Miksi Helsingissä ei melkein koskaan näe ylipainoisia?
Aina kun Helsinkiin tulee käytyä niin näen ihan sairaasti hoikkia ja hyvännäköisiä jotka pukeutuvat siististi.
Onko Helsinki maailman kauneuden pääkaupunki?
Kommentit (15)
Asun Helsingissä ja mä oon ylipainonen ja ruma:D.
No vieraile lähiöissä.
T. Ruma kuvottava lähiövalas
Koska Helsingissä ei ole ylipainoisia, vain A-luokan hyvin toimeentulevia ja hoikkia menestyjiä.
Teollisuusliiton neuvotteluissa näkyy.
Asun Helsingissä ja näen paljon läskejä keskustassa ja lähiöissä.
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoiset usein piilottelevat sisällä paikoissa missä paljon väkeä, kuten suuremmat kaupungit. Voi johtua myös ihmisten pinnallisuudesta, useinhan Helsinkiin haluavat ovat juuri niitä pinnallisia teeskentelijöitä.
Toisin kuin toki sinä syvällisen ja rakkauldellisen kommenttisi perusteella :)
Siksi koska Roope Salminen on sekä miesten että naisten idoli. Anorektisen laiha mies joka kaikissa kuvissa siristää opetellusti silmiään saadakseen aikaan "salaperäisen" vaikutelman.
Mä olen läski ja ruma. Harvemmin liikun keskustassa. Nyt Triplaan lähdössä, kunhan jaksan nousta tästä sohvalta.
Ai ei muka näy! Sulla taitaa olla jotkut Helsinkilasit päässä.
Ihan samanlaisia taviksia siellä asuu kuin täällä Vaasassakin. Ainut ero on että Helsingissä näkee useimmin julkkiksia siellä tavisten seassa.
Niin stydit hyyrat ,ettei oo varaa skruudaa!
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoiset usein piilottelevat sisällä paikoissa missä paljon väkeä, kuten suuremmat kaupungit. Voi johtua myös ihmisten pinnallisuudesta, useinhan Helsinkiin haluavat ovat juuri niitä pinnallisia teeskentelijöitä.
Kiitos kohteliaasta, huomaavaisesta ja ystävällisestä mielipiteestäsi.
Mukavaa, että kunnioitat ihmisiä.