Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole mitään kivaa ihastumisessa

Vierailija
24.12.2019 |

Turhat unelamt. ja se pihminen ptörii päässä 24/7. EI mitään rauhaa. On muka niin ihanaa kun on ihastunut, mutta olisi välillä kiva että ei olisi ihastunut kehenkään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta kun ei ole ollut ihastunut vuosiin niin justiinsa se 247 haaveilu ja tähtiin tuijottelu on ihanaa

Vierailija
2/8 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta toisaalta kun ei ole ollut ihastunut vuosiin niin justiinsa se 247 haaveilu ja tähtiin tuijottelu on ihanaa

Lopeta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa olla yhteydessä ihastukseesi, nyt heti.

Vierailija
4/8 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneen olet ihastunut?

Vierailija
5/8 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi se ihastus loppuu kun ei enää nää sitä ihmistä.

Vierailija
6/8 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun. Ei ole kivaa olla ihastunut. Pillua saa kyllä mutta ei muuta. Pitäisi varmaan jättää se emakko.

Vierailija
7/8 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen ihastunut. Pelkään vain pahoin että on googlettanut minut ja epäilee minua paljon vanhemmaksi kuin mitä olen. Jos kaatuu siihen homma, niin ei ollut tarkoitetuksi se suhde. Vaikka en koskaan elämässä ole kokenut mitään vastaavaa ihastumista, ensisilmäyksellä.

Vierailija
8/8 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen ihastunut. Pelkään vain pahoin että on googlettanut minut ja epäilee minua paljon vanhemmaksi kuin mitä olen. Jos kaatuu siihen homma, niin ei ollut tarkoitetuksi se suhde. Vaikka en koskaan elämässä ole kokenut mitään vastaavaa ihastumista, ensisilmäyksellä.

Mitä googlettamalla sitten selviää? Oletko pukeutunut naamiaisiin vanhukseksi? Tai valehdellut ikäsi jollekin sivustolle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi