JOULUMUORIT VIIKOLLA 25
HEI,juhannusviikko jo!!!!
Juho ähkii lattialla herättyään jo klo 6(pitkästä aikaa) syömään,no nukahti uudestaan kyllä vielä mutta neiti liki 5v heräsi vessaan 6.30 ja samalla kokonaan..
hellettä pukkaa,mies menee iltavuoroon ja aattelinpa pölliä(heh) auton ja mennä omille asioille,YKSIN!!!
kun se vaan heräis...onko muiden vauvoille löytynyt tai ostettu SHORTSEJA?
mä löysin kirppikseltä 74 cm shortsiasun mutta en pelkkiä shortseja löydä.
aurinkoa teille!
meillä EHKÄ saattaa olla eka hammas alas tulossa,aivan kuin siinä olisi semmoinen kohta jossa kuultaa valkeaa mutta vielä en aivan varma ole!!
äityliini ja Juho viikon päästä jo 7kk!!
Kommentit (22)
Typsy ja ukko päikkäreillä,esikoinen liesuaa pihalla,tylsää...
Meillä aikas rauhallinen juhannus.Eilen lähdettiin ajelulle ja mentiin käymään mun siskolla.Aada päätti järjestää mahottoman vierastamishuutokohtauksen ja kenelläkään ei ollut kivaa.Kaksi tuntia yritettiin sinnitellä,mutta huudolle ei tullut loppua vaikka mitä tehtiin.Sitten oli pakko lähteä ajelemaan kotiinpäin ja typy nukahtikin aika pian autoon.Poikettiin sitten paluumatkalla anopilla ja kokolla.Aada otti autossa puolen tunnin tirsat ja sitten kotona jaksoikin aurinkoisena touhuta 00.30 asti.Onneks nukkui aamulla 10.30 asti.Juuri kun kuumimmilla helteillä ehdin kehumaan,että meillä ei enään yöllä herätä,niin taas kahtena yönä on syöty kaksi kertaa.Mutta eipä se haittaa,kun heti sitten nukahdetaan uudestaan.
Tänään sitten vaan kotosalla oltu ja leikitty hyväntuulisena.On se vaan niin kotomielinen tuo meidän Aada :)
Viikolla kävikin vähän ikävästi anoppilassa.Mentiin sinne viettämään rantapäivää.Minä menin saunaan ja uimaan esikoisen kanssa,niin ukko tuli hätääntyneenä hakemaan,kun Aada oli päässyt tippumaan sängystä.Siellä olivat anopin kanssa ihan kauhuissaan,mutta Aada lopetti itkemisen kun pääsi äipän syliin ja tarkkailun jälkeen totesimme ettei käynyt onneksi kuinkaan.Säikähdyksellä päästiin.Kyllähän noita sattuu varmasti monelle,mutta jotenkin kuvittelee että itse vahtii muka paremmin kuin toiset...Ja kyllähän niitä haavereita sitten alkaa sattumaan,kun vauva alkaa liikkumaan enemmän.Meillä ei vieläkään kontata,vaikka asennossa on heiluttu kolmisen viikkoa.Kierimällä sitten liikkeelle vähän pääsee.
Taidan linnottautua hetkeks kanssa soffalle huilimaan.
Juhannusterkuin: Liinuksi+Aada 6kk2vko
HYVÄÄ JUHANNUSTA!!
nostanpa etusivulle meijät,vaavilla eka nimipäivä,kortin sai perinteisesti vaikka ei siitä vielä tajuakaan=)maistoi sitä kuitenkin ja kelpuutti heh!
mies nukkuu,Juho heräs jo 5:15 silloin kerrankin kun valvoin.ei siis pidä valvoa,haukotus!!
meillä tylsä kotijuhannus vaan,anopille tänään...
äityliini ja Juho 281105,peruuttava vauva=)