13v tytär alkoi pillittämään kun "oikea maailma ei ole kuin Harry Potterissa"
Ei apua! Heillä oli isosiskojen kanssa joululoman Harry Potter maraton ja nuorinmainen 13v alkoi pillittään viimeisen leffan jälkeen. Haluaisi vain elää Harry Potter maailmassa kun oikea on niin "tylsä ja synkkä"
Voi että kun minä olin ton ikänen oli vähän eri murheet, varmaan oltaisiin joululoma vietetty jahtaamassa poikia raitilla😂
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaistun. t. 21v nainen
Aika moni 90-99 syntynyt nainen on jostain syystä jäänyt naislapseksi Harry Potterin, Lord of The ringsin yms takia. Mielenkiintoista kun aiemmin tälläiset ilmiöt koskivat vain miehiä ja mieslapsia.
Saman olen huomannut kuin tämä kommentoija. "Aikuiset" 25-30-vuotiaat naiset katsovat aivan täpinöissään jotain disney-elokuvia. Yritä sitten tästä joukosta löytää kumppani... huhhuh.
Ollaanpa sitä takakireitä. Oletko kuullut leikkimielisyydestä, hauskanpidosta, lapsenmielisyydestä?
Olen 41 ja ymmärrän tytärtäsi (en siis itse haaveillut Harry Potterin maailmasta vaan muista taika/fantasiamaailmoista. Ja vieläkin vähän).
Minä mietin samaa kun meilläkin on ollut Potter-maratoneja 11v tyttäreni kanssa, ajattelin että olisi mahtavaa olla kuolonsyöjä :D Lähemmäksi sitä pääsen kuitenkin vain Dark Mark-tatuoinnilla. Kyllä, minulla on sellainen tatuointi ja olen 42 vuotias. Tytär taas tahtoisi olla Rohkelikkojen tuvassa ja seurustella Nevillen kanssa.
Todella noloa. 13 vuotiaasi on erittäin lapselinen. Uskooko pukkiinkin vielä?
Itse kuulun tohon 90-99 vuosina syntyneisiin. Potterit oli iso osa elämää kasvaessani ja Disney-leffatki on ihan lempparit, paitsi nämä vanhojen klassikoiden uudelleenfilmatisoinnit oikeilla ihmisillä. Miehen minä niin vaan kuitenkin läysin.
Sinänsä suloista että 13-vuotias on vielä noin lapsenmielinen(?) harvinaista nykyajan maailmassa mutta jos vielä parin vuoden jälkeen pillittelee leffojen takia(koska ei asu samanlaisessa maailmassa) huolestuisin ehkä vähän. Meinaan liian suuri kaipuu fantasiamaailmoihin voi aiheuttaa ongelmia. Vaikka nykyajan nuoret tuntuvatkin elävän jossain ihan muualla ,vaikka pinkki kuplassa har har.
Huutista vam.maiselle. valuuko kuola.
Vierailija kirjoitti:
Eräänlainen taikamaailma se alkoholikin on.
Sehän on todella taikamailma. Itse tykkään mielummin päihtyä miedommalla.
Kirjoista olen tykännyt aina. Potterit on sanotaan ihan viihdyttäviä mutta ei omasta mielestä mitään erikoisen hyviä. Elokuvat melkein parempia kuin kirjat. Tarina sormuksen herrasta on paljon parempi. Maku asia of korse ja sormuksen olen lukenut 5-6 kertaa. Ihan ok niistä tehdyt elokuvat mutta omasta mielestä kirjat oli parempia.
Hyvä kirja on se sitten lajityypiltään mitä tahansa on ihan hyvää todellisuuspakoa. Itse tykkään kauhusta, scifistä, dekkareista ja huumorista. Jostain oudosta syystä kesällä dekkarit on eniten lukemistossa. Kauhu on ihan parasta öisin, kiiti vaan kingi kun olet monesti valvottanut.
Eikä tuosta kannata liikaa välittää kun 13 v tyttö itkee. Siinä iässä kaikki on vaikeaa. Se menee ajan kanssa ohi.
Itse olen melkein 50 v vanha käpy ukkeli.
Okei. Ihan aikuiseksi kyllä itseni tunnen kun olen asunut yksin 17-vuotiaasta asti ja hoitanut siitä lähtien kaikki asiani itse, ilman kenenkään apua. Samaa ei varmaan voi sinusta sanoa.