Olen tapaamassa erästä miestä, mutta nyt kun taas vähän liiankin realistiset ajatukset itsestä, niin enpä tiedä onko mitään järkeä tavata
Olen masentunut ja ainoa mikä vielä jaksaa kiinnostaa on miehen kanssa oleminen... Koska tuo kiinnostaa niin olen sen eteen tehnyt jotain, eli mennyt treffipalstalle. Törmäsin siellä minua ulkoisesti miellyttävään mieheen ja yllätyin että hän vastasi viestiini. Osoittautui kivan oloiseksi.
Koska en ole mikään täydellinen prinsessa, niin aloin miettiä realistisesti. Mitä tuo mies minussa voisi edes nähdä? Luonteenikaan ei ole mikään maailman ihanin. Kyselin vähän miehen toiveista, ja hän sanoi ettei ole mitään tiettyä millainen pitäisi olla. Kuulemma jos tulee juttuun niin se on tärkeintä... minä en oikein usko. Aloin miettiä tasoja ja kyllä minä olen ihan selvästi alempana. Oikeastaan vain joku rapajuoppo olisi minua "alemmalla tasolla"..
Mies kuitenkin haluaa tavata mutta en tiedä, satutanko taas itseni. Mies ei ole mikään salilla käyvä kansikuvapoika mutta minun silmään hän on todella laadukas...
Mitä luulette kannattaisiko jättää tapaamatta?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinusta tekee niin heikkotasoisen mielestäsi?
Ulkonäkö on jotain silloin tällöin siedettävän ja rumahkon välillä. Kroppa on pa.skassa kunnossa. Mielenterveys samaten.
🐷ap
No mitä häviät tapaamalla tämän miehen? Siinä sentään tsänssit on 50-50 kun taas torjumalla sen tulee suorilta 100-0 sun takkiin.
Käyt nyt ekana treffeillä. Voit sitten sanoa miehelle ja itsellesi nappaako.
Muistat vaan kertoa noista mt-ongelmistasi melko pian, että mies voi väistää luodin halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Muistat vaan kertoa noista mt-ongelmistasi melko pian, että mies voi väistää luodin halutessaan.
Olen kertonut jo.
🐷ap
Ei kannata jättää tapaamatta. Tuosta voi alkaa vaikka mikä rakkaustarina. Rakkaus on arvaamaton.
Mutta sovi ne treffit julkiseen paikkaan koska ihan tuntematon ihminen.
Mikä sinusta tekee niin heikkotasoisen mielestäsi?