Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten välinen kemia

Vierailija
23.12.2019 |

Käykö kenellekään koskaan kuten minulle.

Vaikkapa jossakin ostarilla kaupassa vastaan tulee tuntematon henkilö. Jotenkin tuntuu, että on vetoa tai jotain kemiaa tämän vieraan kanssa. Katseet kohtavat ja tunne on vahva, että jokin yhteys välillämme on.

Hyvällä tuurilla saman ihmisen näkee uudelleen ja huomaa hänekin jollakin tavalla vilkuilevan, olevan vastaanottimet päällä. Olen varattu ja onnellisesti suhteessa, mutta jännä tuo ihmisten välinen kemia, josta mielestäni tuollainen sähköisyys on osoitus. Nämä erikoiset kohtaamiset eivät ole mihinkään johtaneet, kivoihin hymyihin kokeintaan.
Jälkeen päin vahvasti seksuaalinen olo, joka jatkuu aika pitkään ihan oman kullankin kanssa.

Sitten taas on ihmisiä, jotka ovat kuin ilmaa. Ei mitään värähtelyä. Eikä tämä ole mitenkään ulkonäköön, eikä ikään sidottu juttu.
Kiinnostaa, että mitä eläimen viettejä meissä oikein on jäljellä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

feromonit

Vierailija
2/2 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä koskaan tuntematonta kohtaan tullut moisia tuntemuksia, mutta sellaisten tuttujen tai puolituttujen naisten seurassa olen kokenut samanlaisia tuntemuksia kuin AP kauppareissuillaan. En oikein koskaan ole osannut ymmärtää, että mistä se tunne oikein johtuu, ja tunteeko se toinen osapuoli suunnilleen samoin.

Terveisin Naispelko26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi