ihanan kallista, vaikka uusi merkkilaukku tai jotain, että pääset tämän ylitse.

Vierailija
17/26 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Helsingissä esim. Luca (löytyy Woltista) toimittaa ihan todella aidon napolilaisen. Kalliita kyllä ovat.

Kyllä se on ihan helsinkiläinen pitsa

Vierailija
18/26 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se ei ole tt-tukiasiakas...

Vierailija
19/26 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gourmet-pizza on sama, kuin tilaisi gourmet-pyttipannua.

Vierailija
20/26 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hyvin lähelle pääsee ihan kotonakin kun taitaa niksit. Taikinassa sen salaisuus.