Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normaali tv:llä ei tee mitään näin suoratoistopalveluiden aikaan. Sieltä ei tule mitään katsottavaa.

Vierailija
24.12.2019 |

Ja jos tulee, on se täynnä mainoksia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö vasta tämän huomasit? Itse en ole enää vuosiin katsonut telkkaria, pelkästään suoratoistopalveluja.

Vierailija
2/11 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sarjat sieltä tulee, mitä suoratoistopalvelusta löytyy. T. Telkkarin ja suoratoistopalvelun käyttäjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen kanavilta tulee jotain järkevääkin. Muuten pitää olla maksukanavia tilattuna jos haluaa katsoa ilman mainoksia jotain järkevää.

Riippuu tietysti minkä tyyppisiä ohjelmia haluaa katsoa. Itse käytän pääasiassa suoratoistopalveluita tv-sarjojen katseluun.

Vierailija
4/11 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään huvitella valheuutiset kuunnellen.

Sää myös hyvä kuunnella jos töllö on auki.

Itse en avaa sitä värkkiä 😊.

Vierailija
5/11 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä kuitenkin joku 20 eri kanavaa. Jos en keksi niistä mitään katsottavaa, niin en katso sitten mitään. Ei mulla ole tarvetta tuijottaa sarjoja tuntitolkulla päivässä kuitenkaan.

Vierailija
6/11 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylevero onneksi tulee meitä muistuttamaan televisiosta vielä vuosisatoja.

Vierailija
7/11 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylevero onneksi tulee meitä muistuttamaan televisiosta vielä vuosisatoja.

Toisaalta ihan sama mikä sen veron nimi on. Jollain tavalla ne verot kerätään joka tapauksessa. Kun yhtä vähennetään, niin toista lisätään.

Vierailija
8/11 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylen kanavilta tulee jotain järkevääkin. Muuten pitää olla maksukanavia tilattuna jos haluaa katsoa ilman mainoksia jotain järkevää.

Riippuu tietysti minkä tyyppisiä ohjelmia haluaa katsoa. Itse käytän pääasiassa suoratoistopalveluita tv-sarjojen katseluun.

Ylen kanavailta ei tule sen järkevämpää kuin muualtakaan. 1-2 katsottavaa elokuvaa sekä muutama dokumentti kuukaudessa ja ne katson Areenasta. En näe mitän järkeä maksaa tuosta tarjonnasta tuota hintaa mikä Yleen nyt menee. Rahoitusta pitäisi karsia rankalla kädellä ja ohjata varat vähävaraisten elämiseen.

Vierailija
9/11 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat uusinnat tulee päivittäin.

Vierailija
10/11 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

+65:ien mielestä tulee paljonkin; he katsovat kaiken mitä Yle TV1 lähettää.

Vierailija
11/11 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä suoratoistopalveluistakaan ole mihinkään jos käyttää vertaisverkkoja.

Suomeen suunnattujen tarjona huonoa ja naurettavaa maksaa kymmenestä eri suoratoistopalvelusta jos kussakin on vain 1-2 katsottavaa sarjaa.

Harkitaan sitten kun on joku yhteinen palvelu missä ovat kaikki ja mistä saa sarjoja vaikkapa jakso kerrallaan järkevään hintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan