Kuka teillä vastaa kinkun paistamisesta?
Kommentit (20)
Meillä mies. Olen saanut hänet innostumaan asiasta, vaikkei muutoin juuri ruokaa laita.
Minä. Mies hoitaakin sitten oikeastaan kaikki muut.
Mies tekee joulusiivot, minä hoidan ruokapuolen.
Minä. Mies nukkuu kännissä. Onneksi meillä ei ole lapsia.
Sanoin jo aamulla, että häipyy äitinsa luo tai jonnekin muualle ryyppäämään, mutta ei lähde. No huomenna alko auki vain aamupäivästä, tuskin tuo sitä tajuaa. Ei onneksi saa enempää viinaa. Oluen ja lonkeron siedän, niistä ei mene niin sekaisin.
Mies tietenkin! Ei naiset osaa kinkkua paistaa.
Meater paistomittari käytössä ensimmäistä kertaa, arvioitu tavoitelämpötila saavutetaan 14 minuutin kuluttua :)
Ei ole kinkkua, koska emme ole WT:tä.
Vierailija kirjoitti:
Meater paistomittari käytössä ensimmäistä kertaa, arvioitu tavoitelämpötila saavutetaan 14 minuutin kuluttua :)
Pystyykö Meaterilla mittamaan lämmön anuksesta?
Mies. Minä vastaan uunin lämmityksestä.
Vein verannalle kun ei mahtunut jääkaappiin niin naapurin koira karanut ja syönyt ja riepotellut kinkkua pitkin pihaa. Apuwa! Ihan hirveä soppa. Lupasivat tuoda huomenna uuden kinkun mutta toivottavasti tosta ei ole isolle koiralle muuta haittaa kun ehkä maha sekasin:/
95-vuotias mummo. Haluaa itse tehdä tämän osuuden. Muut tekevät rosollin ja sienisalaatin.
Vierailija kirjoitti:
Vein verannalle kun ei mahtunut jääkaappiin niin naapurin koira karanut ja syönyt ja riepotellut kinkkua pitkin pihaa. Apuwa! Ihan hirveä soppa. Lupasivat tuoda huomenna uuden kinkun mutta toivottavasti tosta ei ole isolle koiralle muuta haittaa kun ehkä maha sekasin:/
Tuskin muuta vakavaa mutta ettei vaan ole niellyt luunsiruja.
Mies kävi ostamassa, minä paistan.
Minä. Ja se on jo tuossa pöydällä jäähtymässä. Hyvää tuli, yliylikypsää kinkkua.