Miksi monet eivät ymmärrä että ikäerosuhteessa voi olla kyse muustakin kuin rahasta?
Ja miksi esim. 45v mies ja 25v nainen on normaali asetelma yleensä ihmisten mielestä (paitsi toki puhutaan että nainen on rahan perässä), mutta jos mies onkin nuorempi niin se on automaattisesti ällöttävää ja sairasta? Ja kuulee usein sanottavan että vanhempi mies ei kieltäyty nuoresta naisesta, mutta ainakin eräs 25v kaunis kaverini pyysi nuorekasta nelikymppistä miestä treffeille koska oli oikeasti kiinnostunut, niin tämä mies ei suostunut koska ei kiinnosta ja nainen voisi olla hänen lapsi jne.
Kommentit (11)
Eli isähahmon etsimisestä? Kun ei osaa tehdä omia päätöksiä elämässä, niin vastuun voi huoletta jättää toisen kannettavaksi?
Ukko37 kirjoitti:
Mua ei kiinnosta alle kolmekymppiset naiset kun ne on niin jäätävän surkeita sängyssä.
Oon 42 vee lahna, viimeinen sänkykokemus 24 vuotta sitten, ja niitä kokemuksia on yhteensä 3. Tekiskö mieli? Ai niin, olen 160 kg.
Ja pakkohan mun on kelvata, olen oikean ikäinen sulle!
No se mies saattoi ihan hyvin olla vaikka homo tai aseksuaali. Tai jotenkin epäitsevarma.
Kyllä se vaan on toisin päin ällöttävää, ja sitä sanotaan kehdonryöstöksi jos esim. 20-jotain vuotias on yhdessä 40-50-jotain vuotiaan naisen kanssa.
En jaksa selittää miksi näin on, se vain on.
Mammat eivät vaan halua uskoa. Sen sijaan se että madonnan kakskytjotain boytoy on oikeesti kiinnostunut siitä sen sijaan on itsestäänselvyys.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan on toisin päin ällöttävää, ja sitä sanotaan kehdonryöstöksi jos esim. 20-jotain vuotias on yhdessä 40-50-jotain vuotiaan naisen kanssa.
Miksi? Selittäkää nyt ne syyt selkosuomeksi eikä mitään "se vaan on näin".
Miksei vaikka 28v mies voi olla onnellinen seurustellessaan 52v naisen kanssa, jos ovat henkisesti samalla aaltopituudella ja pitävät toisistaan?
Eipä ole yhtään oikeaa syytä vieläkään kuulunut, muuta kuin 'se on noinpäin käännettynä väärin'.
Ulkoministeriössä ei onneksi tällaisia ongelmia ole.
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole. 24, 26, 28 tai edes 29 ei ole lapsi joten ei ole mitään kehtoa jota ryöstää.
Täten esim. Madonnakaan ei ole ryöstänyt yhtään mitään vaan petikumppanina on toinen aikuinen ihminen jolla on häntä miellyttävä keho, kasvot ja persoona.
Vierailija kirjoitti:
Ukko37 kirjoitti:
Mua ei kiinnosta alle kolmekymppiset naiset kun ne on niin jäätävän surkeita sängyssä.
Oon 42 vee lahna, viimeinen sänkykokemus 24 vuotta sitten, ja niitä kokemuksia on yhteensä 3. Tekiskö mieli? Ai niin, olen 160 kg.
Ja pakkohan mun on kelvata, olen oikean ikäinen sulle!
Sanoiko se kiinnostuvansa jokaisesta yli 30-vuotiaasta?
Se on aina lähtökohtaisesti kaunista ja upeetaa lähes kuninkaallista kun vanha Sale ottaa jonkun nuoren Jennin. Jos tavan mies ottaa samoista lähtökohdista itselleen nuoremman naisen, niin kyseessä on vanha pervo setämies ja isäsuhteessaan ongelmainen tytöntyllerö tms...