Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksipainajaisia

Vierailija
23.12.2019 |

Millaisia seksipainajaisia olette nähneet?

Itse luin eilen illalla kuukautiskupin käytöstä ja osa naisista kertoi yltävänsä kohdunsuuhun omin sormin. Jotenkin tämä aihe tuli uniini ja unessa kohtuni oli tipahtanut vaginan tukkeeksi. Minulla ei unessa ollut käytännössä minkäänlaista reikää vaan pelkkä.. no pillu ilman reikää. Jotenkin koitin siinä salata sen mieheltäni enkä uskaltanut mennä lääkäriin koska tilanne oli jotenkin niin lopullinen.

Piti heti herättyäni tarkistaa asia. "Huh reikä tallella" :D

Olen myös nähnyt kerran unta, että minulla oli penis, yäääääk! Siis penis itselläni. :D ja kerran näin unta, että olin uimarannalla ottamassa aurinkoa ja ryhmä homomiehiä aloitti session seisten yläpuolellani. Katselin sitä siis jotenkin halvaantuneena heidän allaan. En tosin tiedä oliko se painajainen vai ei, mutta tukala olo. :D eikä viime kesänä uutisoitu Yyteristä jotain vähän tällaista...

Onko muita, jotka ovat nähneet seksipainajaisia? Puhuminen auttaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen nähnyt joskus unta, jossa minulla on ollut penis. Vielä täysin kelvoton ja jotenkin surkastunut elin. Muita painajaisia ei tule mieleen, yleensä vain hyviä unia. Niitä näen yleensä pahimmassa puutteessa. 😶

Vierailija
2/3 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkastunut ja kelvoton penishän se klitoris kokolailla onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

illalla ennen nukkumaan menoa katselin tuhmia videoita. sitten yöllä näin unta jossa katselin kun koira pani siskoani takaapäin. tuota en kyllä painajaiseksi laskisi. herätessäni oli vehkeeni kovana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi