Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelastakaa joulu, uuni hajosi, mites karjalanpaisti?

Vierailija
23.12.2019 |

Nyt kaikki neuvot tarpeen, pystyykö jotenkin karjalanpaistin tekemään lieden avulla?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulake ok, mä olen nainen en sähkäri- en koske johtoihin. Liesi toimii loistavasti, uuni ei.

Ap

Tokkopa on oikeasti rikki, käyttöohjeesta voisi olla apua.

Vierailija
22/26 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruskista ne lihapalat pannulla. Laita kattilaan vähän veden kanssa miedolle lämmölle kattilaan/pataan pariksi tunniksi niin se on siinä. itse olen monta kertaa tehnyt tuolla tavalla ruuan lisäämällä perunat, porkkanat ja ehkä jotain muutakin kypsymisajan perusteella mukaan. Vissiin aika hyvää kun teinitkin ottaa sitä lisää.

Juuri näin, mutta antaisin kypsyä kauemmin kuin pari tuntia; sanotaan vähintään 4 tuntia, mieluummin 6. Muuten, laittakaa veden sijasta olutta ja joku vajaa desilitra savuista viskiä nesteeksi. Siinä on karjalanpaisti suoraan taivaasta! 😋

Hyvän ohjeen laitoit. Tuo missä lisäsin perunatkin ei ole tarkoituskaan olla karjalanpaisti vaan pataruoka. Saa nähdä luuleeko joku vielä ettei viskillä mausttettu ruokaa voi antaa lapsille? Itse kyllä tiedän että se alkoholi haihtuu siitä. Kuitenkin hyvät vinkit on aina jees.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä.

Ap

Vierailija
24/26 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita paistiin sipulia, porkkanaa ja palsternakkaa. Loraus Worchestria ja on muuten nam. Ydinluuta saa ainakin Votkinssilta.

Vierailija
25/26 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap saat muut jouluruuat paistettua/lämmitettyä? Onko teillä porkkana-, lanttu- ja/tai perunalaatikkoa?

Vierailija
26/26 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkun sain naapurin uuniin, olivat paistaneet jo omansa. Laatikot ajattelin laittaa mikron kautta. Ei kai ole muuta vaihtoehtoa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi