Oletko jo käyttänyt kaikki tyky-virike-ym-setelisi?
Kommentit (14)
Olen. Ikävää että ne menevät vanhaksi. Meidän yritys säästää ja saamme vain 100e/vuosi (no parempi kuin ei mitään). Ostaisin mielellään kerran kahteen vuoteen 400e maksavan urheilujutun ja käyttäisin siihen 200e epassia kerrallaan mutta ei. Joka vuosi pitää keksiä sataselle käyttö. Tuo 400e arvoinen urheilujuttu on sellainen joka pitää maksaa yhdessä erässä vaikka sisältääkin 20 käyttökertaa ja en raaski laittaa 300e omaa rahaa.
Ostan sitten aina 8 Finnkinon sarjalippua per vuosi. Onneksi ovat siis myös kulttuurilippuja.
En vielä kaikkea. Finnkinon sarjaliput on jo ostettu, uimahallin ranneke pitäisi vielä hommata. Lisäksi jää ylimääräistä rahaa jota meinasin käyttää uimahallin kertalippuihin, niin eikö siellä ollut koneet rikki ja päästivät ilmaiseksi sisään.
Joo, leffalippuihin käytin viimeiset jäljellä olevat rahat.
Meillä ei saa käyttää kulttuuriin mikä on paskaa. Pelkkä liikuntaetu joka ei käy pikkupaikkakuntien liikuntapaikkoihin. Ja täksi jouluksi saatiin lahjaksi lisärahaa tuohon 😂
Meillä saisi 60 eurolla, mutta minä en saa, koska olen määräaikainen. Olen kyllä ollut monta vuotta täällä, mutta jatkosta ei tiedä koskaan. Ostaisin varmaan elokuvalippuja tai käyttäisin hierontaan tms.
Vierailija kirjoitti:
Siellähän ne homehtuvat duunin pöytälaatikossa. Kun en harrasta asioita joihin noilla pääsisi ja ne mitä harrastan, maksavat selvää rahaa & paljon.
Osta uima- tai leffalippuja ja lahjoita ne jollekin. :)
Vielä on 40e käyttämättä. Kuntosalille olen käyttänyt melkein aina tuon rahan. Meilläkin 100e/vuosi, mikä on kyllä sinänsä hyvä, mutta kuten joku edellä sanoi, niin voisin minäkin käyttää isomman summan harvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä saisi 60 eurolla, mutta minä en saa, koska olen määräaikainen. Olen kyllä ollut monta vuotta täällä, mutta jatkosta ei tiedä koskaan. Ostaisin varmaan elokuvalippuja tai käyttäisin hierontaan tms.
Ei saa käyttää hierontaan mutta leffalippuihin saa. Kumpi edistää enemmän hyvinvointia?
Parikybää olis vielä käyttämättä. Mitähän keksis?
Muut yritykset jakavat bonuksia, me saatiin smartumeja 300 eurolla. Arvatkaa vain ketuttaako!?! Ei kiinnosta mitkään teatterihässäkät tai ne liikunnat, mihin noi kävisivät. Olisi ollut paljon enemmän käyttöä riihikuivalle rahalle. Ärsyttää!
Mulla on 200e liikunta ja kulttuuri Smartumeja ja en keksi mitä tekisin niillä. En harrasta mitään sellaista liikuntaa ja esim. elokuvissa käyntiä inhoan. Keikkalippuja olisi voinut ostaa, mutta nuo eivät käyneet mihinkään kiinnostavaan.
Siellähän ne homehtuvat duunin pöytälaatikossa. Kun en harrasta asioita joihin noilla pääsisi ja ne mitä harrastan, maksavat selvää rahaa & paljon.